LA! #4

992 48 17
                                    

Okay... widzimy się w 4 LA w tek książce!

Nominowałam mnie Inovii, za co bardzo dziękuję a jednocześnie mam ochotę ją udusić xD :3

1. Jakie są twoje marzenia?

Chciałabym spotkać youtuberów, któryxh uwielbiam oglądać a w szczególności Kaiko, Sheo, Naruciaka, Rembola, JD i Smava xD
W tej chwili marzę o tym, żeby udało mi się zarobić wystarczającą kwotę by jechać za rok na tubehouse!

Na przyszłość dalszą jakichś specjalnych marzeń nie mam.

2. Co chcesz studiować?

Matematykę. Dziwne wiem. Kto normalny lubi matematykę?! Nikt. Ja nie jestem normalna.

3. Masz rodzeństwo?

Nie, ale mam rozwiedzionych rodziców. Mieszkam z mamą. Z ojcem nie utrzymuje kontaktu, a bardzo możliwe że mam przyrodnie rodzeństwo, ale jakoś nie spieszy mi się żeby ich poznawać ;D

4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Nie. Nie wierzę. Wg mnie żeby kogoś pokochać najpierw trzeba go poznać. Dowiedzieć się jaki ma charakter.

To samo tyczy się "miłości" do youtuberów czy innych rozpoznawalnych osób. Nie ma czegoś takiego jak miłość do "ekranu".

5. Twoja ulubiona pora roku?

Wiosna. Wszystko wraca wtedy do życia i temperatura jest idealna. Uwielbiam też zimę za krajobraz i chłód. Ja jestem osobą, która ciężko znosi upały.

6. Wolisz horrory czy komedie?

Komedie.

7.Ulubiony zespół/piosenkarka/rz?

Nie mam. Uwielbiam Imagine Dragons, polskich raperów, Jeremiego Sikorskiego i naprawdę masę innych.

8. Jak na mnie trafiłaś? (Inovii)

W zasadzie to nie mam pojęcia. Prawdopodobnie przez kompletny przypadek kiedy czegoś szukałam na wattpadzie.

9. Jaki film polecasz? (opisz go trochę)

Nie chce mi się pisać więc skopiuję fragment mojego poprzedniego LA:

"Ja ogólnie mega lubię komedie bądź filmy fantasy, ale nie tylko:

Także polecam
1. Kac Vegas (wszystkie części)- mega zabawny film, każdy już chyba zna.

2. Wieczny student (ja osobiście oglądałam 1 i 2 część, ale podobała mi się tylko 1) - chyba większość wie o czym jest.

3. If i stay (lub po polsku Zostań jeśli kochasz jak zwykle polskie tłumaczenie tytułów spieprzone, ale no czego się spodziewać) - mega wzruszająca historia dziewczyny, wiolonczelistki, która zakochuje się w rockmanie ze wzajemnością. Pewnego dnia dziewczyna jedzie samochodem z rodzicami i młodszym bratem i mają wypadek. Dziewczyna jakby staje się duchem i widzi co się dzieje dookoła niej. Potem okazuje się że nie żyją jej rodzice, później umiera brat, a co później to już nie zdradzam bo i tak za bardzo spojleruje. Książka też jest cudowna!

4. Mój przyjaciel Hachiko (mam nadzieję że dobrze napisałam) - również mega wzruszający film oparty na prawdziwych wydarzeniach. Opowiada o tak naprawdę zwykłym psie, któremu pewien profesor (zabijcie mnie ale nie pamiętam nazwisk z filmu) poszukuje domu, jednak po pewnym czasie zabiera psa do siebie. Nie będę tu opowiadać, w każdym razie film ogólnie opowiada o wierności zwierzęcia względem właściciela nawet po jego śmierci.

Lód musi kiedyś stopnieć |FF Kaiko|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz