15.Bölüm: Teşekkürler Turabi

253 26 3
                                    

Kapağı değiştirmekten vazgeçtim. Kapak güzel bence değiştirince alışamadım ve tekrar eski haline getirdim. Her neyse bu bölüm mutlu şeyler olacak iyi okumalar.

Hilmicem'in ağzından :

Adaya geldik. Tek kötü olan durum Fatmagül ve Müge ile aynı takındayız. Serenay Turabi ile konuşuyordu. Bende yanlarına gitmeye karar verdim. Ben yanlarına tam oturacakken Serenay ayağa kalktı ve gitti. Turabi bana döndü ve konuşmaya başladı. "Eh be oğlum kıza yalan söylemişsin kızda sana baya bi kırılmış"
" Müge'den kıskanır diye söylemek istemedim"
"Bu durum senin yalan söyleyip herhangi bir kızla buluşmanı değiştirmez ama ben sizi barıştılacağım. Zaten yavaş yavaş sana yumuşamaya başlıyor"
"Turabi ben Serenay'ı çok seviyorum lütfen tekrar birlikte olalım yaa ne olur "
"Tamam benim aklımda bir fikir var şimdi sen ve diğer arkadaşlar..."
"Süper fikir hemen bugün uygulayalım . "
"Tamam siz başlayın hazırlıklara o zaman"
"Sağol Turabi" dedim ve yanından ayrılıp Anılların yanına gittim. Planı anlattım. Merve ve Murat Hindistan cevizi toplayacak. Anıl ve Begüm Hindistan cevizlerine kalp şekli verecek ve harfler yapıp Özür dileriz yazacak bence yapraklardan masayı süsleyeceğim. Turabi Serenay'ı masaya gözü kapalı getirecek. Serenay gözünü açtığı an Özür dileriz diye bağıracaktık. Planı uyguladık. Şimdi Turabi Serenay'la konuşuyordu. İnşallah beğenir Serenay ve bizi affeder.

Serenay ın ağzından :

Kumlara oturmuş Hilmi ve bizim grubu düşünüyordum. Bizimkileri affetsem belki mutlu olurum. Karar veremedim. Ben bunları düşünürken yanıma Turabi geldi.
"Serenay ben tahtadan birşey yapıyorum da ona yardım edebilir misin?"
"Ne yapıyorsun?"
"Ne yaptığımın önemi yok bazı yerlerde tutman gerek ve giderken nasıl bir şey olduğunu daha çok merak et diye gözlerini kapatıcam"
"Tamam geliyorum tabi ki"
Turabi gözümü kapattı. Bir yere getirdi. Gözlerimi açtığımda Turabi ortada yoktu. Ben bakınırken arkamdan Hilmi geldi
Serenay senden çok özür dilerim beni affet tekrar birlikte mutlu olalım"
Ben cevap verecekken
Bizim ekip "Çok özür dileriz serooo"
Diye bağırdılar. Bir masa vardı. Hindistan cevizlerinden "Özür dileriz" yazıyordu. Dayanamadım ve Hilmi'ye sarıldım. Kokusunu çok özlemişim. O da bana sımsıkı sarıldı 5 yılın özlemiyle. Sarılmayı bırakınca herkese "sizi çok seviyorum iyi ki varsınız" diye bağırdım. Teker teker bana sarıldılar. Müge ile Fatmagül bize kötü kötü bakıyorlardı fakat umrumda değil. Herkesle sarılmam bitince Hilminin yanağına öpücük kondurdum. Sonra Hilmi geldi ve bana masayı işaret ettim. Masaya oturdum Hilmi yanıma geldi. Diğerleri de karşı tarafa geçti ve oturdu. Özür dilerim in harflerini yemeye başladık. Ben Hilmi ye de yediriyordum. Çok mutluyduk. Yememiz bittiğinde Turabi yanımıza geldi Serenay Turabiye sarıldı bende teşekkür ettim.
(Multideki şarkıyı burda açın)
Turabi barakaya doğru ilerledi. Bizimde canımız sıkıldı.

Hilmicem'in ağzından :

Denize girmeye Karar verdik. Erkekler olarak kızları kucağımıza aldık ve denize attık. Bizde girdik. Yarış yaptık. Kazanan tabiki ben oldum. Serenay 2. olmuştu. Sonunda Serenay'ı biraz geriye itti öyle kazandım o da bana gıcık oldu ve beni batırmaya çalıştı. Beni batırdığında bende onu bacağından çektim. Biraz suyun içinde beni daha da batırmaya çalışırken nefesi yetmedi heralde ve batırmayı kesti. Yukarı çıkmaya çalıştı. Bende gıcıklığına onu daha da aşağı çektim. Baya bir çırpınınca bende hemen yukarı çıkardım onu.
"Gerizekalı senin yüzünden ölüyordum"
"Ben varken ölmesin merak etme"
"Yaa Hilmi ciddiyim nefessiz kaldım senin yüzünden"
"Ama sonuçta birşey olmadı dimi" dedi ve dudağımdan öpmeye başladı. Bizimkiler çoktan denizden çıkmış. Bizde çıktık. Saat sekiz olmuştu ama benim uykum gelmişti. Barakaya gittik. Hilmi bacaklarını uzatmış oturmuşken bende başımı onun dizine koydum ve uykuya daldım.

Bir çok şehit öldü. Başımız sağolsun. Dualarınızı eksik etmeyin.

Yb geldi Serenay ve Hilmi barıştı sonunda. Aklıma pek bir şey gelmiyor bu aralar. Bölümü Beğendiniz mi? Biraz fikir verirseniz sevinirim. Votelarınızı da eksik etmeyin. 1.92 k olmuş. Teşekkür ederim. Sizleri seviyorum.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin