Najednou si vedle mě lehla Emma. Přitulila se ke mě a vzala mojí ruku a položila si jí pod hlavu. Nebránil jsme se, protože jsem neměl důvod. Jenom mě její změna chování zaráží.
Oba dva jsem leželi a ani jeden z nás neměl co říct. I když by se našlo spoustu věcí, které bych jí chtěl říct neudělal jsem to a dál mlčel.
Pak na nás oba padla únava a usnuli jsme na zemi v našem novém domě.
Ucítil jsem vůni míchaných vajíček. Pomalu jsem otevřel oči a podíval se do kuchyně. Emma tam pobíhala v mém tričku a při tom si pouštěla One less lonely girl. Byla to ta písnička, kterou jsem jí zpíval. Posadil jsem se a vytáhl mobil bylo deset ráno a já si takhle vyspávám.
Zvedl jsem se a línou chůzí šel do kuchyně. Emma stála u plotny a míchala vajíčka. Přišel jsem k ní a objal jí.
"Ahoj" řekl jsem ještě chraplavým hlasem
"Ahoj" odpověděla sladce a políbila mě na tvář
"Půjdu si dát sprchu" řekl jsem a odebral se do koupelny
Chvíli jsem jí hledal jelikož jsem nevěděl kde je. Po chvilce jsem konečně narazil na koupelnu. Zavřel jsem za sebou dveře a posadil se na vanu.
Až v tu chvíli jsem si uvědomil co se dole stalo. Ona mě políbila na tvář. Nevěřím tomu možná, že pořád spím a tohle celé se mi zdá. Proč mi tohle ale dělá? Proč se mnou hraje hru? Je to hra u které neznám pravidla.. A já ji nechám si se mnou hrát.. Nevím jak ven nevím jak pryč. Vím, že k ní něco cítím a při tom jako bych tápal ve tmě. Nesmím to tolik řešit, jinak se z toho zblázním. Nechci jí ztratit radši budu tápat ve tmě než spadnou na dno. A tam bych přesně skončil kdyby jsem jí zase ztratil.
Vlezl jsem si do sprchy a snažil se ze sebe smýt všechny svoje problémy. Umyl jsem se a vylezl. Popadl jsem oblečení, které tu leželo. Podle všeho ho sem dala Emma. Oblékl jsem se a jelikož jsem měl hlad šel jsem dolů.
Sešel jsem schody a podíval jsem se do obýváku. Byla tam Emma která seděla a koukala ven z okna. Vypadala, že přemýšlí přesně jako já. Podle mě máme každé svoje a nejde nám to dát dohromady. Je to jako kruh za kterého není úniku.
Šel jsem k ní a posadil se vedle. Emma se na mě podívala a v očích měla slzy. Břečela ale proč? Co se děje je to kvůli mě? Nevím nevím nic..
"Emmo co se děje?" vzal jsem jí za ruku
"Justine já nevím, nevím jak dál... Nevím jestli tohle všechno má smysl.. Když nejsem s tebou je mi blbě, když jsem s tebou jsem v nebezpečí..Teď ten dům a tohle všechno kolem, je toho moc.. a já nevím jak dál" začala brečet bylo mi jí líto, protože tohle všechno prožívám i já
"Jsem s tebou je mi dobře, ale bojím se o tebe.. Jsem bez tebe a je to jako bych nežil.. Vím přesně o čem mluvíš.. Jsme pro sebe nebezpeční a bez sebe jsme na dně.. Ani jeden z nás neví jak ven"
"Nechci odejít, ale budu muset.." tohle mě srazilo, ona chce odejít
Teď už jsem neváhal a políbil jí. Její teplé rty se dotkli mích. Byl to ten nejlepší pocit na světě. Emma si na mě sedla obkročmo a začala se mnou spolupracovat.
Emma seděla na mých nohou a oba dva jsme si koukali do očí. Byla to ta chvíle, kterou jsem nechtěl přerušit nikdy jí nechci ukončit.
"Nesmíš odejít" zašeptal jsem a znova jí políbil
"Já nemám na výběr" řekla a začala se zvedat
"Naše láska je nebezpečná, pro nás pro oba" řekla a opustila náš dům
Tohle byl jak zlý sen, chtěl jsem se probudit. Zvedl jsem se a vztekle kopl do zdi.
"Emmo" zakřičel jsem na celý dům
Tohle mě opět dostalo ona zase odešla. Chtěl jsem umřít, bez ní nežiji.. Nemůžu bez ní být nejde to a mě to ničí... Možná je tohle všechno konec.. Konec našeho příběhu.. Možná celý ten příběh skončí a už jí nikdy neuvidím... Je to konec.....
Překvapení!! Já vím nikdo z vás to nečekal, protože jsem psala, že bude další část až v pátek, ale já nemohla. Dneska jsem tu část napsala a musela jsem jí prostě zveřejnit, ale myslím si, že vám to vadit nebude :3
Taky jsem chtěla udělat jednu zásadní změnu, jelikož minule se tu objevil komentář, který mě strašně potěšil byl od slečny Teriskis, které moc děkuji protože mi to vážně udělalo radost :3 A ta změna je v tom, že budu každou část věnovat někomu kdo mě potěší krásným komentářem :3 Bude to dělat radost jak mě tak podle mě i vám :3 takže z chutí do toho :3
Děkuji za přečtení, votes a komentář
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanfictionPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...