17.Bölüm: Hilmicem'in Izdırabı ve Dokunulmazlık

266 22 6
                                    

Serenay'ın ağzından :

Sabah Turbo ' nun bağırmasıyla uyandım.
"Ne oluyor yaa"
"Dün bana Hilmi söyledi de seni bu saatte uyandırmam gerekiyormuş ve ona Hindistan cevizi kesecekmişsin."
"Off yaa"
Hilmi sırf bağışırları duymamak için kumda yatmış. Bende bilerek onun yanından sesli bir şekilde geçtim. Uyanmadı ayı. Hindistan cevizini kestim ve güzelde doğradım. Tabakla yanına gittim. Gittiğimde Kumların üstünde yatıyordu ama uyumuyordu. Geldiğimi gördü. Tabağı önüne koydum.
"Al Hilmi"
"1.si bana Hilmi değil efendim diyiceksin 2. si de kendim yememi beklemiyorsun herhalde.
"1.so bono Holmo doğol ofondom doyocokson 2.so do kondom yomomo boklomoyorson horholdo " Ne
yani ona ben mi yedireceğim ,Gıcık işte.
Elime Hindistan cevizi parçasını aldım ve gıcıklığına sert bir şekilde Hilminin ağzına soktum.
"Ahh dudağım acıdı" dedi.
"Ayy kıyamam acıdı mı?" Dedim bilerek yapmamış gibi.
"Evet öp te geçsin " dedi.
"Öpmiyorum"
"Sana emir vermiştim son kez söylüyorum öp"
Bir şey demeden beni öptü öküz.
"Acım bi anda geçiverdi"
"Pis sapık"
Biraz daha Hindistan cevizi yedirdim.
"Ayy Serenay benim boynum ağrıyor bi masaj yapsana"
"Çüşşşşşş artık yaa"
"Hadi dedim"
Yapmaya başladım.
Yanımıza Merve geldi.
"Hadi dokunulmazlığa gidiyoruz gelin."
"Geliyoruz" dedik.
Tekneye bindik. Oyun alanına geldik. Hilmi ye sarılmış öyle yürüyordum. Oyun çamur oyunu. Çamur oyunlarında iyi olduğumu düşünmüyorum. Bu yüzden bu oyunda güçsüz bir rakip arıyorum .
Özlem ' i alırım diye düşünüyorum.
Seçme sırası onlardaydı. Hemen merve beni seçti. Eşleşme şöyle.
Ben - Merve A
Merve o.-özlem
Müge - Duygu Bal
Fatmagül - Duygu Çetinkaya
Sahra - Berna
Begüm-almeda
Hilmi- Pascal
Turabi- Hakan
Anıl- Nihat doğan
Murat- barış Arduç
Taner - doğukan

Ben alamam diye düşünüyordum ama fark atarak kazandım.
Merve o. Aldı.
Müge verdi.
Fatmagül aldı.
Sahra aldı.
Begüm aldı.
Hilmi aldı.
Turabi aldı.
Anıl verdi.
Murat aldı.
Taner verdi.
Durum 7-3 biz öndeyiz. Ama sonra onlar atak yaptı ve 10-9 onlar kazandı. Bizden biri gidecek yaa. Umarım hilmi Turbo anıl murat merve begüm ve ya ben gitmem.
Akşam olana kadar Hilmi bana yapraklarla süslemeler ve pilav yaptırdı, saçını tarattı ve daha neler neler. Akşam olduğunda Konseye gittik. Bizim 6'lı grup ve Turabi müge yi, Müge Fatmagül Sahra ve taner de beni yazmıştı.
7 Müge ,4 serenay Bu durumda 1. Aday Müge oluyor. Yarın Konsey de görüşmek üzere. Şimdi adalarınıza gidebilirsiniz.
Yarın akşam
Hilmicem in ağzından :

Konsey günü geldi umarım bizim gruptan biri gitmez. Konsey e geldik.
"Evet arkadaşlar Müge ilk adayımız oldu . 2. Adayı öğrenmek için önce halk oylamasında 1. Olan kişiyi söylüyorum. " dıtdırıtdıdırıdıtdı dıtdırıtdıdırıdıtdı.





Ve 1. Olan isim





Fatmagül (ehehe Serenay ya da Hilmi sandınız di mi?)
Evet Fatmagül bir isim söylemeni istiyorum. Ben



Merve Oflaz diyorum. Dedi. Ben Serenay 'a baktım. Oldukça stresli görünüyordu.

Elenen isim.......

Bölüm nasıl olmuşşş? Umarım beğenmişsinizdir. Okulu açılanlar varsa iyi dersler. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin