23.prosince
A je tu další Vánoční ráno a pro mě opět válecí dopoledne. I když dneska musíme s Justinem zabalit dárky a Pattie se s Jazmyn vrací asi kolem třetí odpoledne. Takže máme co dělat není ozdobený stromeček, dům a zahrada prostě není nic udělaného a já ještě musím zařídit ten můj dárek pro Justina.
A bože není ani cukroví jsme ve velkém skluzu.
"Justine musíme stávat máme toho hodně na práci než se holky vrátí domů" Justin totiž ještě tak napůl spal a válel se po mě jemu prostě nestačí postel
Strčila jsem do něho a šla jsem se vysprchovat. Dneska jsem docela pospíchala ne jako vždycky když stojím pod tekoucí vodou třeba i půl hodiny. Pak jsem na sebe hodila tepláky a nějaké úplně obyčejný tričko.
Vyšla jsem z koupelny a doufala jsem, že Justin už bude z postele, ale to jsem se pletla.
"Justine"
"HMM" zabrblal ale ani se nehnul
"Vstávej musíme ozdobit stromeček a ty musíš ozdobit dům"
"Ale mě se nechce"
"Fajn počkej až přijde Jazmyn a uvidí hnusný nesvítící dům" když narazím na Jazmyn pokaždé to sním něco udělá minimálně se začne snažit
"No jo už vstávám"
S pocitem výhry jsem šla do přízemí. Nalila jsem si džus a zavolala jsem Markovi.
"Tak co?"
"Mám to"
"Vážně a kdy mi dáš klíče od té nádhery"
"Máš je ve schránce" a pak se hovor ukončil
Rychle jsem vyběhla ven a opravdu ve schránce byli klíče. Bože těším se až to Justin uvidí konečně se bude věnovat tomu čemu chce a hlavně to co ho baví.
Vrátila jsem se zpátky do domu a klíče jsem si dala do kapsy od kalhot. A šla jsem si zpátky sednout na barovou židličku v kuchyni.
"Čím mám začít" promluvil Justin a šel si k ledničce pro něco k jídlu
Nakonec vytáhl mléko a nalil si ho do skleničky a pak se opřel o linku a mrkl na mě. Asi se ptáte proč ho tak pozoruji no on nemá tričko.
"Přestaň" řekl najednou a tím mě vyvedl z míry
"Tak já nevím proč nemáš tričko" odsekla jsem a napila se svého džusu
"Protože moje tričko máš na sobě ty" a při tom ukázal na moje tričko
Bože ani jsem si neuvědomila, že mám jeho tričko. Ráno jsem na sebe prostě jenom něco hodila a nevšímala jsem si co je to za tričko.
"No nevadí"
"Tak pak si nestěžuj"
"Jdi zdobit ten dům já jdu na stromeček" a šla jsem si hledat svoje ozdoby na stromeček
Pattie všechny ozdoby nechala v obýváku v menší skřínce aby jsem je nemusela dlouho hledat. Otevřela jsem tu skříňku a tam byly různé řetězy a koule na vánoční strom. Všechno jsem to vyndala a začala jsem to postupně dávat na stromeček. Měla jsme to za chvíli hotové.
Tak jsem si udělala kafe a sedla jsem si na pohovku v obýváku. Bylo tady příjemné ticho.
Nakonec jsem šla dobalit dárky. To mi trvalo asi hodinku, ale jedna věc mi neseděla kde je Justin. Šla jsem se tedy podívat ven. Justin něco montoval na domě.
"Jak jsi na tom?" zeptala jsem se a tím jsem získala jeho pozornost
"Už to mám" řekl hrdě a šel mě obejmout
"Tohle budou úžasné Vánoce" pošeptala jsem mu
"Snad ano" pak mě políbil do vlasů a společně jsme šli domů
Seděli jsme na pohovce no spíš jsme se váleli. A já dopíjela kafe, které jsem před tím nedopila.
"Justine!!" zařičel jemný hlásek přes celý dům
Po chvilce jsem přiběhla Jazmyn a lehla si k nám.
"Ahoj princezno" řekl jí sladce Justin
On sní byl tak roztomilí. Tak jiný. Potom nám Jazmyn vyprávěla naprosto všechno a Pattie nás s úsměvem sledovala.
Moc se omlouvám, že jsem části nepřidala tak jsem počítala nějak to nevyšlo, ale doufám že vám to moc nevadí.
Doufám, že jste si Vánoce užili s rodinou a přáteli :)
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanfictionPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...