6.Bölüm: Ayrılık

392 29 8
                                    

Serenay'ın ağzından :

Oyunu kazanan isim Begüm oldu. Kız neredeyse her turda hepsini devirmişti. Saatte baya geç olmuştu. Merve'nin azar azar uykusu gelmeye başlamıştı. Hilmilere söyledik onlarda bizi evimize bıraktı. Eve girdik. Ardımızdan kapı çaldı. Kapıyı ben açtım. Bana bir kutu gelmişti. Hemen meraklı ben kutuyu açtım. İçinden dün çekilmiş fotoğraflar çıktı. Hilmi ve Fatmagül öpüşüyorlardı. İlk defa birine güvenmiştim. O anda gözümden engelleyemediğim yaşlar süzüldü. Merve ve Begüm o sırada üstlerini değiştiriyordu. Serenay kimmiş? dediler aynı anda sonra yanıma doğru geldiler. Elimdeki resimleri gördüler. Bütün gece ağladım. Kızlar beni bir an olsun yalnız bırakmadı. Hep teselli ettiler. Ama ağlamam bir an olsun durmadı ama uykum bir süre sonra daha ağır basınca kendimi uykunun kollarına bıraktım. Ben uyuyunca da kızlar da uyudu. Sabah kalktığımda aşağıdan bağırış sesleri geliyordu. Bende hemen aşağı indim. Hilmiler gelmişti. Merve Hilmi'yi dünkü konuda azarlıyordu. Sonra Merve'yi sustumdum. Hilmi'ye "neden yaptın"dedim. O da " gerçekten ben onu öpmedim" falan desede resimde karşılık veriyordu. "Peki o seni öptüğünde neden karşılık verdin"
"Çünkü o zaman sarhoş olmuştum onu bi a sen sandım."
"Nasıl ben sandın yaa bu senin onu öptüğü gerçeğini değiştirmez"
"Serenay yanlışıkla oldu gerçekten"
Bence ilişkimize biraz ara vermeliyiz. Gerçekten sana inanmak istiyorum ama inanmıyorum Hilmicem"
"Serenay nolur"
"Kararım aynı belki biz süre sevgili olmasak iyi olur. Belki sonra affedebilirim.
"Serenay gerçekten bilerek olmadı onu sen sandım öpmek istedim. Ama 2 saniye sonra ayrıldım. Heralde o sırada biri fotoğraf çekmiş."
"Tamam Hilmicem daha fazla yalan söylemeden gidermisin lütfen evimden"
"Tamam Serenay ama söylediğim şeyler yalan değil gerçekten"
"Hadi Hilmicem okulda görüşürüz."
Dedim ve Hilmiler evden çıktı. Bende Hilmi'ye inanmak istiyorum fakat ya bidaha aynısını yaparsa diye korkuyorum. Saat 8'e geliyordu. Ders 8.30 da başlayacağı için hazırlamaya başladık. Ben beyaz kolsuz bir gömlek giydim. Altıma da koyu mor bir şort giyip gömleği şortun içine soktum. Merve de yeşil bir tişört, altına da beyaz kısa bir şort giymiş. Saçını da at kuyruğu yapmıştı. Begüm ise gri bir tişört altına da pembe bir etek giymiş. Saçını da maşa yapmıştı. Hepimiz hazır olduğumuza göre bir şeyler atıştırıp evden çıktık. Okula geldiğimizde Begüm ile ben sınıfa girdik. Hilmiler de oradaydı. Tabi yılışık çakma Adriana Lima da vardı. Ona garip bir bakış attıktan sonra Begüm'le Merve'nin nereye gitmiş olabileceğini düşündük. Sonra kolunda bir morlukla Merve geldi. Ne olduğunu sorduk fakat cevap vermedi. Sonra ders başladı. Aklım sürekli Merveye ne olduğundaydı. Ders başladıktan 10 dakika falan sonra uzun boylu, renkli gözlü bir oğlan girdi. Tabi biraz da yakışıklıydı fakat Hilmi kadar değil. Sınıfa yeni gelmiş. Adı Gökhan ' mış. Benim o sırada yanım boş olduğu için yanıma oturdu. Derste baya iyi anlaştık. Zevklerimiz falan aynı. Hilmicem'in kötü bakışlarını üzerimde hissediyordum. Teneffüs oldu. Ben Mervelerle Gökhan hakkında konuştum. Nedense Merve sürekli onu övüp övüp duruyordu. Nedenini merak ediyordum. Konuşarak yürürken bi duvarın arkasında Fatmagül ile Gökhan konuşuyorlardı. Aman banane yaa.

Merve'nin ağzından :

Kızlarla okula gittik. Begüm ve Serenay önde yürüyordu. Bende arkalarından. Tam sınıfa girecekken bir oğlan bileğimi sıkarak tenha bir köşeye çekti.
"Serenay'dan hoşlanıyorum " dedi.
"Bende onun bir sevgilisi var" dedim
"O da zaten sevgilisiyle ayrıldı"dedi
"Bende bu konulardan banane"dedim
"Eğer şimdi söyleyeceklerimi yapmasan önce ailene, sana, Serenay ve Begüm 'e , sevgiline ve Hilmilere zarar veririm."dedi
"Ne yapacağım"dedim .
"Önce Begüm'le oturacaksın. Serenay'ın yanı boş olacak. Onun yanına oturacağım. Beni ona öveceksin ve seninle konuştuğumdan onların haberi olmayacak."sözlerini söylerken bi yandan bileğimi sıkarken bi yandan dişlerini sıkarak konuşuyordu.
"Ta-tamam"diyebildim sadece çünkü gerçekten dediklerini yapabilecek biri olduğunu düşünüyorum. Sonra bileğimi bıraktı ve oradan uzaklaştı. Bende direk sınıfa girdim. Serenayla Begüm yanyana oturmuyordu Allahtan. Bende direk Begüm'ün yanına geçtim. Sürekli ne olduğunu soruyorlardı. Bende cevap vermedim tabi. Ders başladı. 10 dk sonra bugün konuştuğum çocuk sınıfa girdi ve Serenay'ın yanıma oturdu. İyi vakit geçirdiler. Teneffüse çıktık. O oğlan bi anda yok oldu. Serenay'a çaktırmadan adını öğrendim ve onu mecburen övmeye başladım. Yürürken Gökhan ve Fatmagül cadısı birşeyler konuşuyorlardı. Onları dinlemek istedim fakat dikkat çekmemek için dinlemedim. Serenay da onları konuşurken gördü fakat çok sallamadı. Zil çaldı ve sınıfa girdik.

Fatmagül ' ün ağzından :

Bugün bir oğlanın Hilmicem'imi elimden alan cadıya aşık olduğunu anladım. Adı Gökhan'mış i. Onunla bir plan yaptık. Ben Hilmicem'i zorla öpmüştüm o da nedense karşılık verdi ama sonra hemen ayrıldı. O sırada birinden Hilmi ile öpüşürken fotoğrafımızı çekmesini istedim. Çekmişti neyse ki. Serenay'ın adresini öğrendim ve ona fotoğrafları gönderdim. Zaten şu an Hilmicem'imle konuşmuyordu. Onları tamamen ayırmak için bir planımız daha vardı. Gökhan Serenay'ı bir yere çağıracak. Önce Serenay gelecek sonra da Hilmicem. Hilmicem geldiği an Serenay'ı öpecek. Bu planın sonunda ben Hilmi ye, Gökhan da Serenay'a kavuşacak vee mutlu son olacak.

Serenay'ın ağzından :

Sınıfa girdik. Ders başladı. Sıraya oturdum. 2 dk sonra Gökhan da geldi yanıma oturdu. Dersin ortasında Gökhan beni okulun tenha bir deposu var oraya çağırdı. Bende kabul ettim. Teneffüs olmuştu. Oraya gittim. Arkamdan Hilmi ile birşey konuştu. (Sınıftan çıkarken gördüm) Sonra da çağırdığı yere geldim. Arkamdan o da geldi. Bi çift ayak sesi daha geliyordu ama önemsemedim. Bi anda Gökhan beni öptü. Sonra tokadı bastım ve oradan çıktım. Sınıfa geldim. Merve ler oradaydı olanları anlattım. Şu an çok kötü hissediyorum.

Hilmicem'in ağzından :

Serenay'ın yanından eksik olmayan çocuk yanıma geldi ve beni okulun deposuna çağırdı . Depo da da Serenay'ı öptü. O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Hızlı adımlarla oradan ayrıldım. Çok kötü hissediyorum. Bu durumu Muratlara anlattım. O da kesin olarak Serenay'la ayrılmamız gerektiğini söyledi. Serenay sınıfa geldi. Bende onun yanına gittim.
"Serenay ben ayrılmak istiyorum"dedim
"Bu sabah yalvarıyordun" dedi
Gördüklerimi anlattım. Öyle olmadığını söyledi. Onun onu zorla öptüğünü söyledi. Bu sefer ben inanmadım ve ayrıldık. Şu an karışık duygular içindeyim.

Gökhan ' ın ağzından :

Serenay tokat attıktan sonra yüzümde bir gülümseme oldu. Hilmi nin suratı çok komikti. Hemen sınıfa gittim. Serenay ve Hilmicem konuşuyorlardı. Gizlice onları dinledim ve ayrıldıklarını öğrendim. Plan işe yaradı. Olanları Fatmagül ' e anlatmak için yola koyuldum. Fatmagül 'ü gördüm ve olanları anlattım. İkimizde birbirimize bakıp gülüyorduk. Çak yaptım. O da çaktı. Plan da işlediğine göre tek bir adım kaldı. Serenay'dan öptüğüm için özür dilemek ve ona çıkma teklifi etmek . Sonunda Serenay'ıma kavuştum. Fatmagül de Hilmi yle daha çok vakit geçirip onu elde edecek. Her şey istediğimiz gibi oluyor çok mutluyum.

Sınır doldu. Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım. Şu ana kadar yazdığım en uzun bölüm oldu. Sınır 5 vote, 5 yorum. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada daha ekşınlı şeyler olacak.









Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin