„Kde si bola?" opýtala sa ma Mel.
„Hľadala som Jamesa, ale Alexovi to..." pošepkala som jej.
„Jasné." Usmiala sa. Boli už tri hodiny ráno a asi štvrtina ľudí sa už pobrala spať. My sme sa ešte ako tak zabávali. Brad bol stále s tou blondínou, Tris sa bavil s nejakým chalanom a tiež mal pri sebe dve baby a Con sa tiež nezaobišiel bez ženskej pomoci. Pousmiala som sa nad tým a venovala sa Alexovi. Mel sa bavila s babami ale motali sa tam aj nejaký dvaja chalani, ak nepočítam Alexovho spolubývajúceho Adama.
„Grace?" ozvalo sa za mnou.
„Áno?" otočila som sa. Stál tam James. Preglgla som.
„Ja chcel som ti niečo ukázať..." pozrel sa do zeme.
„Dobre," pozrela som na Alexa a ten prikývol. „idem." Vyšli sme von a tam si ma James otočil k sebe a začal: „Grace, naozaj ho máš rada?"
„Č- čo?" nechápala som ho.
„Alexa?"
„James, poznáme sa pár hodín došľaka a ty sa ma pýtaš, čo ho mám rada?" bola som celkom nahnevaná, alebo skôr podráždená.
„Mám sa ťa to opýtať za mesiac?" zamračil sa.
„Možno sa ma to nebudeš musieť pýtať každý mesiac." Odfrkla som.
„Čo?"
„Ak si ho zoberiem, tak čo?" vytrhla som sa mu zo zovretia a bežala dnu. Nechcela som ho nahnevať, alebo mu ublížiť. Len nechápem prečo sa do toho mieša.
„Čo chcel?" hneď sa spýtal Alex.
„Nič!" Vyštekla som. Pozrel na mňa a nechápal, prečo som naňho takto zareagovala.
„Čo ti..."
„Nič, dajte mi pokoj!" rozhodila som rukami a šla preč. Šla som znova von. Všimla som si zopár párikov ako sa bozkávajú.
„Grace, poď dnu..." vedela som, že to je Alex, už podľa hlasu. Prisadol si ku mne a objal ma okolo pliec. Otočila som sa k nemu a pobozkala som ho. Keď som sa odtiahla usmial sa na mňa.
„Sme oficiálne spolu?" usmiala som sa. Prikývol.
Otvorila som oči a rozhliadla sa. Moc som si nepamätala. Pozrela som pod seba a uvidela, že na niekom ležím. Alex. Čo sa preboha stalo, od toho ako sme boli von si moc nepamätám. Šla som sa zodvihnúť, no pichlo ma v hlave. Asi som vypila viac ako som mala...
Všimla som si, že niekto vedľa mňa vstáva. Tiež som sa postavila.
„Á, Grace, aj ty si už hore?" opýtal sa Brad a poškrabal sa na zátylku.
„Niečo sa zvrtlo? Nič si nepamätám."
„No.. ako ste prišli s Alexom dnu, tak si niečo vypila... a potom ste znova spievali karaoke... niesom na tom lepšie ako ty, prepáč."
„V pohode." Zasmiala som sa. „Nemali by sme ich zobudiť?" poobzerala som sa okolo seba. Brad prikývol. Prvú som zobudila Mel, ktorá spala na gauči.
„Čo je..."
„Vstávať, musíme sa odtiaľto pratať." Zasmiala som sa.
„Hej... idem vám pomôcť." Po piatich minútach sa posadila a po ďalších postavila.
„Brad," podišla som k nemu. „nevieš kde je James?"
„Zdá sa mi, že odišiel.... bože toto už nikdy neurobím." Chytil sa za hlavu. Keď sme všetkých zobudili, začali sme upratovať. Všetko nám trvalo asi päť hodín...
„Kto nás odvezie?" opýtal sa Tris, ktorý bol na tom z nás asi najhoršie. Potrpí si na tom, že keď je párty, musí sa riadne opiť.
„Ja som v pohode, môžem ja." Navrhla som.
„Fajn." Povedal. Nebolo im moc do reči.
Uvarila som si čaj a šla si pozrieť nejaký dobrý film. Chalani spali lebo ich boleli hlavy, okrem Jamesa, ktorý sa vyparil. Zazvonil mi telefón.
„Haló?"
„Ahoj, čo robíš?"
„Nič, chceš prísť?"
„Za desať minút som tam." Zložila som a usmiala sa. Zapla som film a čakala kým zazvoní zvonček. Otvorila som dvere a hodila sa Alexovi okolo krku.
********
AHOJ, tak ako som sľúbila ďalšia časť ^^ chcela by som sa vám tiež poďakovať za 60 videní :O ^^ ♥ veľmi ĎAKUJEM a dúfam, že sa vám príbeh páči :) ak by sme chceli venovanie, alebo niečo navrhnúť do príbehu tak napíšte do komentárov alebo do správ ^^ budem rada :) :3
Táto časť je o čosi kratšia :/
(661 slov s AN :) )
YOU ARE READING
Waiting for Love •The Vamps•
FanfictionGrace - dievča ktoré sa presťahuje od rodiny do Anglicka ku štyrom chlapcom,ktorý plánujú cestu za slávou Dovtedy bola bez priateľov, no jej voľba to zmenila...