7. Bölüm: Hepsi bir plandan ibaretmiş

351 28 6
                                    

Sınır dolmuş. Herkesi hilseri ayırmamla üzdüm galiba bu bölüm hem mutlu şeyler olacak hem de ekşınlı şeyler olacak. Bu bölümler biraz fazla hilser ile ilgili fakat sonraki bölümlerde merve ve Murat ve Anıl ve Begüm ile ilgili şeyler olacak. Fazla uzatmadan başlayayım. İyi okumalar.

Gökhan ' ın ağzından :

Fatmagül ' le konuştuktan sonra arkamı döndüğümde gördüğüm manzarayla şok oldum. Hilmi ile Serenay arkamızda duruyorlardı. Nasıl yani bütün planımızı duymuşlarmıydı. Birlikte gülmeye başladılar ve öpüştüler. Birbirlerinden özür dilediler. Bu manzaraya daha fazla dayanamayarak gittim. Arkamdan da Fatmagül geldi. O sırada Hilmi ve Serenay hâlâ öpüşüyorlardı. İkiside çok mutlu görünüyordu. Hayır hayır bir şekilde Serenay benim olmalı. Ama nasıl diye düşünürken Hilmicem ve Serenay yanıma geldi. Fatmagül yok olmuştu. " Ne o tutmadı mı planınız "dedi Hilmicem. " Ayy sen bana mı aşıktın yazık oldu yaa" dedi Serenay aşağılayıcı bir ifadeyle. Bende hemen yanlarından uzaklaştım. Serenay ne pahasına olursa olsun benim olmalıydı ama nasıl.

Serenay'ın ağzından :

Hilmi heralde Fatmagül ' e bakmaya gitmişti. Bende peşinden gittim. Çünkü Gökhan ' ı ben öpmemiştim. Ne kadar ayrılsak ta beni yanlış bilmesine gerek yok. Hilmicem durakladı. Ben de onun yanına gittim. Ve öylece durduk. Fatmagül ve Gökhan konuşuyordu. Meğerse bizi ayırmak için planlar yapmışlar. Bizde birbirimize baktık ve özür diledik. Hilmi nin gözleri dudaklarıma kaydı. Ve öpmeye başladı. Ben de karşılık verdim. Ayrıldığımızda Gökhan ve Fatmagül bize baktı. Tabi bizde sırıtıyorduk. Fatmagül koşa koşa gitti. Gökhan geldi. Onu biraz aşağıladıktan sonra o gitti tabi bizde oradan ayrıldık. Sınıfa geldik. Bütün bu durumları Mervelere ve Muratlara anlattık. Onlarda barışmamıza sevinmişti. Yaa artık yeniden 6'lı grup olarak takılabiliriz. Hilmi ile bir daha ayrılmayalım ben onsuz yapamıyordum. Okul bitti. Bugün buluşmayacaktık Hilmilerle. Onlar kendi evine bizde kendi evimize gittik. Hepimiz için bugün yorucu geçmişti. Begüm ve Ben üstümü değiştirmeye yukarı kata kendi odamıza gittik. Begüm ile aynıanda odadan çıktık. Aşağı indik. O sırada Merve biriyle mesajlaştı. Nedense yüzünde korkmuş bir ifade vardı. "Benim hemen çıkmam gerek" dedi. Bizde Begüm'le "nereye" dedik. O da cevap vermedi ve evden çıktık. Bu kız da bi haller var ama hadi hayırlısı.

Merve'nin ağzından :

Begüm ile Serenay odalarına gitmişti. O sırada telefonuma mesaj geldi. Özel numaradan "Serenaylar herşeyi öğrensede yine benim olacak Serenayla biz olacağız eğer Serenay' a yada başka bir arkadaş grubunuzdan birine zarar gelsin istemiyorsan **** adresine gel" yazmış. Bunun üzerine bende kızlara çıkıyorum ben dedim ve onların sorularını umursamadan evden çıktım. ***** adresine geldim. Burası ıssız sokakların birine gidiyordu. Yolu tamamladığımda bir depoya gidiyordu. Geldiğimi gören Gökhan hemen depodan çıktı. Yanında adamları da vardı. Benden Serenay'ın telefon numarasını istedi bende istemesemde vermek zorunda kaldım. Beni adamları sürükleyerek sandalyeye bağladı. Gökhan o sırada resmimi çekti ve galiba Serenay'a attı.

Serenay'ın ağzından :

Telefonuma mesaj geldi. Tanımadığım bir numaradan. Ne Merve'yi kaçırmışlar mıydı. Kim yaptı bunu. Resmi Begüm'e gösterdim. Birlikte ne yapabileceğimizi düşünmeye başladık. Resmin altında "Eğer benim olmazsan arkadaşın ölür prenses G" tatlı küçük yalancılar style
İlk iş Hilmileri bizim eve çağırdım. Bunu Murat'a nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Her şey benim yüzümden:((( 10 dakika sonra geldiler. Hepsini karşıma sırayla oturttum. Murat Merve'yi sordu. Ben de birazdan anlarsın dedim. Ve telefonumdan Gökhan salağının attığı resmi buldum. Altındaki yazıyı da gösterdim. Murat bana bağırmaya başladı hakettim bence. Hilmi ye sarılıp ağladım. Murat bana sürekli bağırıyordu. Her bana bağırdığında ağlamam daha da şiddetleniyordu çünkü ne söylese haklı. Hilmi dayanamayarak Murat'a bana artık bağımaması gerektiğini ve benim hiçbir suçum olmadığını söyledi. 5 dakika sonra bende, Murat ta sakinleşti. Son halimiz Murat dalgın dalgın bakarken, Hilmi beni teselli etmeye çalışıyordu. Anıl ve Begüm ise fotoğraftan ipuçları bulmaya çalışıyorlardı. Bi anda telefonuma mesaj geldi. Herkes yanıma geldi. Gökhan ' dan dı. "Merveyi istiyorsan Merve **** yerinde yalnız başına gel yoksa olacaklara karışmam prenses."
Bizde plan yaptık dediği yere gidecektim Tabi Hilmi ve Murat ile birlikte. Fakat gelmeden önce polise de haber verecektik. Adam kaçırmaktan tutuklanır heralde. Yola çıktık. Begüm ün gelmesi tehlikeli olabilirdi. Anıl da Begüm'e birşey olmasın diye yanında duracaktı. 30 dakika sonra varmıştık. Hilmiler bir yere saklandı. Önce Merve'yi serbest bıraktı. Merve bana teşekkür edercesine baktı. "Ben de fısıltıyla ve bakışlarımla Hilmiler in burada olduğunu ve saklandığını söyledim" o da "tamam" dercesine başını salladı. Gökhan hemen yanıma geldi. Biraz yaklaştı. Yaklaştıkça geri çekiliyordum. Allah kahretsin arkamda duvar var. Bana doğru gelmeye devam etti. Tam zorla öpecekken polisler geldi. Gökhan cebinden silah çıkarttı ve bana doğrulttu. Polislere "yaklaşmayın yoksa kız ölür" dedi. Ben gerçekten korkmaya başladım. Hilmiler de polislerin yanına gelmişti. Merve ve Murat sarılıyor. Hilmi ise bana bakıyordu. Polislerin biri Gökhan'ı kolundan vurdu. Gökhan kıvranırken eline silahı aldı. Ben o sırada Hilmi ile sarılırken beni arkamdan vurdu. Polisler Gökhan'ı yakaladı ve gerisi karanlık.

Hilmicem'in ağzından :

Serenay hemen yanıma koştu. Sarıldık. Sarılırken silah sesi geldi. Serenay yere yığıldı. Murat 112 yi aradı. Hepimiz ağlıyorduk. Ambulans geldi. " Serenay ne olur beni bırakma" dedim. Elini tuttum. Hastaneye gelmiştik. Durumu kritikmiş. Yoğun bakıma aldılar. Merve ve ben baya ağlıyorduk. Murat ta ağlamamak için zor tutuyordu kendini. Murat'ın telefonu çaldı. Galiba Anıl lar aramıştı. Durumu söyledi murat. 5 dakika sonra Begüm ler de gelmişti. Begüm ağlayarak geliyordu. Anıl ve Murat ta kızları teselli ediyorlardı. Bir kaç saat sonra doktor çıktı.
" Serenay hanım...........

Hehehe en Heyecanlı yerinde bitirdim . 6.bölüm kadar uzun olmasa da yine de içime sinen bir bölüm oldu. Sınır 5 vote, 5 yorum. Bu sefer sınırı arttırmadım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Bir kişi yalnızca bir yorum yazsın lütfen. Umarım bölümü beğenmişsinizdir.



Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin