„Alex? To je pekné meno." Povedala som a usmiala sa. Babám to trvá nejak dlho, ale ako som zistila, moc mi to nevadí. Nad touto myšlienkou som sa trocha uchechtal.
„Nejdeš si zatancovať?" opýtal sa.
„Ja- jasné." Povedala som a dbala som na tom, aby to vyznelo trocha ľahostajne.
„A odkiaľ si?" opýtal sa. Asi rozpoznal, že aj keď som sa narodila v Anglicku, mám mierny škótsky prízvuk.
„No narodila som sa v Anglicku a potom vyrastala v Škótsku." Usmiala som sa. Práve hrali dobrú pesničku, ktorá sa páčila očividne aj Alexovi. Zatancovali sme si a potom sa ozval hlas v mikrofóne. Uvidela som tam Brada.
„Takže, aby sme to trocha rozprúdili, urobíme si karaoke súťaž." Zasmial sa. „A len tak mimochodom," vrátil sa ku mikrofónu. „Bude to len pre páry." Trocha šibalsky sa usmial.
„Nejdeme?" zasmial sa Alex.
„Jasné!" povedala som nadšene. Vykašlala som sa na ľahostajný hlas. Nech vidí, že mi nieje ľahostajný.
„Idem nás tam nejak zapísať. Počkáš ma tu?" opýtal sa.
„Nie, tam." Ukázala som na svoje kreslo. „Aby sme sa lepšie našli." Usmiala som sa. Prikývol a šiel. Bola som nadšená. Zoznámila som sa s príťažlivým chalanom, ktorému som sa očividne páčila. Niežeby som nepoznala pekných chalanov. No doma som ich poznala len ja. Oni ma ignorovali. Ako väčšina v škole. Ale on javil záujem.
„Ach, tu si Grace." Ozval sa zrazu vedľa mňa hlas. Bola to Mel.
„Trochu si sa nám stratila a cez ten dav.... je ťažké niekoho nájsť." Tvárila sa previnilo. Asi si myslela, že som nahnevaná, že sa na mňa vykašlali.
„Neboj nie som nahnevaná. Stretla som pekného chalana." Povedala som jej nadšene. Mel odľahlo a začala sa vypytovať. Povedala som jej všetko, čo zatiaľ povedal Alex mne.
„Nepoznám ho, ale vyzerá byť zaujímavý." Poznamenala Mel.
„Ja ho poznám. Chodí so mnou do školy. Všetky babu sú z neho paf. A on si nevšimne len tak hocijakú." Povedala Ally a pri poslednej vete sa šibalsky usmiala. „A ešte je fajn v tom, že nie je sukničkár. Keď ho nejaká baba zaujme, tak ju nepustí len tak k vode." Povedala vážnym tónom. Možno som našla „toho pravého", pomyslela som si. Potom sa tu zrazu zjavil a baby okolo mňa sa trocha zachichotali.
„Tak ideš?" usmial sa a podal mi ruku. Prikývla som, podala mu ruku a vytiahol ma na nohy, akoby som nevážila ani gram.
„Ohovárali ste ma?" povedal pobavene keď sme boli ďalej od báb.
„No, v tom dobrom slova zmysle." Zasmiala som sa.
„Tak to som rád." Povedal. Išli sme ako druhý pár na karaoke. Prihlásilo sa ich až pätnásť. Spievali sme pesničku Love Me Like You Do. Dosť ľudí nám tlieskalo. Keď sme šli dole tak ma Brad odchytil a pobavene povedal: „No teda Grace, máš predpoklady na speváčku."
„To máš jasné. Môžem byť s vami v kapele." Zasmiala som sa.
„Krásny duet." Pribehla Mel.
„Ďakujeme." Povedal Alex.
„Hej. Divné že nám vybrali práve túto pesničku." Pošepla som Mel a tá sa potichu zasmiala.
„Nejdeš sa nachvíľu prevetrať?" opýtal sa s úsmevom Alex. Prikývla som. Prechádzali sme sa pomedzi chatky a rozprávali sme sa. Dozvedela som sa, že Alex naozaj posiluje. Nie až tak moc, ale posiluje. Športuje, pomáha ocovi s autami a všeliake typické chlapské veci.
YOU ARE READING
Waiting for Love •The Vamps•
FanfictionGrace - dievča ktoré sa presťahuje od rodiny do Anglicka ku štyrom chlapcom,ktorý plánujú cestu za slávou Dovtedy bola bez priateľov, no jej voľba to zmenila...