Sadla som si na posteľ. Chvíľu som len pozerala von oknom, na slnkom zaplavenú ulicu Londýna. Dneska bolo výnimočne pekne. Pekný deň na nejakú prechádzku. Čo tak to Bradovi povedať na prechádzke? To by nebol zlí nápad. Usmiala som sa a bežala ku skrini. Keď som ju však otvorila, naskytol sa mi pohľad v zrkadle. Prechádzka očividne počká. Pozbierala som sa a vyšla som z izby. Mala som namierené do kuchyne, no potom som počula jemné melódie z vedľajšej izby. Zaklopala som. Otvoril mi James a usmial sa.
„A ty čo tu?" opýtal sa.
„Nezdvihneš mi náladu?" opýtala som sa smutne.
„Samozrejme." Usmial sa a objal ma okolo pliec. Izbu mal moderne zariadenú, ako všetko v tomto dome. No predsa bola útulná.
„Ako ti ju mám zdvihnúť?" opýtal sa.
„Počula som ťa hrať." sadla som si oproti jeho posteli a pozrela na gitaru.
„No, ja som ťa už počul spievať. Čo tak dať duo." Zasmial sa.
„Neviem či budem schopná spievať." Povedala som a uškrnula som sa.
„Aspoň to skús." Nadvihol obočie.
„No fajn. Že si to ty." Zasmiala som sa. „Akú pesničku?"
„Tvoju obľúbenú." Povedal.
„Budeš ju poznať?" nadvihla som obočie.
„Samozrejme. Som predsa hudobník, poznám skoro všetky." Zasmial sa.
„Someone new." Povedala som. Zatváril sa nechápavo, no potom začal hrať. Zasmiala som sa a po chvíli začala spievať aj s ním. Niekto by možno povedal, že spievať s niekým alebo pred niekým, je trápne. Najprv mi to bolo trápne, ale po chvíli nie. Hudba je uvoľňujúca. Preto ju milujem. Celkom ľutujem, že som si nevybrala ako záujmový krúžok nejaký hudobný nástroj. Aj keď, nikdy nie je neskoro. Tohto sa držím. Nikdy nie je neskoro....
Bol večer a celkom som vyhladla. Nejedla som celý deň. Zišla som dole a v obývačke sedeli všetci štyria chalani.
„Ahojte." Pozdravila som ich potichu.
„Ó, aha kto prišiel. Mysleli sme, že už neprídeš." Povedal Tristan.
„Dala som vám deň voľna. Bezo mňa." Usmiala som sa.
„Netrep. Ženská spoločnosť nám chýbala." Zasmial sa Connor. „Ber to priateľsky, nie úchylne prosím." Ubezpečil ma. Uškrnula som sa.
„Inak máme novinku." Povedal nadšene James.
„Naozaj?" spozornela som.
„Manažér nám vybavuje nahrávanie. Budeme mať prvý song!" povedal natešene Brad. Až teraz som si všimla, že niečo píše.
„Predpokladám, že na ňom pracuješ." Prešla som ku nim a Bradovi nakukla ponad plece.
„Chceš si to prečítať?" opýtal sa a pozrel na mňa. Usmiala som sa a papier mi už putoval do ruky. Prečítala som si text. Bol dobrý. Prišiel mi taký...teenegerský.
„A meno?" opýtala som sa.
„Rozmýšľame, že to bude Can we dance." Povedal.
„Ó, Brad." Zasmiala som sa. „Rada."
Najprv sa tváril nechápavo no potom mu doplo. Vytiahla som ho na nohy a hneď ma chytil okolo pásu a začal štekliť. Začala som prosiť a smiať sa, no nejak som si tresla po líci a rozbolela ma modrina. Brad to videl, tak prestal.
„Prepáč." Povedal.
„Nie, ja by som sa mala ospravedlniť. sama sebe." Zasmiala som sa. Potom sme kecali o novej pesničke.
„Bež už spať." Zasmiala som sa a skúšala Brada poslať do jeho izby.
„Nechce sa mi." Šepkal. „Všetci už spia, len ty nie. A nudím sa." Povedal.
„Bože, tak poď." Zasmiala som sa a pustila som ho dnu. Vyvalil sa na moju posteľ.
„Brad, povedal si, že sa ti nechce spať, ale ako vidím tak ani moc nie. Okej ja idem spať ku tebe." Povedala som.
„Nie." Posadil sa. „Chcem sa ťa niečo opýtať." Tváril sa vážne.
„Tak začni." Posadila som sa k nemu.
„Vieš, zdá sa mi to alebo..." odmlčal sa. „Alebo...neviem ako to povedať....máme k sebe..hmm..bližšie?" nadvihol obočie a pozrel sa mi do očí.
„To sme mali predsa vždy nie." Zasmiala som sa.
„Ja som to ale myslel inak." Povedal trocha sklamane.
„J-ja viem." Cítila som sa trocha trápne. Trocha sa priblížil a ja odtiahla.
„Tak dnes asi nie." Pousmial sa a odišiel. Rukou som si tresla po čele. Na to predsa čakám! A poseriem to...
********
AHOJ ^^ prepáčte, že časť nebola už skôr. ale teraz som ju len dopísala a hneď ju aj pridala :) medzi Grace a Bradom to začína...iskriť :DD čo myslíte, ako to dopadne ? :O :))
(689 slov s AN :) )
btw. dnes je trošku kratšia :/ :)
A ešte by som sa chcela poďakovať za 201 seen :O :'3 ĎAKUJEM ❤
ESTÁS LEYENDO
Waiting for Love •The Vamps•
FanficGrace - dievča ktoré sa presťahuje od rodiny do Anglicka ku štyrom chlapcom,ktorý plánujú cestu za slávou Dovtedy bola bez priateľov, no jej voľba to zmenila...