Už je týden po Vánocích. Justin je šťastný, protože dává dohromady ten klub, který jsem mu dala jako Vánoční dárek. Poslední týden ho skoro nevidím docela se mi po něm stýská, ale jemu je to evidentně jedno. Nezeptá se jestli mi vadí když chodí domů pozdě a já už spím takže ho vlastně ani nevidím.
"Teto?" zapištěla Jazmyn u dveří a skočila ke mně do postele
"Ano zlatíčko?" odpověděla jsem ještě hodně unaveně
"Justin už tu není?" Jazmyn zesmutněla, protože tuhle otázku mi pokládá každé ráno celý tenhle týden. A to je dneska sobota a on bez tak není doma.
"Bohužel není" je těžký jí tohle každé ráno opakovat tak děsně to bolí
"Přijdeš potom na snídani?" zeptala se Jazmyn už trochu veseleji. Ten její kouzelný úsměv mi vždycky hrozně pomůže. Už chápu proč ji Justin tolik miluje, ale i tak sní není žádný čas. A to ještě ani nikdo neví že tenhle víkend jsme u Pattie naposledy. Justin chce aby jsme odešli do bytu nad ten club. Vůbec se mi nechce, ale budu muset.Když Jazmyn odešla tak jsem na sebe hodila obyčejné tepláky, Justina tričko a vydala jsem se do kuchyně na snídani. Zastavila jsem se před velkým zrcadlem a uviděla jsem dívku, která je děsně hubená a bez života. Rychle jsem svůj pohled odvrátila a vyšla z pokoje. Ano je pravda, že poslední dobou moc nejím, protože není chuť natož nálada.
Když jsem šla po schodech tak se otevřeli dveře a já byla najednou tak děsně šťastná. Stál tam Justin a usmíval se na mně taky jsem se na něho usmála. Seběhla jsem schody a skočila mu do náruče. Konečně jsem byla v jeho pevném obětí a v bezpečí. Tenhle pocit mi tak hrozně chyběl.
"Chyběl jsi mi" zašeptala jsem mu do ucha
"Ty mě taky" odpověděl a pak mě políbil
Když mě pustil a přejel mě jeho pohledem hned mu úsměv zmizel. Věděla jsem proč. Jeho tričko na mě plandalo a ty tepláky mi byli opravdu velké potom co jsem zhubla pomalu deset kilo za jeden týden. Jo i to je možné.
"Emmo opravdu jsem tu nebyl tak dlouho aby jsem si tohohle nevšiml?" řekl sklesle a vzal mě za ruce
"Justine vůbec se nevídáme a ty jsi můj druhý život a já bez tebe nedokážu být ani jediný den" odpověděla jsem přesně tak jak to je
"Já vím lásko a neboj se zítra ráno odjíždíme do našeho nového domu přestavba byla dokončena" věnoval mi jeden z jeho krásných úsměvů ráda bych mu ho oplatila, ale při pomyšlení na malou Jazmyn mě to jaksi znepokojuje
"Justine, ale co Jazmyn" podívala jsem se do kuchyně jak snídá a je šťastná, protože ví že je Justin konečně doma
"Emmo já mám pořád pocit, že je tady něco špatně a já zatím nevím co" už taky nemluvil tím veselým tonem jako vždycky
Justin mě pustil a otočil se směrem k Jazmyn.
"Zlato?" zakřičel trochu nahlas
Jazmyn se hned otočila a vyskočila ze židle. Běžela k Justinovi a když už byla u něho tak mu skočila do náruče a on jí k sobě přitáhl ještě pevněji. Justin umí dát ten pocit bezpečí, který miluji i já a mám pocit, že Jazmyn ten pocit cítí taky.
"Nepůjdeš už dneska nikam, že ne?" její hlas zněl váhavě
"Ne neboj se dneska budu s vámi doma jak s tebou tak s Emmou" při mém jméně se na mě otočil a jemně se usmál
Všichni jsme zasedli ke stolu, ale bez Pattie protože musela do práce a nám nechala Jazmyn dneska na hlídání. Jinak chodí k jedné sousedce, protože já na Jazmyn sama nestačím, ale když je tu Justin tak je to v pohodě. Nasnídali jsme se a já šla umýt nádobí. Oni si mezitím zapnuli Barbie film Justin nevypadal moc šťastně, ale co by pro svojí malou princeznu neudělal.
Rozhodla jsem se je tam nechat a jít si sednout za barák na terasu. Posadila jsem se a sledovala bazén, který se právě začal čistit. Začala jsem přemýšlet jaký to bude až odsud odejdeme a já každé ráno nebudu vídat Jazmyn a i po Pattie se mi bude hodně stýskat. Začala jsem je brát jako mojí součást rodiny a rodina se přece neopouští. A teď jednu část mé rodiny opouštím. Mrzí mě to ale nevím co s tím. Justina miluji a musím s ním jít do toho bytu, protože bez něho jsem jako tělo bez duše. A jak dlouho vydrží tělo bez duše? Moc dlouho ne....
Ahoj tak jsem tu s další částí :) Je to po hodně dlouhé době a část je poněkud kratší, ale snad vám to nebude vadit :)Napište mi co si myslíte o tom, že by se Emma s Justinem měli odstěhovat :)
Mám vás všechny moc ráda a každé přečtení nebo komentář mi udělá vážně radost :3
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanficPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...