19.Bölüm: Survivor finali

204 18 6
                                    

Serenay'ın ağzından :

Omzumda bir el hissettim. Elin sahibine baktığımda bu kişi benim lise arkadaşım Serkan'dı. (Kırgın çiçekler) tipini bilmeyenler için multi...Ayağa kalktım ve ona sımsıkı sarıldım çünkü lisede beni koruyup kollayan, zor zamanımda bana yardımcı olan biriydi. Sonra da onu masamıza davet ettim. O da oturdu. Hep Serkan a bakıyordum. Yani tim lise hayatım onunla geçmişti. Ama ben serkan derken Hilmi yi unutuyordum. Ona baktığımda bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Turabi ise Serkanı önceden tanıyormuş gibi iyi kaynaştı. Ben Hilminin elini tuttum. "Serkan benim lise arkadaşım bize sevgiliymişiz gibi bakmaktan vazgeç" dedim. Biraz yumuşadı. "Tamam" dedi. Serkan benim yanımda oturuyordu. Konu liseye girdi. "Şimdi madem Serenay ın lise arkadaşısın anlat bakalım serenay nasıl bir tipti" dedi Hilmi .Yaa lisede çok çirkindim ve Serkanın bildiği bir sürü rezil oluş anım var. Eğer bunları öğrenirse Hilmi ölene kadar benimle dalga geçer. Serkan başladı anlatmaya" lise de Serenay çok başarılıydı ve gözlük takardı. Sivilceleri vardı, diş teli de vardı." Sonra fotoğrafımı gösterdi. Hilmicem ve Turabi katıla katıla gülüyordu."Bir gün aşık olduğu çocuk yanına geldi ve çok çirkinsin dedi Serenay 'a. Serenay da bana 1 ay boyunca aynı olayları 30 kere anlatıp ağladı." Hilmicem o kadar gülüyordu ki bütün New York duydu. Ben Serkan ın koluna vurup duruyordum. Ve trip time başladı. Baktım ben trip atmadan susmayacaksınız. Siz görürsünüz. Kollarımı göğsümde birleştirdim. Somurttum ve arkama yaslandım. Serkan ve Hilmi hala gülüşüyorlardı. Sonra masadan kalktım. Yürümeye başladım. Acun abi arabayı birazdan gönderir zaten dedim. Ve yemek yenen yerden çıktım. 2 dk sonra Hilmiler de geldi. "Ayy aşkım bana kızmış mı" dedi. Ona göz devirdim. "Yaa sero yaa kızma senin sevgilin ısrar etmeseydi söylemezdim di mi" dedi Serkan. "İyi dedim Serkan a . Acun abinin getirdiği araba gelince Serkan a sarıldım. Serkan üniversite için yurt dışına gitmişti oradan da New York a geçmiş demekki. Her neyse Serkan la vedalaşınca arabaya bindik. Araba büyük değildi. Hilmi efendi hemen yanıma geldi. Geçecek başka yer olmadığı için Hilmi nin yanından ayrılamadım. Hilmi 100000000000 kere özür dileyip bir de yavru köpek bakışı atınca affedip dudağına minik bir öpücük kondurdum. Arabadan inince Hilmi ile el ele yürüdük.
...
Uçaktan indik. Şimdi ise Murat Kıbrıs'taki oteldeydi. Bizde o otele gittik. Geldiğimiz an ben hemen oda anahtarını aldım ve Odama çıktım. Off oda çok güzel yaa. Kendimi hemen yatağa attım. Sabah uyandığımda yanımda güzel kokulubaş harfi hilmicem olan bir şey vardı. Öptüm onu. Bugün bir eleme olup şampiyon da yarın açıklanacaktı. Kim olursa olsun üzülmem zaten. Hilmimsi yaratığı uyandıramya çalıştım. Yanaktan öptüm burnunu mıcırdım. "Hilmi uyan" diye bağırdım. Uyanmadı. Son çare gıdıklamaya başladım. Uyandı. Hala gıdıklıyordum. "Seni küçük cadı" diyip üstüme kaçmamı engelleyecek şekilde çıktı ve gıcıklamaya başladı. "Y-aa h-h-i-lmii ye-ter artık t - tamam" dedim. O da durdu. Beni öptü. Bugün Merve, Begüm ve Anıl ile görüşecektik. Merve mi ve Begüm mümü çok özledim. Hilmi ile yemek yenen yere indik. Murat, merve, begüm ve anıl hasret gideriyorlardı. Hemen Hilmi ile onların yanlarına gittik. Merve ve begüm e sımsıkı sarıldım. Bol bol sohbet falan ettik. Akşam olduğunda eleme olacaktı. Canlı yayına geçtik. Acun abi önce Turabi ye söz verdi. "Evet Turabi neler hissediyorsun?"
"Gerçekten çok heyecanlıyım acun abi. Hilmi ve Murat kardeşim ve Serenay bacımla finale gelmek çok büyük bir mutluluk. Hepsini çok seviyorum. Hakeden kazansın diyorum ben" dedi Turbo. Sonra da Hilmi ve Murat ta konuştu. "Evet Serenay final dörtlüsüne kalan tek bayan yarışmacı sensin ve final hakkında ne düşünüyorsun"
"Acun bey bence survivor un en başarılı yarışmacıları ile finale kaldım. Bence 2'li koltuk için bu dörtlüden herkes hakediyor. Hakkımızda hayırlısı olsun" dedim.
Dıtıtıtıtıtıtıtıtıtıttıtııtırırırıırurırurururururıturıtıtıtı

Ve 2'li koltuğa oturamayacak 1. yarışmacı Murat oluyor dediğinde Murat üzülmüştü. Ve oturamayacak 2. İsim ise Serenay oluyor. Dediğinde üzüldüm ama en yakınlarım dediğim 2 insan oturuyor. Hilmi ye sarıldım.

...

Yarın akşam

Hilmicem in ağzından :

Turabi ile finale kaldım. Seromm elendi diye gerçekten üzüldüm. Yapacak bir şey yok ama. Acun abi bizim bir sürü komik anlarımızı izlettirdi. Kamera arkası görüntülerde zaten ben ayrı bir komik çıkmışım. İyice kafayı falan yemişim. Böyle güldük eğlendik. Şimdi ise acun abi kazananı açıklamak için konuşmasına başladı. "İkisi de bu survivor un şampiyonu olmak için yarıştılar. Bu iki arkadaşımız da çoğu zaman başarılı oldu. Şimdi hâline diyor onu öğreneceğiz. En çok oyu alan isim..."

"Hilmicem intepe" dedi acun abi. Ben hala olayın şokudayım. Hemen Serenay geldi yanıma sarıldı bana. Çok mutlu oldum. Ailem Ve Serenay ın ailesi de gelmişti. Sero ben Turbo bir selfie çektik. Serenay ailesi ile görüştü. Artık çok mutlu olacağız. Serommm da yanımızda ailelerimizde arkadaşlarımızda...

Evett bölüm sonu. Hilmimiz normalde Gönüllerin şampiyonuyken hikayede gerçek şampiyon oldu. Bölüm ü nasıl buldunuz. Yorum istiyorum lüüttfeen. Vote da istiyorum. Her neyse finale az kaldı. Mutlu son mu mutsuz son mu karar vermedim daha süpriz olsun. Benden bu kadar. Yb de görüşürüz.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin