3. Bölüm :Yemek

579 29 10
                                    

Hilmicem in ağzından :

Okul bitti. Bizde okuldan doğru eve geldik. Serenayla buluşacağım için çok heyecanlıyım. Bugün ona açılabilirmiyim bilmiyorum ama bugün olmassa yarın kesin açılacağım. Umarım o da bana karşı boş değildir. Murat a ve anıl a serenayla buluşacağımı söyledim bu arada murat a sordum serenaya aşık mısın diye o da Hayır dedi Ohh bee.. Murat bana mavi Kareli bir gömlek altına da kot pantolon giymeyi önerdi. Bende kabul ettim tabi muratcım bizimlesın Serenayı almak için evden çıktım. Murat a ve anıl a şans dilemelerini söyledim. Onlarda dilediler. Çok mutluyum yaa. Saat 7.45 olmuştu. Arabama bindim. Adresi buldum. Ve serenayın evinin önüne geldim.

Serenay ın ağzından :

Okuldan çıktık. Eve geldik. Merveye ve zevkine güveniyorum. Bugün beni merve hazırladı. Üzerime koyu lacivert boyu diz hizasının 5 parmak
Yukarısına gelen vücuduma yapışık bir elbise giydirdi. Belirgin bir Eyeliner sürdüm. Koyu pembe Ruj ve çiçekli parfümü sıktım. Aşağıdan korna sesi geldi bende Telefonumu ve cüzdanımı küçük krem renginde çantamın içine koydum. Hemen çok yüksek topuklu olmayan krem renginde ayakkabımı giyip kapıyı açtım. Galiba heyecandan bayılacağım. Arabasına yaslanmış beni bekliyor çok tatlı yaa. Yanına gittim.Ben geldiğimde gülümsedi. Tabi bende ona. Kapımı açtı.
-çok naziksiniz hilmicem bey
-teşekkür ederim serenay hanım
Sonra kendisi de yanıma oturdu. Kemerlerimizi taktık. O yolu izliyor bende onu. Bi anda bana baktı.
-ne o yakışıklılığımı mı izliyordun.
-ne alakası var yaa
Galiba çok kızardım yerin dibine girdim.
-utanmana gerek yok tabi ayaklı karizma olunca herkes izler
-gıcık
Gülümsedi 15 dk sonra geldik. Kapımı açtı. Elini uzattı. Hilmicem öküz mü kibar mı hâlâ çözemedim. Eli elime değince içimi bi huzur ve güven duygusu kapladı.

Hilmicem in ağzından :

Restorana vardık. Kıvırcığın kapısını açtım. Elimi uzattım. O da tuttu. Çok yumuşak ve küçük elleri var. O parfümü, gülüşü insana huzur veriyor. İyiki onunla tanışmışım. Masaya oturduk. Garson geldi. Yemeklerimizi seçtik. Birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. Bi anda Fatmagül geldi. Ve dudaklarıma yapıştı. Serenay kalktı ve gitti. Bende arkasından seslendim fakat bastı gitti. Fatmagül e bağırdım çağırdım. O da gitti. Off ya Fatmagül yine herşeyi mahvetti. Nasıl alacağım serenayın gönlünü. AA bidakka bi dakka serenay neden bu kadar üzüldü yoksa benden hoşlanıyor mu? Hoşlandıysa da artık hoşlanmıyordur.

Serenay ın ağzından :

Yemeklerimizi söyledik. Bi o bana bakıyor bi ben ona. Bi anda hilmicem in yanına bugün onun yanında oturan çakma Adriana Lima geldi ve onu öptü. O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Hemen oradan uzaklaştım. Sahile geldim. Orada biraz ağlayıp sakinleştikten sonra eve geçtim. Gözlerim ve burnum Ağlamaktan kızarmıştı. Merve yanıma geldi. Fakat begüm yoktu. Begüm ün Nerede olduğunu sorduğumda Anıl la dışarı çıktıklarını söyledi. Ben onları çok yakıştırdım. Umarım en yakın zamanda sevgili olurlar. Merve olanları sordu. Bende anlattım. Yarın okula gitmek onun yüzünü görmek, sesini duymak istemiyorum. Merve 2'li koltuğa ben de 3'lü koltuğa geçtim. İkimizde koltukta uyumuşuz.

Begüm ün ağzından:

Serenay çıktıktan sonra beni de anıl aradı. Yemek yemeğe davet etti. Ben de kabul ettim. Anıl çok yakışıklı biri. Umarım sevgilisi yoktur. Merve den yardım istedim. Tabi o da yardım etti. Mor mini bi elbise, altına da siyah topuklularımı giydim Eyeliner ve bordo rujum ile harika görünüyordum. Elime de siyah bi çanta alıp evden çıktım. Anıl gelmiş araba da telefonuyla oynuyordu. Yerim yaa. Yeni telefon alınmış çocuk gibi oynuyordu. Arabaya bindim. Gülümsedi.
-selam
-selam
-çok g-güzel o-olmuşsun begüm.
-Sağol sende çok yakışıklı olmuşsun.
Arabayı sürdü.5 dk sonra lüks bi restorana gelmiştik. Anılın koluna girdim ve içeri girdik. Yemeklerimizi söyledik. Yedikten sonra Anıl cebinden büyükçe bir kutu çıkardı. Bana çıkma teklifi etti. Tabiki de kabul ettim. Sonra kutuyu açtı. Çok güzel bir kolye vardı. Saçlarımı kaldırdım. Kolye yi taktı. Parmaklarını parmaklarıma kenetlendi. Ve restorandan çıktık. Arabaya bindik. Bizim evin önüne geldiğimizde onun yanağını öptüm. Galiba o da benim yanağımı öpecekti. Dudaklarımız birleşti. Sonra dudağıma küçük bir buse kondurdu . Arabadan indim. Eve geldim. Bi baktım bizimkiler uyuya kalmış. Bende onları kaldırdım. Yataklarına götürdüm. Sonra bende yatağıma gittim. Anıl ı düşünerek uyudum.

Anılın ağzından :

Begüm ü evine bıraktım. Hilmi ve seronun buluşmalarında ne olduğunu çok merak ediyorum. Eve geldim. Hilmi ağlıyordu. Murat ta onu teselli etmeye çalışıyordu. Acaba ne oldu?
Hilmi ye sordum. O da anlattı. Yarın olmasını hepimiz iple çekiyoruz çünkü murat merveye açılacak, hilmi seronun gönlünü alacak, bende begümümü göreceğim. Sonunda onları uyumaya ikna ettim . Sonunda Sabah oldu. Hilmi ve Murat ı uyandırmaya gittim. Zor uğraşlarla uyandı lar. Okula gittik.

Serenay ın ağzından :

Bugün ilk defa herkesten önce uyanmıştım. İçimi saran kötü duygular içinde... Hilmi aklımdan çıkmıyordu. Bugün kendimi hilmi yi görmeye hazırlayana kadar gitmeyeceğim. Belki öğlen falan giderim. O arada odama begüm geldi. Dün olan olayları sordu. Ben de anlattım. Ve begüm e öğle zamanı geleceğimi söyledim. Söz verdirtti. Sonra da merve ile gittiler.

Hilmicem in ağzından :

Okula geldik. Serenay ı görmek çok istiyordum. Karşıdan kızlar geliyordu. Fakat serenay yoktu. Off yaa.. Kızlar geldiği an murat merveyle ortadan kayboldu. Begüm bana kızgın gözlerle bakıyordu. Sonra begüm e olanları anlattım. Yanlış anlaşılma olduğunu anladı begüm. Sonra serenay ı sordum. Bana gerçekten çok kızmış. Ama hakettim galiba. Öğle nin gelmesini çok istiyorum.

Murat In ağzından :

Kızlar geldiği an merveyi aldım. Konuşarak yürümeye başladık. Merve ve ben hilmi ve serenay hakkında konuştuk ve merve hilminin suçsuz olduğunu anladı. Bi anda ona çıkma teklifi ettim. O da kabul etti. O Yes artık sevgiliyiz. Merve begümlerin yanına gitmek istedi bende kabul ettim.Yanlarına doğru ilerledik. İkimizde ağzı kulaklarımızda yürüyorduk. Kantinde oturuyorlardı. Hilmicem dokunsan ağlayacak bi biçimde otururken begüm ve anıl vıcık vıcık yiyişiyorlardı. Yanlarına oturduk ve biz sevgiliyiz dedik. Hepsi bize baktı ve gülümsedi. 3 derse girdik. Öğlen olmuştu. Hepimiz dört gözle serenayı bekledik.

Arkadaşlar gerçekten oldukça uzun yazmaya çalışıyorum ve emek veriyorum bölüm ile ilgili düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Yeni bölüm ya bu akşam ya da yarın gelir.



Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin