Arkadaşlar lütfen yorum yapın Yorum ve vote atanlar için teşekkür ederim. İyi okumalar.
Merve'nin ağzından :
Eve gelmiştik. Hilmicem yüzünden kendi evimizde de kalamıyoruz. Muratla aynı ortamda kalmaya niyetim yok fakat zorundayım. Eve geldiğimizde direk begümle misafir odasına gittik. Ben ağlıyordum ve yastıklardan hıncımı çıkarıyordum. Begüm de ne yapacağını şaşırmış bana bakıyordu. Bende biraz sakinleştim. Saat gece 2'de artık çok geç olduğunu anladık. Misafir odasında 2 tane çekyat vardı. Bizimde o kadar uykumuz vardı ki kafamızı yastığa koyar koymaz uyuduk. Sabah Begüm'ün cırtlak sesiyle uyandım.
"Ne var Begüm bırak ta uyuyalım yaa"
"Kızım saat 3 oldu. Kalk artık."
"Oha o kadar oldu mu yaa!!"
"Evet hadi kalk. Bu arada ben birazdan Anıl la dışarı çıkacağım.
"Yaa Begüm beni Muratla yalnız mı bırakacaksınız yaa"
"Sizde barışın ve mutlu bir gün geçirmeye çalışın o zaman"
"Off Begüm Off"
"Hadi ben çıkıyorum" dedi ve gitti. Bende üstümü giyindim ve odadan çıktım. Kapının önünde bir adet Murat Ceylan vardı. Elimden zorla tuttu. Mutfağa götürdü. Bana kahvaltı hazırlamış. Somurta Somurta Kahvaltımı yaptım. Murat en az 10 milyon kere özür diledi. Affettim. Ahah bendeki merhamet kimde var. Murat bana sanki yıllardır görmüyormuş gibi sarıldı ve öptü. Plan yapmış bide. Sahile gidecekmişiz. Hemen kahvaltıyı topladık. Ben Telefonumu cebime koydum ve Muratla el ele sahile doğru yürüdük. (Ev sahile uzak değil) Sahilin önündeki banklara oturduk. Murat bana çiçek satan teyzeden bana gül aldı. Manzarayı izledik. Akşam olmuştu. Yarın öğle gibi kendi evimize gidecektik. Tam muratla yeni başlamışken yaa. Neyse zaten hergün bir bahane ile buluşuyorduk . Sahilde biraz daha oturduk. Yıldızları seyrettik. Saat 10 gibi de eve gittik. Bugün çiftler halinde yatacaktık. Üstümü değiştirdim. Murat televizyon izliyordu. Bende yanına oturdum. Kafamı onun dizine koydum. O sırada Begümler geldi. "Oooo barışmış çifte kumrular"
"Evet barıştık."
"Bu arada bugün herkes çiftiyle yatacak" dedi Murat
"Bana uyar " dedi Anıl
"Olur" dedik begüm ile ben.
Geç olmuştu. Ben ve Murat Murat'ın yatağına, Anıl ile Begüm ise Begüm'ün yatağına yattı. Sevdiğim adamın kollarında uyumak daha güzel oluyormuş yaa. Onun erkeksi parfümünün kokusu...Hilmicem'in ağzından :
Sabah uyandığımda telefonuma bir mesaj gelmişti. Mesaj benim ortaokul sondan arkadaşım Müge'den gelmişti. Kız çok iyi huylu biriydi. Mesajda istanbuldan geldiğini söyledi. Beni de saat 4 gibi **** cafeye çağırmış. Bende gideceğim tabi ama Serenay'a söylemeyeceğim çünkü yanlış anlayabilir baya kıskanç bir yapısı var. Uyandığımda yanımda yoktu. Mutfağa gittiğimde kahvaltı hazırlıyordu. Yavaşça ensesinden öptüm. O da bir anda döndü biraz öpüştük.
"İyileşmişsiniz Serenay hanım"
"Evet Hilmicem bey"
"Kim baktı"
"Ayy Hilmicem egonu tut taştı taştı."
"Tamam"
"Yaa Hilmicem bugün akşam birşeyler yapalım mı?"
"O-olmaz"
"Neden"
"Hiçç bugün Muratlarla evde olalım dedik,istediğimiz bir film vardı da onu izleyecektik"
"Ee beraber izleyelim"
"Yok bugün kızlar ve erkekler ayrı takılalım"
"Peki o zaman"
"Kahvaltıdan sonra gidecek misin hemen"
"Saat 3 gibi gideceğim"
"Tamam"
Kahvaltımızı yaptık topladık falan. Saat 2 olmuştu. Evin bahçesine çıktık. Hamağa uzandık. Sonra ben saatin 3.30 olduğunu anladım. Serenay'a söyledim. O sırada Muratlar geldi. İma ederek saat 4te hani bizim filmimiz vardı onu izleyelim hadi dedim. Onlarda beni bozmadı. Kızlarla Sarıldıktan sonra arabaya bindik. Olanları anlattım. Eve geldik. Üstüme beyaz, gri manzarası olan bir tişört altıma da hardal rengi bir şort giydim. Saat 55 geçiyordu. Hemen arabama atladım. Cafeye geldiğimde Müge beni bekliyordu. Yanına oturdum.
"Selam Hilmi"
"Selam"
Oturduk.
"Ben biliyorsun Manisa'dan geldim istanbul'a ve buranın yabancısıyım yarın beni gezdirebilirmisin?" Dedi.
"Olur" dedim. Sürekli gülüyordu.
"Ee Hilmicem anlat bakalım neler yaptın?"
"Üniversite'ye başladım ne olsun işte"
"Hımm"
"Sen anlat"
"Hiçç işte bende babamın işleri yüzünden istanbul'a geldik bende *** üniversitesinde okuyacağım."
"Aa bende orada okuyorum"
Böyle böyle konuşurken kapıdan gelen kişi ile şok oldum. Nasıl yani Serenay, begüm ve Merve geldi. Nasıl yaaa!!
Serenaylar beni görmedi ama çapraz masamıza oturdular. Serenay'ın suratı bana bakıyordu. Bir anda gözlerimiz buluştu. Aman tanrım yanımıza sinirle geliyor. Aferin Hilmi, yalancı hilmi diyerek kendimi söverken Serenaylar yanımıza geldi.Serenay'ın ağzından :
Kızlarla sıkılmıştık. Cafeye gidelim dedik. Gittik. Birini Hilmicem e benzettim heralde halisülasyon görüyordum. Kızlarla biraz laflarken Hilmicem'e benzeyen birinin bakışlarını üstümde hissediyordum. Ben de ona ne bakıyorsun bakışı atacakken onun gerçek Hilmicem olduğunu anladım. Nasıl yani Hilmicem evde değil miydi??
Arkadaşlar Özür dilerim bu bölüm kısa oldu ama gelecek bölümlerde Hiiç ummadığınız şeyler olacak. Bölüm içime baya sindi (dışıma barbie sjsjsjs) Bölüm hakkında yorum ve Votelarınızı bekliyorum. Sınır yok. Yarın akşam 8 gibi yeni bölümü yayınlamaya çalışacağım. Bol bol yorum ve vote atmanız dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
FanficHilmicem ve serenay okulda tanışırlar ve büyük bir aşk başlar.Bunun yanı sıra Merve ve Murat, Begüm ve Anılın aşkları ... Kimi zaman araları bozulacak Kimi zaman çok iyi vakit geçirecekler. Bakalım Hilmicem ve Serenay aşklarına giden engelleri aşab...