Selam Bursist'ler :).Umarım çok güleceğiniz bir bölüm olmuştur.Uzatmadan hfdshf İyi okumalar :)
Multi:Miray
Bölüm şarkısı:Tungevaag & Raaban-Samsara
''Ağrı dağın eteğinde!''
Çağan'ın sesiyle homurdanarak gözlerimi açtığımda,Dağhan'da kısık sesle Çağan'a sövmüştü.
''Çağan,seni öldürmemem için küçücük bir sebep söyle.''
Çağan,ayağını yatağa uzatarak ''Çünkü çok tatlıyım.'' dediğinde,Dağhan'da kaldırdığı kafasını tekrar yastığa koymuştu.
''Homuruk,gülüm.Ebem mi katılacak yarışmaya,kaldırın koca kıçınızı da hazırlanın.''
Çağan'ın yarışmayı söylemesiyle hızla yataktan kalkıp banyoya koşmuştum.Yüzümü yıkadıktan sonra,birbirine karışmış saçlarımı neredeyse yolarak tarayıp tekrar içeriye koşmuş ve dolaba yönelmiştim.
''Ya aşk olsun Çağan.Şimdi mi söylenir bu?''
Çağan ellerini yukarıya kaldırarak ''Ya söylemem de suç,söylememem de.Ne haliniz varsa görün.'' demiş ve odadan çıkmıştı.
''Miray,şu saçma yarışmaya katılmasak.'' Hala uyumaya çalışan Dağhan'a dönerek ''Kalk ve hazırlan yoksa Çağan'ın salyalı hamburger yastığını yüzüne fırlatırım.'' demiştim.Dağhan derin bir nefes alıp verdikten sonra yataktan kalkarak banyoya doğru gitmişti.
''Sende iyice Çağan'a benzedin.Sizi biraz uzak tutmak lazım."
Gülümsedikten sonra,Dağhan'ın dolabında olan kendi kıyafetlerime bakmış ve kıyafet arayışına devam etmiştim.Siyah göbeği açık askılımı üzerime geçirdikten sonra ona uyumlu bir şeyler aramaya başlamıştım.Yüksek bel,beyaz pantolonum gözüme çarptığında hızla altıma onu giyip,siyah bir kemer takmıştım.Şimdi,sıra gelmişti ona uygun ayakkabıya.Siyah,dolgu topuk ve ince bağcıklı olan ayakkabımı da giydiğimde,işte hazırdım! Kıyafetime göre bir makyaj yapıp,saçlarımı da elimle düzelttikten sonra banyonun kapısını bir kaç kere tıklatmıştım.
"Çıkıyorum."
Dağhan,banyodan çıktığında bir şey demek için ağzımı aralamıştım ama bir anda ağzım otomatik olarak geri kapanmıştı.Saçlarından ve göğsünden damlayan su damlaları,muhteşem gülümsemesi ile tam bir Dağhan Dumaner'di işte.Yani bu manzarayı neredeyse yüz kere görmüş olmama rağmen yüz kere daha görmeye razıydım.
"Güzelim,kapının önünden çekilsen bende artık hazırlansam?"
"Ha,tamam."
Banyonun kapısının önünden çekildikten sonra odadan da çıkmıştım.Dağhan'da beş dakikaya çıktığında,üzerinde ki haki yeşil tişört ve kot fazla uyumlu görünüyordu.Elini belime sardığında beraber aşağı inmiştik.
"Oh sonunda.Tıkının da gidelim artık."
Candan'ın yaptığı tostu elimize alarak bir ısırık aldığımızda,Çağan'da masada duran küçük hamburgere aşkla bakarak eline almıştı.
"İnsan yemeye kıyamaz lan bunu."
Dağhan tostundan bir ısırık daha aldıktan sonra dolu ağzıyla "Yeme o zaman." demişti.
"Yomo o zomon." Çağan,Dağhan'ı taklit ederken yaptığı yüz ifadesi ile yediğim tost boğazıma kaçmıştı.Ben öksürürken Dağhan hafifçe sırtıma vurmuş,Çağan'da "Helal yavrum helal." demiş ve bana bakarak hamburgerini iştahla ısırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURSLU #Wattys2020 (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionKİTAP ESKİ ARKADAŞLAR DÜZENLENİYOR. DÜZENLENDİĞİ ZAMAN SEVECEĞİNİZE EMİNİM BU KİTABI 13 YAŞINDA FALAN YAZDIM ÇOK DAHA İYİSİNİ YAPIYORUM ŞU AN. YANİ AYH BU NE DİYECEĞİNİZE KÜTÜPHANENİZE EKLEYİN VE DÜZENLENDİĞİNDE ARKANIZA YASLANIP KEYFİNİ ÇIKARTIN. İ...