24.prosince
A je to tu Štědrý den konečně je to tady. Těším se na to až budu Justinovi dávat ty klíče. Jeho výraz bude k nezaplacení.
Otočila jsem se a Justin pořád spal sledovala jsem ho jak klidně oddechuje byl tak roztomilí. Asi jsem se vážně zbláznila ale on je můj život a jinak tomu už nikdy nebude.
"Dobré ráno lásko" promluvil jeho chraplavým hlasem který má jenom on
"Ty jsi už vzhůru?" při těch slovech si mě vtáhl do objetí
"Jo jsem a těším se na naše první společné Vánoce" při tom mě políbil do vlasů
"Jo já taky a budou to ty nejlepší Vánoce na světě"
Leželi jsme v posteli když k nám do postele skočila Jazmyn. Byla tak roztomilá je hodně podobná Justinovi.
"Ahoj princezno" řekl sladce Justin a i Jazmyn vtáhl do našeho objetí
Začala jsem přemýšlet nad tím jaké by to bylo kdyby jsme měli dítě. Bylo by to taky takhle krásné? To se asi nikdy nedozvím i když bych hrozně chtěla.
Sedím u televize a sleduji očko je to ten nejlepší kanál. Justin jel něco zařídit a já jsem na počítači a koukám co je nového. No upřímně nic moc se neděje je to nuda.
"Emmo?" ozval se sladký hlásek někde za mnou
Otočila jsem se a tam stála Jazmyn měla na sobě krásné bílé šatičky a byla naprosto dokonalá. Když jsem se podívala za ní stála tam Pattie a usmívala se od ucha k uchu.
"Sluší mi to?" zeptala se a přešlápla si a při tom se koukala do země
"Jasně že ti to sluší vypadáš jako opravdová princezna"
Jazmyn se ke mě rozeběhla a skočila mi do náruče.
"Děkuji" pošeptala mi
"Za krásu se neděkuje" odpověděla jsem jí a políbila jí do jejich krásných vlásků
"Kde je Justin?" zeptala se po chvilce zmateně
"Jel něco zařídit ale bude brzo doma"
Už je totiž něco po třetí odpoledne a Justin odjížděl chvíli po obědě. Taky jsem se zarazila, že je tak dlouho pryč ale u něho je to normální.
Najednou mi zapípal mobil přišla mi zpráva od Justina
"Pojď ven" přečetla jsem si to a šla se podívat co se děje
Jazmyn zůstala sedět na pohovce a přepnula si to na pohádky.
Došla jsem ke dveřím nadechla jsem se a otevřela jsem dveře.
Nemohla jsem popadnout dech pře domem stál obrovský medvěd byl bílí a měl růžovou mašli. Byl úžasný.. Vedle něho stál Justin a měl na sobě černé sako a džíny byl tak dokonalý v ruce držel tak tucet růží. Nevím jak to popsat tohle pro mě nikdy nikdo neudělal.
Ani jsem si to neuvědomila ale začala jsem plakat štěstím.
"Justine" promluvila jsem po chvíli
Justin se ke mě rozešel i s těmi růžemi.
"Miluji tě" řekl a podal mi růže byly krásně červené
Potom jsem to už nevydržela a políbila ho.
"To jsi nemusel" řekla jsem po chvíli a sledovala toho medvěda
"Ale jo musel. Jsi moje princezna a taky chci aby jsi věděla jak moc pro mě znamenáš"
"Kam toho medvěda dáme?" zeptala jsem se se smíchem
"Jo na to jsem nemyslel" podrbal se na zátylku a já se začala strašně smát
Když najednou kolem nás proběhla Jazmyn a děsně křičela běžela k tomu medvědovi a padla mu do náruče.
"Ten je úžasný" vypískla radostí
Začali jsme se s Justinem děsně smát bylo to dokonalé a to jenom proto že je Justin dokonalý.
Večeře proběhla normálně a v klidu medvěd zatím zůstal venku a kdokoli jde kolem se s tím medvědem fotí je to docela vtipný to sledovat. Dojedli jsme a rozbalili dárky všichni byly naprosto šťastný dostala jsem prstýnek který je mimochodem dokonalý.
Nakonec jsme se s Justinem sebrali a nasedli do auta přece jenom jeho hlavní dárek teprve přijde a já se těším na jeho reakci.
Řekla jsem mu kam má jed a teď už stojíme před obrovskou budovou.
"Kde to jsme?" zeptal se Justin a pořád se usmíval
"Pojď já ti to ukážu" vylezla jsem z auta a popadla Justina za ruku
Došli jsme ke dveřím tam jsme mu podala klíče. Vzal si je do ruky a podíval se na mě spíše zmateným výrazem.
"No odemkni" popostrčila jsem ho
Justin odemkl a společně jsme vešli dovnitř. Celá budova se rozsvítila byla to obrovská místnost na proti nám byl bar. Bude to chtít hodně úprav ale nakonec to bude dokonalé.
"Veselé Vánoce" řekla jsem s nadšením
"Neříkej že je to to co si myslím?" řekl už s nadšením v hlase
"Jo je to přesně ono" odpověděla jsem
Justin se otočil a objal mě potom mě políbil.
"Bože já tě miluji tohle byl vždycky můj sen" zakřičel
Byl šťastný a já byla taky. Přesně tohle jsem chtěla.. Pro mě jednoznačně nejlepší Vánoce...
Děkuji za přečtení a omlouvám se, že to tak dlouho trvalo :)
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
Fiksi PenggemarPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...