4.Bölüm: Artık Sevgiliyiz

462 32 9
                                    

Serenay'ın ağzından:

Öğle olmasına yarım saat vardı. Ben de daha var diye televizyonu açtım. Biraz izledikten sonra televizyonu kapatıp odama gittim. Üzerime beyaz kısa kollu tişört, altıma da kot şort giydim. Çok belli olmayan bir Eyeliner ve açık pembe ruj sürdüm. Siyah büyükçe bir çanta aldım ve siyah converslerimle hazırım. Arabama bindim ve okula doğru sürmeye başladım. Umarım erkekler kızların yanında değildir. İçeri girdiğim an onları kantinde gördüm. Yavaş adımlarla yanlarına yaklaştım. Galiba Anıl ile Begüm sevgili olmuşlardı. Yanyana oturmuş birbirlerine güzel sözler söyleyip, sürekli gülüyorlardı. Merve ve Murat ta yanyana oturmuşlar birbirine bakıp bakıp gülüyorlardı. Hilmicem ise baya düşünceli gibiydi. Şımarık ve ukala Hilmicem den eser yoktu. Çok dalgın görünüyordu. Yanlarına biraz daha yaklaşınca Hilmicem hemen ayağa kalktı ve yanıma geldi. Bir yandan çakma Adriana Lima onu öptü o öpmedi onun bir suçu yoktu desede, öbür yanım gerçekten istemese hemen onu iterdi diyor. Hilmicem üzgün bir şekilde yanıma geldi. Ben birşey demeden hemen olayı anlattı. Ve galiba ilk defa özür diledi. Bende hilminin suçsuz olduğunu anladım ve onu affettim. Sonra garip bir soru sordu.
"Fatmagül ün beni öpmesi seni neden bu kadar üzdü?"
Ovv şimdi ne diyeceğim. Cevap vermeden yüzüne baktım. Baya bir kızardığımı hissediyorum. Ben ne diyeceğimi düşünürken hemen söze atıldı.
"Serenay ben seni ilk gördüğümden beri aşık oldum.Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum" dedim ve boynuna atladım. Ayrıldığımızda ikimizinde yüzü gülüyordu. Sonra ben gelmeden önce oturdukları masaya neşeli bir şekilde bir sandalye çekti. Bende oturdum. Çok mutluyum. Sonunda hilmicemle sevgili olduk.

Hilmicem'in ağzından :

Sonunda Serenay gelebilmişti. Hemen onun yanına gittim. Durumu anlattım. O da tabi yufka yürekli hiç düşünmeden affetti beni. Sürekli aklımı karıştıran soruyu sordum.
"Fatmagül ün beni öpmesi seni neden bu kadar üzdü?"
O da cevap vermeden sadece yüzüme baktı. Bende daha fazla uzatmadan ona onu sevdiğimi söyledim. O da "bende" dedi ve boynuma atladı. Sonunda sevgili olduk. Merve,Murat,Begüm ve Anıl tebrik ettiler. Ders başlamak üzereydi. Bizde kalktık. Sınıfa girdik. Ders başladı. Yine Hasan hocanın dersiydi. Sürekli üslup diyip duruyordu. Bir kaç derse daha girdikten sonra okul bitti. Serenaylara gitmeye karar verdik. Serenay kendi arabasıyla, Begüm ve Merve bir arabayla, ben Murat ve Anıl da bir arabayla Serenayların evine geldik. Evleri çok güzeldi. Biraz sıkıldık ve önce doğces sonra da film izlemeye karar verdik.Ben oturdum yanıma Serenay, Serenay'ın yanına Merve,Merve'nin yanına Murat, Murat'ın yanına Anıl, Anıl'ın yanına da Begüm oturdu. Serenay mutfağa gidip şişeyi getirdi. Ve Serenay çevirdi. Soru:Merve, cevap:Begüm
"D mi C mi?"
"D"
"Anıldan önce bize söylemeyip te aşık olduğun biri oldu mu?"
"Evet Hilmicem 'e ilk aşık olmuştum tabi Anıl görmeden önce sonra Anıl la yanyana oturunca Anıl'a aşık oldum."
"Peki bize neden söylemedin"
"Çünkü Serenay'ın Hilmicem'e karşı bir şeyler hissetmeye başladığını anlamıştım."
Serenay Begüm'e şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Sonra Begüm şişeyi aldı ve çevirdi. Soru:Anıl cevap:ben
"D mi C mi?"
"C"
"15 tane mekik çek ama serenay senin ayaklarında otursun her doğrulurken onun dudağından öp"
"Maşallah Anıl yaa"
"Haa bu arada video çekeceğiz."
Ben yattım. Serenay da ayaklarıma oturdu. Her doğrulurken onun dudaklarına bir buse kondurdum. Anıl video çekti. Merve de bizim doğru yapıp yapmadığımızı kontrol etti. Oyundan sıkıldık ve film izlemeye karar verdik. Serenay ve Begüm romantik, Merve komedi, Erkekler olarak bizde korku istedik. Biz daha fazla olduğumuz için korku filmi izlemeye karar verdik. Serenay ve Begüm ilk başlarda karşı çıksalarda zor olsa da kabul ettiler. Serenay ve Merve mutfağa yiyecek ve içecek hazırlamaya gittiler.

Serenay'ın ağzından :

Zorla da olsa korku filmini izlemeye hilmi tarafından ikna edildim. Madem film izleyeceğiz mısır ve colasız olur mu? Bende mısır patlatayım dedim. Tencereye yağ ve tuzu koydum sonra da mısır tanelerini. O sırada merve de kolaları bardaklara koydu.Mısırları kaseye yerleştirirken belimde 2 tane el hissettim. Sonra beni kendine döndürdü ve dudaklarıma doğru yaklaştı ve öptü. Acemice karşılık vermeye çalıştım. 1-2 dakika öpüştükten sonra nefesimiz tükendi ve ayrıldık. Hilmi tepsiye kolaları koydu bende mısır kaselerini elime aldım. Ve salona girdik. Begüm de o sırada film seçmekle mesgüldü. Sonunda filmi seçti. Herkes kendi sevgilisinin yanına geçti. Film başladı. Yüksek sese doğru ilerleyen kıza kızmaya başladım. Hilmicem de bana kıs kıs gülüyordu. Ama yalan mı şimdi o kadar bangır bangır gerilim müziği geliyorsa neden o tarafa doğru ileliyorsun ki. Korktuğumda kafamı hilminin göğsüne gömüyordum. 1.30 saat sonra film bitti. Etrafı toparladık. Hilmiler eve gitti. Bizde bugün yorulmuştuk. Onlar gittiği an bizde kendimizi uykunun huzurlu kollarına bıraktık.

Bunlar biraz ekşınsız sahneler ama ilerdeki bölümde ekşınlı şeyler olacak. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. İlk Hikayem olduğu için biraz acemi olabilirim. Bölüm Hakkında yorum yaparsanız sevinirim.



Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin