Vee hikayenin son bölümü ile karşınızdayım.
Serenay'ın ağzından :
Hilmi şampiyon olmuştu. Çok mutlu oldum. Turserhil hemen bir selfie çektik. Artık kıbrıs tan istanbula gitme vakti gelmişti. Hilminin ailesi de istanbul da yaşayacakmış. Hep beraberiz artık. Hilminin Annesi bana çok soğuk davranıyor ama inşallah sever beni. Şimdi Havaalanında uçağa binmek için yürüyoruz. Daha doğrusu Hilmi yürüyor. Ben onun üstüne yükümü vere vere yürüyorum. O da kolunu belime sarmış ne yapayım artık yazık çocuğa ama kolay a kaçmak iyi oluyor. Herneyse uçağa bindik. Ben cam kenarına oturdum. Yanıma Hilmi onun yanına da Turabi oturdu. Bizim yanımızdaki 3'lü koltuğa Anıl,Merve o ve murat oturdu. Bizim arkamızda ki 3 lü koltuğa Begüm, begüm ün annesi ve babası oturdu. Bizim önümüzde Hilmicem in anne ve babası, benim babam. Onların yanındaki 3'lü koltuğa da benim annem, Turabi nin anne ve babası oturdu. (Bunu neden yazdım bende bilmiyorum) Uçak hareket ettiği an Hilmi ile Turabi foss hemen uyudu. Bende dayanamayıp bende uyudum. Uçak inerken anons yapıldığı için uyandım. Hilmi ve Turabi de uyandı. Uçak indi. Taksiyle evimize geldik. Komşularımız da Hilminin anne ve babası oldu. Yani bir evde ben annem babam Hilmi karşı komşu olarak ta Hilmi nin anne ve babası vardı. Yan apartmanda da Murat merve begüm ve anıl yaşıyorlardı. Hepimiz çok yakındık. Her gün buluşuruz artık. Evimize geldik. Hemen üst kata çıktık Hilmiyle. Yine Ranzalı yatak vardı desem yalan olur. Tek kişilik yatak vardı. Başka boş doğru düzgün oda da olmadığı için birlikte yatacaktık. Sabah olduğu için Hilmi ile dışarı çıktık. Gezdik. Hilmi bana çok güzel bir kolye aldı. Hiçç çıkarmayacağım. Evimize girdik. Hilminin babasıyla babam konuşurken annem ve hilminin annesi küs gibi öylesine oturuyordu. Onlara "merhaba" diyip yukarı ya çıktık. Üstümü değiştirdim. Yatağa girdim. Hilmi de değiştirdi o da yanıma geldi. Birlikte uyuduk.
1 yıl sonra
Hilmicem'in ağzından :
Annem benim serenay la olan ilişkimize onaylamasa bile ben serenay ile evlenmek istiyorum. Annem zaten hasta biri (Gerçek anlamda). Bugün ise Serenay ı isteyecektik. Ben Annemlerin evindeydim. Takım elbise giydim. Annem de beyaz bol bir elbise giydi. Babam da takım elbise giydi. Çiçek ve çikolata da tamamdır. Serenayların zilini çaldık. Annem çok mutsuz görünüyordu. Kapıyı serenay açtı. Hoşgeldiniz diye bizi içeri aldı. En son ben girdim. Elimdeki çiçeği aldı ve yanağımı öptü. İçeri geçtim. Serenay da geldi. Biraz oturdu sohbete katıldı. Sonra Kahveler i yapmak için mutfağa geçti.
Serenay'ın ağzından :
Mutfağa gittim. Kahveler i yaptım. Hilmi ye kıyamadığım için onun kahvesinin içine bir şey koymadım. Kahveler i getirdim. Herkes İçtikten sonra "Allahın emri peygamberin kavli ile kızınız Serenay ı oğlumuz Hilmi ye istiyoruz" dedi Hilmimin babası. "Verdim gitti" dedi babam. Yüzükler takıldı. Fotoğraflar çekildi. İnanamıyorum Hilmi ile nişanlandık.
3 ay sonra
Serenay'ın ağzından :Yarın Hilmi ile düğünümüz var. Hilmi nin annesi hala bana çok soğuk davranıyor. Gelinlik ve damatlığı aldık. Yarın düğünümüz vardı ve ben gerçekten çok heyecanlıyım.
Hilmicem'in ağzından :
Gelinlik ve damatlığı aldık. Eve geldik. Annem bi anda fenalaştı. Onu apar topar hastaneye götürdük. Ben ağlamaya başladım. Çünkü annem hastaydı. Ona bir şey olmasın diye dua ediyordum. Doktor odadan çıktı. Hastayı ameliyat etmemiz gerekiyor ama %40 ameliyattan sağ bir şekilde çıkar, ameliyat olmasa 1 haftalık ömrü kalır dedi doktor. Dünyam başıma yıkıldı. "Şimdi ise odasında 5 dk görebilirsiniz sonra da ameliyat a alacağız" dedi doktor ve gitti. Ben hemen içeri geçtim babamla. Annem "oğlum ben ölebilirim durumumu biliyorum. Eğer ölürsem önce de senden son bir şey istiyorum. Serenay ile evlenme" dedi ve gözleri kapandı. Doktorları çağırdım. Annem e elektro şok yapılıyordu. Sonra doktor kafa salladı. Annemin üstüne beyaz örtüyü örttüler. Ağlamam durmuyordu aksine daha da şiddetleniyordu. Annemi morga kaldırdılar. Annemin ölmeden önce dediğini yapmak zorunda hissettiğim için serenay la evlenemem. Babam ile eve gittik. Serenay ın kapısını çaldım. Serenay açtı. Benim halimi gördü ve beni içeriye aldı. Anne ve babası uyumuştu. Hemen lafa girdim. "Serenay ben seninle evlenmek istemiyorum" dedim. "N-ne" dedi. "Anla artık artık seni sevmiyorum"
Vee bitti. Hikayemi okuyan yorum ve vote atan herkese çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
FanficHilmicem ve serenay okulda tanışırlar ve büyük bir aşk başlar.Bunun yanı sıra Merve ve Murat, Begüm ve Anılın aşkları ... Kimi zaman araları bozulacak Kimi zaman çok iyi vakit geçirecekler. Bakalım Hilmicem ve Serenay aşklarına giden engelleri aşab...