18.Bölüm: Adını siz koyun ben bulamadım

228 24 18
                                    

Multi i Hilmi yaa.. iyi okumalar.

Serenay'ın ağzından :

Elenen kişi Merve Oflaz. Ne!!
M-Merve mi!! "Ne" diye bağırdım. Ağlamaya başladım. Burada haketmeyenler varken neden Merve?? Begüm de bağırıyordu. Merve de veda konuşması yapıyordu. Ama ne dediğini duymuyordum. Merve en yakınlarımdan birisi. Benimle sarılırken "Seni finalde göreceğim" dedi. Sımsıkı sarıldık. Bana bandanasını verdi. Hilmicem bana bakıyordu. Ben çok üzüldüm ve sinirlendim Fatmagül ve grubuna bu adayı dar edeceğim. Konsey sonrası adaya döndük. Ben Begüm ile ağlıyordum. Erkekler de bizi teselli ediyordu. Akşam olmuştu. Hilmicem ile sarılıp uyuduk.

Hilmicem'in ağzından :

Sabah olduğunda Serenay yatağında yoktu. Bağırışma sesleri geliyordu. Serenay Fatmagül e bağırıyordu. Müge ve Sahra Fatmagül ü , Turabi ve Begüm de Serenay'ı tutuyordu. "Ne oldu oflaz gitti mutlu musunuz şimdi
Sıra bende mi?" Diye bağırıyordu Serenay. "Alt tarafı iki laf edelim dedik" dedi Fatmagül. Ben Serenay 'ı kucaklayarak başka tarafa çektim. "Neden bu kadar tepki gösterdin Serenay" "Çünkü benim üstüme geldi"
Dedi Serenay. Bugün yeni bir ödül oyunu vardı. Gittik ve yine kaybettik. Artık gerçekten çok açtık.

Bölüm sonuu... dermişim Artık survivor u geçmeye karar verdim. Son 4 kişi kaldı. Serenay, Hilmicem, Turabi, Murat.

Hilmicem'in ağzından :

Survivor da ilk haftalar da çok güzel performansımız olmasa da ilk hatalardan sonra neredeyse her oyunu biz kazanmaya başladık. 4 kişi kaldık. Seromm ve 2 dostumla. Artık kim kazanırsa kazansın mutlu olurum. Şimdi ise kıbrıs a gitmeden son bir ödül oyunu nu oynayacağız ve şu an son ödül oyununa gidiyoruz.
"Evet arkadaşlar son ödül oyununa hoş geldiniz"
"Hoşbulduk" diye bağırdık.
Ödül New York a gidip orada eğlenmek ve oraları görmek. Sonra da deniz manzaralı bir masada ziyafet çekmek. Ama kalmak yok. Hafıza oyunuydu. Herkes 5 den başlayacak ve birbirleriyle oynayacaktı. İlk oyun ben ile Serenay arasındaydı. Oyunu saliseyle o almıştı. Böyle böyle oyun bitti (yazmaya üşendim) oyunu ben kazandım. Acun abi "Hilmicem oyunu sen kazandım ama tek başına gitmeyeceksin yanına 2 arkadaşını alacaksın" dedi. Al işte ben kimi alacağım. Serenay ı ve Turabi yi seçtim. Çünkü Murat önceden New York a gitmişti. Murat adaya gitti. New York a vardık. Serenay hoplaya zıplaya önden yürüyordu. Biz de Turabi ile onun bu haline gülüyorduk. Empire State Binasını ve özgürlük heykelinin oraları gezdik. Serenay mayışmaya başlamıştı ve hepimiz çok acıkmıştık. Acun abinin gönderdiği bir adamla Tekneye gittik. Orada bizden başka insanlar da vardı ve yemek yiyorlardı. Bizde 3 kişi 4 kişilik bir masaya oturduk. Yemekler geldi. Yemeğe başladık. Bir anda Serenay'ın omzuna bir el dokundu.

Arkadaşlar kusura bakmayın biraz kısa oldu 30 kere yazdım ama olmuyor yaa. Zaten yakında final yapacağım. Okullar başlamadan final yapıp öbür hikayeme de haftada 1-2 bölüm yazacağım. Her neyse umarım beğenmişsinizdir. Görüşürüz...

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin