Rychle jsem se posadil a zjistil jsem, že to byl jenom sen. Byl to ale hezký sen, protože jsem jí řekl ty dvě slova. Ty slova které jí chci říct už od včerejška. Nechápu se, jsem úplně jiný. Jsem jiný s ní ona mě mění k lepšímu. Tenhle pocit jsem neměl už dost dlouho.
Podíval jsem se na telefon a bylo 8:30 tak jsem usoudil, že bych mohl už vstát. Šel jsem si dát sprchu.
Stál jsem pod tím proudem vody a přemýšlel jsem nad tím jak jsem vlastně pro ní nebezpečný. Se mnou je v bezpečí, ale beze mě je v nebezpečí každou minutu jejího života. Nechci aby se jí něco stalo kvůli mě.
Rychle jsem vylezl a oblékl se. Doslova jsem vyběhl z pokoje a běžel za ní. Otevřel jsem dveře a ona ješte v klidu spala. Nechtěl jsem jí budit, ale musel jsem jinak to nešlo.
"Emmo musíš jít" řekl jsem a posadil se na postel
"Cože?" řekla rozespale a otočila se na mě
Její oči byly dokonale hnědé, mohl by jsem se do nich koukat pořád, ale nejde to. Nemůžu jí takhle ublížit.
"Musíš odejít. Je to pro nás oba nebezpečné, nemůžeš být se mnou nejde to" děsně špatně se mi ta slova říkala, nechtěl jsem aby odešla, ale ona musí. Musí kvůli mně.
"Nechápu tě" protáhla se a posadila se vedle mě a podívala se mi do očí
"Musíš jít" řekl jsem bez emocí, a musel jsem se rychle zvednout jinak nevím jestli bych jí to mohl říct
Emma začala brečet a utekla. Ztratil jsem jí a ještě jsem jí ublížil. Kopl jsem do stolu a z toho všechno spadlo. Měl jsem na sebe zlost.
Emma
On mě vyhodil. Musela jsem odejít a samozřejmě jsem brečela. I když jsem to tak vůbec nechtěla. Nechtěla jsem před ním brečet. Jednu věc jsem nepochopila proč je pro mě nebezpečný.
Vzala jsem si taxi a vydala se domů. Doufala jsem, že tam budu sama a nebudu to muset nikomu vysvětlovat. Vyběhla jsem k sobě do bytu a hned jak jsem zavřela dveře, jsem si sedla a opřela se o dveře. Začala jsem znovu brečet, musela jsem na něj myslet...
Děkuji za přečtení a votes
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanficPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...