5.Bölüm: Bowling

454 30 5
                                    

Serenay'ın ağzından :

Merve'nin çabalarıyla zor da olsa uyandım. Bugün de okul var. Kalktım ve ılık bir banyo yaptım. Üzerime sarı bir tişört, altıma da beyaz bir şort giydim. Çilekli dudak koruyucumu sürdüm. Saçın zaten doğal dalgalı sadece önüme gelen kısa şaçlarımı tel tokayla tutturdum. Aşağı indim. Merve ve Begüm kahvaltıyı hem hazırlamış hem de başlamışlardı. Bende ağzıma birkaç bir şeyler tıktım. Zaten o kadar aç değildim. Telefonum titredi. WhatsApp'dan mesaj gelmişti. Bende baktım. Hilmi den gelmişti.
"Günaydın prenses"
"Sanada günaydın prensimm"
"Bugün sizi ben okula götüreceğim şu an aşağıdayım bi an önce gelin"
"Bir şey diyeceğim neden bizi almaya geldin"
"Seni çok özledim prenses tabi istemiyorsan gidebilirim."
"Yok öylesine sordum neyse 2 dakikaya iniyoruz"
"Tamam meleğim "
Kızlar hilmicem aşağıdaymış bizi bugün o okula götürecekmiş. 2 dakikaya iniyoruz dedim. Hadi bi an önce kahvaltıyı kaldıralım da aşağı inelim. Yazık aşkıma bekliyor şimdi aşağıda.
Merve "ay sevgilisine de
kıyamazmışş "
Ya Merve hadi "Az laf çok iş".
Toplamaya başladık ve 1 dakika 35 saniyede bitirdik. Saydım. Hemen ayakkabılarımızı giydik ve çıktık. Hilmicem arabanın içinde uyuya kalmış. Kıyamam yaa. Arabanın yanına geldik. Camı tıklattım. O da uyandı. Kapıyı açtım. Ben öne Begüm ile Merve de arkaya bindi. Hilmi beni yanağımdan öptü. Dudaklarından da öpecekti ki Merve arkadan "öhö öhöm" Sonra ikimizde geriye çekildik. Arabayı sürmeye başladı. Okula varmıştık. Arabadan indik ve okula doğru ilerledik. Anıl ve Murat ortalarda yoktu. Bizde sınıfa doğru yürüdük. Tam içeri girerken kapının yanından bi anda karşımıza Anıl ve Murat çıktı. "Böö" Ben gerçekten korkmuştum. Hilmicem sanki biliyormuşcasına sırıttı. Merve ve Begüm ise gerçekten korkmuş görünüyorlardı. Üçümüzde aynı anda baş parmağımızla damağımızı kaldırdık.
"Ödümüzü kopardınız" dedi Merve.
"Sadece şaka yapmıştık."dedi Murat.
"Korkutacaklarını biliyordun dimi hilmi " dedim hilmi den açıklama beklercesine.
"Aşkım ya kızma ben sizle sınıfa girecektim onlarda kapının yanında duracaklardı. Biz gelince aniden karşımıza çıkacaklardı. Tepkinizi merak ettik " dedi Hilmi.
"Artık tepkimizi gördüğünüze göre bir daha korkutmazsınız umarım" dedi Begüm.
"Bir daha yapmayız merak etme hayatım" dedi Anıl.
Ve sınıfa girdik. Hilmi hemen yanıma oturdu.

Hilmicem'in ağzından :

Sabah bana gizli numaradan mesaj geldi. Serenayı sevdiğine dair. Eğer Serenay benim olmazsa ona zarar vereceğini söyledi. Bende endişelendim. Özledim bahanesiyle onu almaya gittim. Serenayıma kimse zarar veremez. Ve Serenay'ımı kimse benden koparamaz. Gerçi özlemiştim de asıl mesele o değil. Serenay'a bir şey çaktırmamalıyım. Sonunda dayanamadım ve mesaj attım. Ona bir şey olmasından çok korkuyorum. O da anında geri döndü. Çok uykum vardı. Gözlerim kapanmaya başladı. Birkaç dakika sonra cama tıklanmasıyla uyandım. Serenaylar gelmişti. Hemen yüzüme gülücük yerleştirdim. Önce yanağından öptüm. Tam dudağından da öpecektim ki arkadan "öhö öhöm" sesi geldi. Tabi bizde ayrıldık. Arabayı sürdüm. Anıl ve Murat la Serenayları korkutmak için plan yaptık. Sadece eğlenmek ve tepkilerini ölçmek için. Okula doğru Serenay'la el ele yürüyorduk. Merve ve Begüm ise arkamızdan yürüyorlardı. Sınıfa girdik. Plan işledi tabi. Meleğim çok korktu. Serenay 3. Sıraya oturdu bende yanına. Bu aldım mesajdan sonra Serenay'ın yanından bir kere olsun ayrılmayacağım kararını aldım. Hemen gidip yanına oturdum. Bozok Hoca geldi. Sürekli patatesleri falan anlattı. Birsürü dersten sonra okul bitmişti. Çıkışta Serenaylara bu akşam saat 7de  dışarı çıkma teklifi sundum. Onlarda kabul ettiler. Onlar arabayla gelmediği için biz bıraktık onları. Eve girdiklerinden emin olduktan sonra bizde eve gittik. Saat 6 ya doğtu geliyordu. Murat a ne giyeceğim hakkında soru sordum. O da bana gri bir tişört, altına da siyah pantolon giymemi smyledi. Murat üzerine asker yeşili bir tişört altına da kot pantolon giydi. Anıl daha ne giyeceğine daha karar veremedi. Anıl ise sonunda düz  beyaz bir tişört, altına da bordo bir pantolon giydi. Kızları bowling oynamaya götürecektik.

Serenay'ın ağzından :

Hilmiler bizi evimize bıraktı. Saat 7 ye kadar anca hazırlanırdık bence zaten saat 6 olmuş. Merve ve Begüm ün yardımıyla üzerime ne giyeceğime karar verdim. Üzerime beyaz bir tişört giydim ve Bahçıvanların giydiği şeye benzer ama tek askısı olmayan bir şey giydim (nasıl anlatacağımı bilemedim)
Saçımı açık bıraktım. Eyeliner ve açık kırmızı ruj ile harika görünüyordum. En sevdiğim çiçekli parfümümü sıktım. Sıra Merve ve Begüm'ü hazırlamakta. Merve'ye üzerine siyah bir tişört, altına da açık turkuaz renginde şort seçtim. Güzel görünüyordu. Begüm ise ben olmadan seçmiş. Yırtık açık bir kot şort üstüne de açık mor renginde bir hafif göbeği açık tişört giymiş. Saçını da fönlemişti. Aşırı hoşuma giden parfümünü de sıktıktan sonra hepimiz güzel görünüyorduk. Saat tam 7'ydi. 5 dakika sonra Hilmiler de geldi. Hemen arabaya bindik. Arabayı Murat sürüyordu. Murat'ın yanına Merve oturdu. Hilmi ile Anıl arkada oturuyordu. Begüm ün boyu uzun diye ben Hilminin  kucağına oturdum. Arkaya yani onun göğsüne  doğru arkama yaslandım. Yanağına öpücük kondurdum. O da gülümsedi. Kendimi çok iyi hissediyorum. Allah bana Hilmisizlik çektirmesin:)) Murat 10 dakika sonra bi bowling salonunun otoparkına arabayı park etti. Vallahi Hilminin kucağı baya rahattı. Hiiç kalkmak istemedim ama kalktım. Ben çok fazla bowling oynayamıyorum. Rezil olurum diye çok korkuyorum . Herkes çiftiyle el ele bowling salonuna doğru yürüdük. Herkes ayakkabı numarasını söyledi. Ayakkabıları giydik. Ben atamam ki yaa. İlk Hilmi attı ve hepsini devirdi. Begüm de öyle. Sıra bana geldi. Bende attım. Sadece sağdan 2 tane kaldı. Onları da 2. Turda attım. Oyun böyle böyle devam ederken ben giderek kötü atıyordum. Sağolsun Hilmi bana yardımcı oldu. O sırada hep ellerimiz birbirine değiyordu. Bu durum onun da benim de çok hoşuma gidiyordu. Son 5 turda Hilmi sağolsun çok iyi attım. Oyun bitti ve yenen isim...

Artık bende soru sormaya başlayacağım

Sizce kim yendi?

Hilmicem ve Serenay'ın arası hep böyle iyi mi olacak?

Merve ve Murat arasında tatsızlıklar olacak mı?

Sizce Hilmicem'e "Serenay'ı sevdiğini kim söyledi?"

Soruların yanıtını yoruma yazarsanız sevinirim. Votelarınızı bekliyorum. Artık azar azar bende sınır koyacağım. Sınır 4 vote, 4 yorum. Sınır dolduğu an yeni bölüme başlayacağım. Hikayem hakkında genel yorumlarınızı da bekliyorum.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin