Özel Bölümm

272 20 22
                                    

2 yıl sonra
Hilmicem'in ağzından :

Annemin cenazesini yaptık. Serenay ve ailesi gelmemişti. Aslında annemin öldüğünü bile bilmiyorlardı. Ben serenay dan ayrılınca zaten Serenaylar evlerinden taşınmıştı. Serenay ı da annemi de çok özledim. 2 yıl geçmesine rağmen serenayın o bal Suratını, gülüşünü , kokusunu, yemyeşil gözlerini çok özledim. Ama onu bulsam bile asla suratıma bakmayacağını biliyorum. Babam ile zaten aynı evde yaşasak bile çok fazla konuşmuyoruz. Sıkıldım bu yüzden bir kafeye gittim. Orada kahvemi içerken yüzü bana dönük bir şekilde oturan Merve Aydın ı gördüm. Karşısında da Kıvırcık saçlı bir kız vardı. O o kız serenay mı inşallah o dur dedim fısıldayarak. Merve A 'nın yanına ilerledim. " Merhaba" dedim. Vee o kız serenay dı. Daha da güzelleşmiş. Beni görünce tam ayaklanırken kolundan tuttum. Özür dilerim Serenay.

9 ay sonra

Serenay'ın ağzından :

Hilmi ile barıştık çünkü onu çok özlemiştim. 2 ay boyunca Ona soğuk davrandım. Ama öyle tatlı ki dayanamayıp affettim. Bu sefer gerçekten düğün yapacaktık. Gelinlik ve damatlık ta tabiki hazırdı. Babamı da zor olsa da ikna edebilmiştik. Bugün düğünümüz vardı. Şu anda gelinliğimi giymiş damatlığıyla harika bir şekilde duran Hilmicem ile el ele düğün salonuna ilerliyoruz. Tüm gece halay lar çekildi eğlenildi. Düğün bittiğinde hilmicem ile aldığımız yeni eve girdik. Tabiki hilmicem in kucağında.

1 hafta sonra
Serenay ın ağzından :

Sürekli kusuyordum. Test almaya gittim. Sonuç pozitif çıktı. "Hilmiceem" diye bağırdım. O da telaşla yanıma geldi." Noldu? " dedi. "Bebeğimiz olacaaak" diye bağırdım. "Baba mı oluyorum" diye evin içinde koşuşturdu. Kucağında beni döndürdü .

9 ay sonra
Serenay'ın ağzından :

Bebeğimiz doğdu. Prenses ler gibi bir kız çocuk. Adını da melek koyduk. Hilmicem ve Melek ile çok mutluyum..

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin