- Време е плана да се задейства. - прошепнах на Джак.
- Хайде. - той ме прегърна. - Матю Лий.. - Мат го прекъсна.
- Знам си името. - извъртя очи зеленоокия. - Какво искаш? - седна на дивана до нас.
- Кас, моята най- добра приятелка е направо луда по теб и искам да я изненадаме.-казах и се усмихнах леко.
- Добре, но моля ви не ме карайте да излизам навън отново. Лондон е шибано студен. - засмя се той. - Какво се очаква да направя? - попита той, но телефона ми звънна.
- Касандра е. - казах и се ухилих широко.
- Господи та тя е прекрасна. - възкликна Мат щом видя снимката на телефона ми.
- Да знам, а сега тихо, Еспиноса. - казах и отидох в кухнята, а Мат прошепна "зло" - Хей. - вдигнах телефона.
- Мишел Редфорд, как не те е срам да не кажеш на най- добрата си приятелка, че ти и Джонсън сте заедно. - развика се тя, а аз се засмях.
- Да, да извинявай, хайде чакаме те в хотела и двамата с Джак ще ти разкажем на дълго и на широко. - казах и се разбрах ме, че след час ще дойде при нас. - Готово. - отидох при момчетата и седнах на дивана. Джак отиде да се къпе и двамата с Мат останахме сами. Той поръча пица и започнахме да си говорим. Оказа се доста свестен и забавен. Чух, че Джак излиза от банята и Мат се усмихна дяволито.
- Да Мишел мисля, че наистина си доста привлекателна. - той сложи ръка на рамото ми, а аз се опитах да не се смея.- Доста те харесах и..
- Джак го прекъсна.
- Еспиноса какво правиш с моето момиче. - попита Джонсън ме издърпа от ръцете на Мат и двамата се разсмяхме. - Матю и неговите номера. - Джак извъртя очи и ме целуна.
- Ох спрете се бе хора. Ужасни сте. - На звънеца се звънна. - Пица. - изписка Мат, като малко дете. - Благодаря задръжте рестото.-той взе пицата и започна да яде като прасе. С Джак едва се добрахме да си вземем парче от "неговата" пица както я нарече Мат. По едно време на вратата се почука. Набутах Еспиноса в кухнята и се върнах в хола където Кас разпитваше Джак за снощи отидох и я прегърнах, след това започнахме да си говорим и мина около половин час, а Мат все още стоеше в кухнята.
- Влюбените, аз съм жадна. - тя прекъсна поредната ни целувка.
- Знаеш къде е кухнята. - каза Джак и пак ме целуна.
- Да се изядете дано. - прокълна ни тя и се запъти към кухнята. Кухнята. Матю.
- Джак... - бях прекъсната от изтърване на чаша.
- Мишел, Джак. - извика ни тя. - Само аз ли виждам Мат Еспиноса в кухнята. - започнахме да се смеем. Тя ни изгледа странно. Отидохме ди Мат и тримата извикаме.
- Изненада! - и раздвижихме ръце за по-голям ефект.
- Здравей, Касандра. - той отиде и я прегърна. Тя се ухили и с устни каза " това е Матю Еспиноса, мамка му" сочейки с показалец гърба му.
- Господи, какво правиш тук? - пипита тя с 24 каратова усмивка.
- Дойдох да видя Джинсън, да се запозная с Мишел и да изненадам теб.
- Вие го измислихре нали? - тя се приближи към нас. - Обичам ви най-страхотните приятели. - тя ни прегърна.
- Ехол, Матю Лий Еспиноса е тук също. - той сочеще себе си, а Кас само това чакаше отново му скочи на врата и Мат се усмихна по най- сладкиа начин. Джак ме придърпа и двамата се усмихнахме един на друг и той ме целуна.
- Оф спрете се. Има хора който нямат гаджета. - те сочеха себе си.
- И двамата сте сами, бъдете сами заедно. - ухилих се насреща им.
- Кас, хайде да ги оставим насаме. В хола има пица за до изяждане.
- Съгласна съм Матю, хайде да ги оставим да се храносмилат един друг. - ние се засмяхме, а тя хвана Мат за ръката и отидоха в хола.
- До къде бяхме? - обърнах врата на Джак с ръце.
- Харесваш ми когато си толкова дръзка.
- И ти ми харесваш. - казах и го целунах.
- Стига Мат този епизод не съм го гледала.- извика Кас. Толкова с любовта по между им. Отидохме е хола, а Кас точно беше взела дистанционното и пускаше Кардашиян. Мат се беше намусил.
- Стига Мат, не бъди бебе. - тя го целуна по бузата, а той се ухили като идиот.