12.Bölüm: Serenay'ın üzüntüsü

284 31 7
                                    

Yorum yapanlar için çok teşekkür ederim. Başından beri bir kurgum vardı ve ona göre yazmayı planlıyorum. Tavsiyeleriniz için sağolun. Ama belki arada değişiklikler yapabilirim. Fazla uzatmayayım. İyi okumalar.

4 yıl sonra:

Serenay'ın ağzından :

Üniversite bitmişti. Artık annemler İzmirden istanbula gelmeye karar verdiler. Birazdan Berk ile onları karşılamaya gidecektik.
"Hadi Serenay hazır mısın gidelim artık" dedi Berk.
"Tamam geldim işte" dedim ve yola çıktık. Annemler yeni bir ev satın alacaklardı. Onları karşılamaya gidecekken Hilminin benim anne ve babama sarıldığını gördüm. Bende annelerin yanına Berk ile ilerledim. Sıkıca sarıldım ikisinde. Annem izmirde yeni arkadaşlarla tanışmış galiba ama hilminin ne işi olduğunu anlamadım. Annem tanıştırdı. Bende tabi onlarada sarıldım. Kadın "buda bizim oğlumuz Hilmi" dedi. Hayır yaa. Amann şimdi annem yüzünden Hilmi ile her dakika birlikte olamam. O ise bana sırıtarak bakıyordu. Ne düşündüğümü anlamış gibi. Ona ölümcül bakışlarımı attıktan sonra Berk ile anne ve babamı tanıştırdım. Annemler Berk'i pek sevmedi galiba. Hilmi'nin anne ve babası ve benim anne ve babam aynı evde yaşayacakmış. Sırf beni sinir etmek için de Hilmi de o evde yaşayacakmış. Annemlerin zorlamasıyla bende o evde yaşayacağım. Berk Hilmi ve benim ailemi eve bıraktı. Hilmi ye in diyecekken annem Hilmi de sizle gelsin dedi. Ne işi var yaa. Annem de üzülmesin diye laf da etmedim. Hilmi de bizimle geldi. Berk'in evinin önüne geldim ve bavulumu topladım. Evden çıkarken onu öptüm. Hilmi ile bir taksiye bindim ve Annemlerin yeni aldığı eve geldik. Annem ve Hilmi nin annesi galiba dedikodu yaparlarken babalarımızda siyaset ve futbol ile ilgili konuşuyorlardı. Ben ve Hilmi de öylece bakıyorduk. Sonra Berk "Bugün Bara gidelim mi ?" Diye mesaj atmış. Sıra annemlere yağcılık yapmakta. Canım annem seni çok seviyorum.
"Ne istiyorsun kızım"
"Şey arkadaşlarımla dışarı çıkabilir miyim? "
"Olur kızım ama bir şartla"
"Tamam neymiş o şart"
"Hilmi ile birlikte gideceksiniz "
"Ama anne lütfen zaten beni berk alacak "
"Hayır ya Hilmi ile ya hiç"
"İyi tamam."
Hazırlanmaya başladım. Hilmi ye de söyledim o da hazırladı. Berk geldi. Kapıya koştum.
"İstikamet nereye"
"***bara"
"Tm "
Müziği sonuna kadar açtık. Şarkı söyleye söyleye Bara geldik. Bugün içmeyip ya da çok az içip hep dans edecektik. Berk ile ben kopa kopa dans ettik. Lavaboya gittim. Geldiğimde Müge ile Berk öpüşüyorlardı. Berk benim Geldiğimi fark etmemişti. Berk dedim ağlamaklı bir ses tonuyla. O da Müge den ayrıldı. "Serenay " dedi. Hemen tokat attım. Hilmi de bu halimi görmüş beni dışarı çıkarmaya başladı. Ben fazla çırpınınca beni kucağına aldı. Taksi buldu ve bindirdi. O da yanıma oturdu. Ben ağlıyordum. Bağıra bağıra. İkinci kere aynı olayları yaşamak çık kötü bir durum. Eve geldik. Hilmi ye
"Bu olaydan annemlere bahsetmek yok" dedim.
" tamam "dedi.
Gözyaşlarımı sildim. Eve girdim. Annemler uyumamıştı. Hilmi ile yukarı kata çıktık. Aynı odada kalacaktık. Çünkü ev 2 katlı olmasına rağmen az odası vardı. Ranzalı bir yatak vardı. "Üst kat benim" dedim.
"Hayır benim "
"Yaa Hilmi nolur yaa"
"Banane"
"Yaa"
"Noldu çocuklar" diye içeri girdiler Hilminin Annesi ve benim annem.
"Hilmi bana üst katı vermiyor"
"Aa oğlum versene kıza üst katı" dedi Zerrin teyze
"Ama anne yaa" dedi. Bende o sırada üst kata yerleştim. Sonra büyükler odadan çıktı. Hilmi ye dil çıkardım.
O da alt kata yerleşti. Hilmi arkasını döndü ben giyindim. Ben döndüm o giyindi. Saat biraz geçti. Ben yatağın içinde sessizce ağlıyordum. Hilmi ye ışığı kapat dedim. Çocuk sırf inat. İyi ben kapatırım dedim. İnerken de ayağımı burktum. Ahh diye inledim. Hilmi hemen ayağa kalktı. Benim kolumdan tuttu. Beni kendi yatağına oturttu. Sonra yardım ederek beni yatağa geri çıkardı. Işığı da kapattı. "İyi geceler" dedi. Bende "İyi geceler" dedim. Bu gece Amerika'ya gitme kararı aldım. Gece zorda olsa kalktım. Hilmi ye ve aileme mektup bıraktım. Evden çıktım. Telefonum dan bilet aldım. Artık kaldıramıyorum. 2 kişiyi sevdim ikisi de aldattı beni. Amerika için havaalanına gittim. Uçağa bindim. Yolculukta uyudum. Amerikaya vardım. Yeni bir ev tuttum. Buraya alışmak uzun süreceğe benziyor. Şimdiden Türkiye 'yi özledim. Telefonumu da attım. Artık beyaz bir sayfaya başlayacağım . Futbol ve oyunculuk kariyerimi yapacağım. Belki düzelince Türkiye'ye geri dönebilirim.

Bölüm çok uzun olmadı ama güzel oldu bence yavaş yavaş mutlu şeyler olacak ilerdeki bölümlerde. Bölüm hakkında yorumlarınızı yazın. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin