10.Bölüm : Her şey buraya kadarmış

346 31 8
                                    

Serenay'ın ağzından :

Nasıl yani Hilmicem evde değil miydi? Bana yalan söylemiş. Hemde bir kızla buluşmuş.
"Hi-Hilmicem senin burada ne işin var"
"Se-serenay"
"Allah kahretsin! İlk kez bir erkeğe bu kadar güvedim yaa Hilmicem bana yalan söyledin. Hemde bir kızla gülüşürken bastım seni"
"Serenay düşündüğün gibi değil"
"Ne düşündüğüm gibi değil ne"
"Serenay Müge benim ortaokul dan arkadaşım. İstanbul'a gelmiş benide buluşmak için buraya çağırdı."
"Bende yedim bitti Hilmicem"
"Lütfen serenay ben sadece çocukça kıskanırsın diye sana söylemedim "
"Çocukça kıskanırım diye öyle mi. Senle birdaha görüşmeyelim lütfen"
"Ama serenay"
Cafeden çıktım, gözlerim dolmuştu (kulaklarım otobüs). Hemen sahile gittim ve bağıra bağıra ağladım.(serenay ve hilmicem in kavgasında multideki müziği açın) gece geç olmuştu. Biraz sakinleşmiştim diyemiycem hala ağlıyordum. Eve geldim. Bu sefer Merve ve Begüm sürekli Hilmicem'i bana haklı göstermeye çalışıyorlardı.
"Artık yeter size bir soru soracağım Hilmicem'in grubu mu yoksa ben mi?"
"Serenay pardon da aptalca yanlış bir anlaşmadan dolayı sevgililerimizden vazgeçemeyiz. Eğer bizimle olmayacaksan kapı orada"
Bende bir hışımla bavulumu topladım ve kapının önüne geldim.
"Serenay yanlış anladın öyle demek istemedim gerçekten nereye gidiyorsun"
"Öyle dedin ama " dedim ve evden çıktım. Kime gideceğimi bilmeden. O sırada yoldan bizim okuldan biri geçti. Yanıma geldi. Ne olduğunu sordu. Bende anlattım daha çok ağlayarak. Adı: berkmiş(güneşin kızları savaş). Beni arabasına bindirdikten sonra kendi evine götürdü. Ev arkadaşlığı teklifi etti. Bende başka çarem olmadığı için kabul ettim. İlk defa tanımadan bir erkeğin evine gidecektim. Evine geldik. Baya bir zengin birine benziyordu. Bana bir oda hazırladı. Uyuyamadım. O salonda oturuyordu bende yanına oturdum. Bana baktı ve gülümsedi. Televizyon izledik. Gece geç oldu. Kafamı Berk'in omzuna koydum ve uyudum. Kokusu Hilmicem'e benziyordu. Sabah uyandığımda farklı bir yataktaydım. Sonra dünkü olayları hatırladım. Üstüme beyaz mavi çizgileri olan bir tişört altıma da fuşya kısa bir şort giydim. Mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağa girdim. Berk ikimize de salamlı peynirli ve domatesli sandwich yapıyordu. Yanına gittim. Yanağından öptüm.
"Uyandın mı bakalım"
"Evet çok sağol"
"Neden"
"Hem beni eve aldığın içi hem de elindekiler için"
"Bir şey değil. Hazırsan gidelim. Al bakalım sandwichini yolda yersin geç kalacağız da "
"Tamam hadi çıkalım o zaman"
"Bu arada eğer istersen okulda bizim grubla takıla bilirsin"
"Tamam"
Kapımı açtı. Bende oturdum. Kendisi de sürücü koltuğuna geçti. Okula gelmiştik. Gözüm hilmicemleri aradı. Yanlarında Müge vardı. Gıcık işte. Hilmicem ile gözgöze geldik. Ben gözlerimi kaçırdım. Berk'in yanına doğru yürüdüm. Bütün arkadaş grubuyla tanıştırdı beni. Çok iyi davrandılar bana. Burcuyu (güneşin kızlarındaki nazlı) kendime Hande'ye (güneşin kızları Selin) göre daha yakın hissettim. Bide sarı saçlı, mavi gözlü bir oğlan daha vardı. Adı tolgaymış (güneşin kızları ali). Onunla da tanıştım. O handenin sevgilisiymiş. Çok yakışıyorlar. Tek sorun var ben galiba ben Berk'ten hoşlanmaya başladım.

Berk'in ağzından :

Serenay'ı bizimkilerle tanıştırdım. Normalde herkese soğuk davranan Burcu Serenay'la çok iyi anlamıştı. Bir sır vereceğim, ben galiba Serenay'dan hoşlanıyordum. Ne zaman açılacağımı bilmiyorum. Ama ben bu kızı çok sevdim yaa. Ders saati gelmişti. Bizde grupça Sınıfa girdik.

Hilmicem'in ağzından :

Okula mutsuz mutsuz geldim. Merve ler ve Muratlar oturuyorlardı. Yanlarına gittim. Hepimiz mutsuzduk. Müge de gelmişti. Merve ler birşey anlatıyordu. Aynı şeyi bana da anlatınca şok oldum. Merve ler akşam Serenay'a beni savunurken olay büyümüş ve yanlışıkla merve Serenay'ı kıracak birşey söylemiş. Serenay da evi terketmiş.
Umarım şu an iyidir dedim ve kapıdan serenay ve başka biri girdi. Bi ara Serenay'la gözlerimiz buluştu. Sonra gözlerini üzerimden çekti ve başka bir grubun yanına doğru ilerlediler. Bu grup bildiğim kadarıyla okulun bad grubu . Ama galiba Serenay bunu bilmiyordu. Serenay'ın yanındaki erkek bozuntusu Serenay'a aşık olmuş gibi bakıyordu. Serenay'da bir kızla muhabbete dalmıştı. Ders başlamak üzereydi bizde sınıfa girme kararı aldık. Biz kalkarken serenaylarda kalktı. Neyse ki aynı sınıftayız. O çocuk ve serenay yanyana oturdu. Mavi gözlü çocukla kahverengi uzun saçlı bir kız oturdu. Japonlara benzeyen bir kız ise başka bir yine japon gibi bir çocukla oturdu (güneşin kızları mert (melisa nın abisi adı doğru mu bilemedim ama)) galiba Onunla sevgili. Bende Serenay'ların yanındaki sıraya oturdum yanıma da Müge geldi. Beni güldürdü. Ben anıra anıra gülmeye başladım. Serenay da bana ters bir bakış attı. Garip hissediyordum. Ben Serenay'la mutluyum fakat o bana geri dönmeyecek. Onu unutmak için Müge ile çıkmaya başlamıştım. Onu sevdiğimden değil. Ama onunla olmayacak gibi. Ben sadece Serenay'ı seviyorum. Ara verildi derse. Berk Serenay'a elini uzattı. O da tuttu. Allah allah. O esmer salak çocukla çıkmıyordur umarım. Onlar kantine gitti . Bizde peşlerinden. Berk Serenay'ı ayağa kaldırdı. Elini tuttu. Serenay'a çıkma teklifi etti. Ayağa kalkıp çocuğu dövecektim ama Murat beni tuttu. Serenay'da Berk'in boynuna sarıldı. Berk onu döndürdü. O grup alkışladı falan. Onlar el ele masaya oturdu. Çok sinirlenmiştim. Ders başlayacaktı. Berk ile Serenay el ele yürüyorlardı. Müge de benim Koluma girdi. Bende zoraki bir şekilde gülümsedim. Kafamı Müge'den çevirince Serenaylar öpüşüyorlardı. Dayanamadım gittim. Berk ile Serenay'ı ayırdım. Berke yumruğu yapıştırdım serenay da beni tutuyordu .
"Ne yapıyorsun sen"
"Serenay bizim gruba geleceksin"
" Ne zamandır bana emir veriyorsun sen sen kimsin yaa sen benim neyimsin bana göre sen yoldan geçen benim için hiçbir anlamı olmayan birisin"
Ne diyeceğimi bilemedim ve direk sınıfa girdim. Bir kaç dakika sonra Berk geldi. Serenay Özür diledi. Serenay Berk'in kaşına pansuman yaptı. Sonrada öptü. Son dersti. Serenay ve grubu galiba dışarı çıkacaklardı. Bende onları takip edecektim. Serenay'ımı geri kazanmalıyım.

Evett Hilmi ile Serenay ayrıldı. Bakalım yeni bölümde neler olacak. Sınır yok vote geliyor ama 2 kişi falan yorum yapıyor. Gerçekten yorumlarınızla yazma isteğim fazlalaşıyor. Hikayeme Güneşin kızları oyuncularını da soktum çünkü bir ara berk atan ile Serenay'ı yakıştırıyordum. Ama Hilmi ile daha çok yakışıyorlar. Olabildiğince uzun yazmaya çalışıyorum. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin