Emma
Chvíli po tom co jsem zabořila hlavu do polštářů se mi Hanna omluvila. Potom jsme společně šli vybrat naše oblečení. Já i Hanna máme společnou velikost oblečení, a tak jsme se rozhodli, že si dneska vybereme oblečení u mě. Hanna si na sebe vzala krásné džínové šortky a tílko, které má holé záda. Já jsem si na sebe vzala pohodlné černé džíny a k tomu crop top. Crop top byl tmavě modrý. Sice crop top moc nenosím, ale Hanna říkala, že mi sluší tak jsem si ho vzala.
Obě jsme potom vlezli do koupelny tam jsme si udělali vlasy. Já si své blonďaté vlasy dala do culíku. Hanna měla hnědé vlasy a ty si nechala rozpuštěné. Potom jsme se jenom tak na rychlo namalovali.
Vyšla jsem z koupelny a šla do svého pokoje. Na nočním stolku jsem popadla telefon a podívala se kolik je hodin, a při mém překvapení bylo osm. Mobil jsem si dala do kapsy, a šla jsem zpátky do koupelny. Otevřela jsem dveře a Hanna stála u zrcadla a ještě se líčila.
"Hanno nechci tě honit, ale je už osm. Jdu zavolat taxi a počkám na tebe dole tak zamkni" řekla jsem, a Hanna jenom kývla
Odešla jsem z koupelny a zavřela jsem za sebou dveře. Vytáhla jsem mobil a vytočila taxi. Řekl mi, že tady bude za deset minut. Nechtěla jsem si brát kabelku ani nic podobného. Já sama o sobě moc na kabelky nejsem, a ani na podpatky a tyhle blbůstky. Vrátila jsem mobil zpátky do kapsy. Potom jsem si tam dala nějaké peníze, spíš jsem spoléhala, že Hanna kabelku mít bude.
Když jsem už měla vše, tak jsem se teda rozhodla jít čekat dolů. A rychle jsem seběhla dolů.
Po chvilce jsem už stála dole před barákem. Začala jsem se nudit a tak jsem se rozhodla vytáhnout telefon. Zapnula jsem si instagram a projížděla jsem fotky.
Po deseti minutách
Hanna po necelých deseti minutách ocitla ve dveří. A podle mého odhadu měla i kabelku. Taxík tam byl přesně na čas. Vlezla jsem do taxíku, Hanna nadiktovala kam pojedeme. Vůbec jsem jí neposlouchala, a začala jsem spíš přemýšlet jaké to bude.
Cesta nám netrvala dlouho a byli jsme u klubu. Vylezla jsem ven, a Hanna mezitím zaplatila. Potom se postavila vedle mě. Nedokázala jsem odtrhnout zrak od toho klubu. Zvenčí měl cihlové obložení a u dveří stály obrovské gorily. No opravdu ty chlapy, byly jako gorily.
Hanna mě popadla za ruku a táhla mě směrem ke klubu. Když jsme došli k těm gorilám mě Hanna pustila. Ona šla k těm gorilám a začala se s nimi bavit. Po chvíli povídání na mě kývla abych šla za ní. Pomalým krokem jsem se vydala za Hannou.
Okamžitě jsem se ocitli v klubu. Hrála tam celkem slušná hudba a všude se tlačili lidi.
Najednou jsem ucítila, že mě někdo někam táhne. Byla to Hanna a táhla mě k baru. Když jsme se protáhli tím davem lidí až k baru, tak jsem spatřili celkem pěkného barmana.
Posadila jsem se na barovou židličku a podívala jsem se okolo sebe. Stejně jsem nic moc neviděla, všude totiž byla celkem tma. Jenom na druhé straně bylo světlo a tam teď hrála neznámá kapela.
Hanna do mě drkla a přisunula ke mě panáka. Vzala jsem panáka do ruky a na ex jsem to vypila a to samé udělala i Hanna.
Po dlouhém sezení u baru jsem se zvedla, a vzala jsem Hannu za ruku a táhla jsem ji směrem ke kapele, která právě hrála. Po dlouhém cpaní se až do předu jsem konečně uviděla kdo hraje. Bylo to pět kluků a vypadali celkem fajn a docela obstojně hráli.
Když jsme tam tak s Hannou stáli a poslouchali se ozval mužský hlas, a tím jako na povel kapela přestala hrát a odešla pryč.
"Takže po tomhle zabavení, se přechází na tančení a jako obvykle to bude Justin. Dnes tu, ale není Marek a tak tu bude jenom váš oblíbený Justin" promluvil DJ z rohu místnosti
Potom co to dořekl pustil hudbu pro mě absolutně neznámou. Hanna vedle mě začala děsně křičet vlastně jako polovina klubu. Nechápala jsem proč tak děsně křičí, ale potom mi to došlo..
Ahojky, přidávám sem další kapitolu, aby jste si udělali větší obrázek o tom, jaká tahle story bude. I mě docela dlouho dělá problém než se rozhodnu jestli se mi story líbí :)
Budu moc ráda když se vám ta moje bude líbit a budete jí číst.
Děkuji všem za přečtení a za votes :)
LolinkaLOL
ČTEŠ
True Love (Justin Bieber)
FanfictionPříběh o velkém snu, lásce a zklamání... Ona je jenom obyčejná holka a on je slavný tanečník. Potom co se Emma poprvé vydá do klubu, tam potká celkem dost slavného tanečníka. Když uvidí jak tančí, tak si uvědomí, že ho chce děsně poznat. Možná bude...