14.Bölüm: SERENAY!!!!

273 28 2
                                    

5-6 günlük aradan sonra yeni bölümle karşınızdayım. Bu arada 1.6 k olmuşuz teşekkür ederim. Fazla uzatmayayım iyi okumalar.

Hilmicem'in ağzından :

Survivor'a katılmaya karar verdik. Hemde grupça. Hepimiz gönüllüler takımındaydık. Bakalım Survivor'da neler olacak? Sabah olmuştu. Biz hazırlandık erkekler olarak. Kızlara mesaj attık. Onlarda hazırmış. Bavulları elimize aldık. Dışarı çıktık. 2 dakika falan sonra siyah bir araba geldi. Bizde bindik. Herkes tek oturdu. Keşke Serenay da burada olsa. Sonra da Merveleri almaya gittik. Merve lerin evinin önüne geldik. Onlarda ellerinde Bavullarla evin önünde bekliyorlardı. Merve Murat'ın yanına, Begüm de Anıl'ın yanına oturdu. Allah kahretsin ki Fatmagül ve Müge de gelecekmiş. Listeye tek tek baktığımda Serenay Aktaş ismini gördüm. Acaba Serenay Survivor'a mı gelecek? İnşallah o dur. Onu çok özledim. Birkaç kişiyi daha aldıktan sonra. Müge de geldi. Ama yanıma oturmadı Allahtan. Fatmagül de öyle. Ben yalnız başıma oturacaktım galiba. Bu sefer başka biri geldi. Kollarında ve bacaklarında ipler vardı. Yanıma oturdu. Sohbet falan ettik. Baya iyi bir insana benziyor. Yine bir evin önünde durduk. Kapı açıldı. İçeriye Serenay girmişti. Çok değişmiş. Kilo vermiş. Saçlarının arkasına grilik attırmış. Daha bir güzel olmuş sanki. Onu çok özlemişim. Kapıdan girince. Bana doğru ilerledi. Acaba barışacak mıyız diye düşünürken "Turabi" dedi. Turabi de "Serenay" dedi. Serenay yanımıza yaklaştı. Turabiye sarıldı. Yanağından öptü. Kıskanmadım değil yani. Bana baktı. Baktığında gözlerinin içi parlıyordu. Sonra bizim önümüzdeki tek kişilik koltuğa oturdu. Turabi bana döndü ve "Sen Serenay'ı tanıyor musun?" Dedi. Bende olan biteni anlattım. O da Serenay ile barışırsınız ben hallederim dedi. Ona şimdiden teşekkür ettim. Havaalanına varmıştık. Orada da biraz oyalandık ve uçağa bindik. Serenay cam kenarına oturdu. Fırsattan istifade bende onun yanına oturdum. Benim yanıma da Turabi geldi. Uçak kalkarken Serenay terledi. Ona destek vermek için elini tuttum. O da çekmedi. Uçak kalktı. Akşam olmuştu. Serenay uyumuştu. Ben arkama yaslanınca da o da Kafasını omzuma koydu. Kollarıyla kolumu sarmaladı. Bende o minik elleri ve burnunu, beni öp diye bağıran dudaklarını inceliyordum. Ama çoook uykum gelmişti. Bende ağırlığımı vermeyerek kafamı onun kafasının üstüne koydum.
Sabah "Hilmi geldik hadi kalkın" diyen Turabi nin sesiyle uyandım. Serenay da benim kıpırdamalarıma uyandı.
" Geldik mi? " dedi benim prensesim.
"Evet" dedim . Ayağa kalktım. Yukardan sırt çantamı aldım. Serenayın boyu yetmedi bende onunkini de aldım ona verdim. Uçaktan indik. Artık Gönüllüler/Ünlüler diye ayrılıp Adalara gidecektik. Tekneye doğru giderken Serenay'ın ayağı takıldı. Bende onun önünde yürüdüğüm için üstüme düştü. Dudaklarımız birbirine deymek üzereydi ki Serenay üzerimden kalktı ve teşekkür etti. İçimden ben sana üzerime düştüğün için teşekkür ederim dedim. Tekneye sonunda bindik. Adayı merak ediyorum bakalım oyunlarda neler olacak. Hemde Serenay da olacak yupppii.

Arkadaşlar otobüste midem bulana bulana yazdım. Sero ile hilmi barışmaya başladı bakalım sonraki bölümde neler olacak. Bölümü Beğendiniz mi?? Yorum kıtlığı var yorum yapın uleyn. Vote larınızı da bekliyorum. Sizleri öpüyorum.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin