Not
Survivor da olanlar:
Gönüllüler
Hilmi
Turabi
Murat
Anıl
Taner
Serenay
Begüm
Merve o.
Fatmagül
Müge
SahraÜnlüler
Hakan
Doğukan
Pascal
Nihat doğan
Barış Arduç
Merve A.
Almeda
Berna
Özlem
Duygu Çetinkaya
Duygu Bal
Serenay'ın ağzından :Sabah çok huzurlu uyandım. Hilmicem'in o müthiş kokusu ile... Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mı yaa. Onu yanağından öptüm. Hemen uyandı salak. Onu çok seviyorum. O benim. Kimsenin olamaz.
"Uyandın mı aşkım" dedi.
"Yok uyuyorum Hilmi" dedim. Bozuldu.
"Serenay ben burada doğru düzgün bir şey soruyorum neden tersliyorsun ki"
"Tamam ya kızma"
"Seni affetmedim küçük hanım"
"Ne yapmalıyım yakışıklı"
"Beni öp"
"Tamam öperim ama herkesin içinde değil"
"Herkesin içinde ne olacak ki"
"İyi tamam "
Deyip birbirimize yakınlaşmaya başladık. Benim kafam sola, onunki sağa döndü. Aramızda milimler varken Turabi
"Öhö öhö" deyip geldiğinde ben hemen kafamı çektim.
"Çifte kumrular romantizminizi Bozuyorum ama ilk ödül oyununa gideceğiz hadi gelin."
"Tamam" dedik aynanda. Turabi arkasını döndüğünde Hilmi'yi 5 saniye boyunca dudağından öptüm.
"Şimdilik yeter ama bana uzun bir öpücük borçlusun " dedi.
"Tamam sakin ol şampiyon " dedim.
Tekneye bindik ve ödül oyunun oynanacağı yere geldik. Yastık yardımıyla rakibini suya iteceksin. Güç oyunu bana göre değil ama deneyeceğim. Şimdi soracaksınız ödül ne?
Ödülümüz Kıymalı ve peynirli börek.
Hilmicem'in de en sevdiği şeylerden biri de börektir(çaktırmayın salladım) ona baktığımda böreğe ağzı sulu bir şekilde bakıyordu. Bende ona. Hilmicem'in bu ödülü çok istediği belliydi. Ben börek çok sevmem ama Hilmi için bu oyunu kazanacağım. (Annem için)
Hilmi ile Doğukan
Turabi ile Hakan
Murat ile Nihat Doğan
Anıl ile Pascal
Taner ile Barış Arduç
Ben ile Merve A.
Begüm ile Almeda
Merve o. İle Berna
Sahra ile Duygu Çetinkaya
Fatmagül ile Duygu Bal
Müge ile Özlem oynamıyor.
Turabi aldı.
Hilmi aldı.
Murat aldı.
Anıl verdi
Taner verdi
Ben aldım.
Begüm aldı.
Sahra aldı.
Merve o. Verdi.
Fatmagül verdi.
Durum 6-4 biz öndeyiz. Sıradaki oyun Ben ile Berna arasında. Kızlardan bu oyunun en iyisi Berna gibi görünüyor yani en azından Ünlülerin bu oyunda en iyi kızı Berna gibi görünüyor. Yarışmadan önce gerildim çünkü Hilmi bazı oyunları alamayan kızlara biraz tepki gösterdi. Turbo benim gergin olduğumu anlayıp yanıma geldi tabi neden gerildiğimi de anlamıştı . Acun abi isimlerimizi açıkladığında oyun alanına gittim. İlkini aldım fakat iki kere üst üste Berna alınca o yenmiş oldu. Ben Üzgün Üzgün gelirken
Hilmi "Serenay bi alamadın maçı sen cici Bici evinde otur neden survivor a katılırsın ki" diye bağırdı. Hilmicem sevdiği bir şey olduğunda hele hele aç olduğunda agresif oluyor. Ben kafamı eydim "haklısın, Özür dilerim " Kızgın olunca gerçekten kötü şeyler çıkabiliyor ağzımdan bu yüzden Hilminin yanından uzaklaştım. Ağacın dibinde biraz ağladım. Geri benche oturdum. Ama Hilminin yanına değil. Durum 9-7 olmuştu ve onlar öndeydi sıradaki oyun ben ile Duygu Bal arasındaydı. İyice hırs yapıp aldım oyunu. Sonunda 9-9 a gelmişti oyun. Son oyunda en iyi kızlar yarışacaktı. Hilmi hariç grupça benim adımı verdiler. Hilmi hiç bir şey demedi. Ben ile Berna. Hilmi ye kızgın olsam da o oyunu almak istiyordum. Böreğe bayılmasam bile. İlk turu o aldı. Ama bu sefer üst üste ben aldım ve ödül bizim oldu. Hilmi geldi ve beni kucağında döndürdü. Ben ise ona ifadesizce bakıyordum. Benden Özür bile dilemedi. Sen görürsün Hilmi efendi. Hilmi ödülü alıp ta neden böyle davrandığımı sordu. "Bence sen onu daha iyi biliyorsundur benim survivor a katılmam hataydı" dedim. Ve oradan ayrılıp Turabi nin yanına gittim. Acun abi sözü bana verdi. "Bazı arkadaşlarımız benim Survivor a katılmam bir hata olarak görsede ben katıldığım için mutluyum ve başarılı olacağıma inanıyorum bu oyunda da 2/3 lük bir performans yaptım. Ve iti olduğumu da düşünüyorum. Ünlüler takımı da başarılıydı. Ama ödül bizim oldu " dedim. Sonra sözü Hilmicem'e verdi. " Oyun anında ağzımızdan asla çıkmayacak sözcükler çıkabilir ana hepsi doğru olacak diye bir şey yok. Kırdığım varsa onlardan Özür dilerim. Börek en sevdiğim yemeklerden biridir. Ödülü kazandığımız için mutluyum. Ünlüler takımını tebrik ediyorum."dedi. Biz ödüle ünlüler de adalarına gitti. Börekleri yedik. Biz de adalarımıza gittik. Hilmi ile de barıştık. Turbo sağolsun.
2 dk önce
"Hilmi ve Serenay yanıma gelir misiniz?"
"Noldu Turbo"
"Evet genç aşılar ya şu an barışırsınız yada bütün geceyi ayakta geçirmek zorunda kalırsınız ."dedi ve beni Hilmi ye doğru ittirdi. Hilmi de fırsatçı hemen beni öptü. Ben onun saçını okşuyordum. O da benim belimi tutuyordu. Bir süre sonra nefesimiz bitti. Dudaklarımız da ayrıldı.
Şimdiki zaman
Serenay'ın ağzından :
Şu an Hilmi ile koşu yarışı yapıyoruz. Kaybeden kazanana bir hafta boyunca hizmet edecek. Hilmi atak yaptı ve beni geçti off yaa. Bir hafta Hilmi bana baya bir çektirecek. Şimdi Hilmi zafer kazanmışcasına gülümserken ben somurtuyordum. "Evet Serenay hanım yarın başlıyorsun göreve. Bir hafta boyunca ben senin efendinim. Bana aşkım veya Hilmi demeyeceksin"
"Tamam" dedim. Geç olunca ben yattım. Hilmi de yanıma. Sarılarak yatıyorduk. Yine o büyüleyici Kokusuyla uyudum.Hello!! Bölümü Beğendiniz miiiiiiiiiiiiii? 3 saattir bu bölümle uğraşıyorum valla. Umarım beğenmişsinizdir. Yaklaşık bi 10 bölüm sonra final olabilir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Sen Misin İlacım ı okumayı unutmayın. Sizleri seviyorum. Bu arada okuyucu sayısı 2.5 bine yaklaşıyor çok mutluyum. Teşekkür ederim. Kocaman öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
FanficHilmicem ve serenay okulda tanışırlar ve büyük bir aşk başlar.Bunun yanı sıra Merve ve Murat, Begüm ve Anılın aşkları ... Kimi zaman araları bozulacak Kimi zaman çok iyi vakit geçirecekler. Bakalım Hilmicem ve Serenay aşklarına giden engelleri aşab...