„Ahoj." Pozdravila som Mel a objala ju. „Tak, aké máš novinky." Povedala som nedočkavo.
„Poviem ti to, až keď si sadneme." Zasmiala sa. Nemám rada keď ma ľudia naťahujú. Šli sme teda po meste a zatiaľ som jej povedala o našej hádke - ak to môžem nazvať hádkou - s Alexom.
„Chápem ťa. Poznám ho tak dlho ako ty, a kým som nezistila akú má povahu.... ja ti neviem Grace. To len Ally je z neho paf." Povedala a prekrútila očami. „Ale keď ho máš rada ty, budem ho mať aj ja. Aspoň trošku." Prižmúrila oči a prstami ukázala asi päť centimetrovú vzdialenosť.
„Aha, tak ďakujem." Zasmiala som sa. Prišli sme ku starbucks a kúpili si kávu. Milujem všetko čo vonia ako keby niekto utopil Vianoce v hrnčeku - aspoň tak tomu hovorí Mel. Sadli sme si obďaleč na lavičku.
„Tak?" povedala som fakt nedočkavo.
„Tak," Mel sa nadýchla. „asi som si niekoho našla." Začervenala sa ale bolo vidieť šťastie a nadšenie v jej očiach.
„Naozaj? A ako sa volá a... povedz mi jednoducho všetko." Bola som šťastná s Mel.
„No volá sa Sebastian. Sebastian McCartney a spoznali sme sa dosť čudným spôsobom. Alebo nezvyčajným? To je jedno. No šla som po meste s kávou a o niekto do mňa strčil a káva mi spadla. No a ten chlap čo do mňa strčil..."
„Bol Sebastian!" prerušila som ju.
„Nie." Zasmiala sa. „Neviem kto to bol. No každopádne ospravedlňoval sa a ja som mu stále hovorila, že to nevadí a tak. Nakoniec mi povedal, že mi kúpi novú, ale povedala som mu, že nie a rýchlo odišla. No a v pol ceste ma zastavil nejaký mladík a vieš čo držal?"
„Kávu?" zasmiala som sa.
„Hej. A to bol Sebastian. Videl. Že mi spadla a bla bla bla a potom mi ju bežal kúpiť a potom bežal za mnou mi ju dať a.... a to je Sebastian." Myslela som, že sa tam roztopí.
„Romantické." Poznamenala som. „Kedy ma s ním zoznámiš?" opýtala som sa a Mel na mňa zízala, ako na ducha. „Čo?"
„Ty sa s ním chceš zoznámiť?"
„Jasné, je to priateľ mojej najlepšej kamarátky. Ak ti zlomí srdce, rozpučím ho ako mravca." Milo som sa usmiala.
„Grace.." usmiala sa a objala ma. „mala som asi sto kamošiek, ale žiadna nebola ako ty."
„No ja som mala asi jednu." Zasmiala som sa.
„Ako to chceš vyriešiť s Alexom?" zmenila tému. Chápala som ju, aj mňa táto téma otravovala a bola som celkom rada, že sa zaujíma o mňa a Alexa, lebo som nevedela či mu zavolať, alebo to nechať tak.
„Neviem... som z toho zmätená. Ak ma má rád, mal by mi zavolať, ale nič. Alebo mu mám zavolať ja? Ja som naňho predsa kvôli tomu vyskočila a..."
„Grace," skočila mi do reči Mel. „nevolaj mu ty. To má urobiť on. A on predsa začal tú tému." Pokrútila hlavou Mel a odpila si z kávy.
„Počkám. Ak mu na nás záleží, tak zavolá a ak nie tak...asi to má byť nejaké znamenie alebo čo."
„Neboj sa." Usmiala sa a pošúchala ma po chrbte.
Potom sme šli ešte do nejakého obchodu a potom obe domov. Mel mi sľúbila, že mi Sebastiana predstaví, až keď sa s ním bude poznať dlhšie. Ja som stále rozmýšľala o Alexovi a do dnešnej „hádke". Možno mu je bezo mňa dobre. Prišla som domov a prezliekla sa do domáceho oblečenia. Sadla som si na posteľ a zapla notebook. Pozrela som sa na facebook, kde som si pozrela novinky na mojich obľúbených stránkach. Alex na ňom nebol. Odhlásila som sa a potom som si na mobile zapla instagram. Šla som si uvariť čaj, bola som sa ma doma, takže som sa nudila. Chalani odišli neviem kde. Rozhodla som sa napísať Bradovi:
G: Kde ste všetci?
B: Ja som u.....a chalani asi šli do obchodu. Máme prázdnu chladničku.
G: Ok a u koho si?
B: Poviem ti to doma ;)
Divné, Brad mi väčšinou povie u koho je. Možno nejaké dievča. Pozrela som sa na Snapchat. Bol tam snap od Mel. A bol na ňom Sebastian! Bol celkom pekný. Usmiala som sa. Odfotila som sa s prekvapenou tvárou a napísala k tomu: So cutee.
Počula som ako niekto prišiel. Bežala som dole a v dverách uvidela chalanov s taškami v ruke.
„Jééj, jedlo!" zasmiala som sa a pomohla im vybaliť ich.
Na večeru nám James urobil nejaké šaláty. Najedli sme sa a potom sme ostali sedieť pri jedálenskom stole a rozprávali sme sa.
„Vidíte chalani, neviete, kde je Brad?"
„Eh, u tej blondíny z párty." Mávol nad tým rukou Tris.
„Fakt?" opýtal sa Connor.
„Hej, u koho iného?" zasmial sa James. Zrazu sa otvorili dvere a vošiel Brad. Všetci sme sa otočili. Pozrel na nás a zosmutnel.
„Nechali sme ti." Usmial sa naňho James.
„Vďaka." Povedal sucho zobral si šalát a šiel hore do izby.
********
AHOJ ^^ ďaľšia časť a máme tu potenciálneho priateľa Mel :D :) chcela by som sa vás opýtať či sa vám príbeh páči? o.O posledné časti majú totiť o dosť menej videní aj votes a komenty už skoror žiadne :/
Večer pridám ďaľšiu a bude tam riadny zvrat :D 3:))
(848 slov s AN :) )
V médiach Grace s Mel (Chloe a Liana)
YOU ARE READING
Waiting for Love •The Vamps•
FanfictionGrace - dievča ktoré sa presťahuje od rodiny do Anglicka ku štyrom chlapcom,ktorý plánujú cestu za slávou Dovtedy bola bez priateľov, no jej voľba to zmenila...