6.kapitola

490 27 2
                                    

Oba jsme byli nervozní. Nikomu se nechtělo mluvit tak jsem udělal popcorn, posadil jsem se a zapnul televizi. Vybral jsem horor Máma (nevím proč tenhle prostě mě napadl :D) a pobídl Emmu aby jsi sedla. V tichu jsme začali koukat na film.

Ze začátku to šlo, ale potom jsem si všiml pohybu vedle mě. Emma totiž popadla jeden z mnoha polštářů a zkovala se za něj, a při tom měla nohy přitažené k tělu. Jemně jsem se usmál, byla totiž děsně roztomilá.

"Nemám to vypnout?" Emma byla děsně vystrašená

"Spíš potřebuji obejmout" řekla tichonce aby jsem to nemohl slyšet

Ale pro mě to bylo jako by to zakřičela do megafonu. Ona ode mě chce obejmout, byl jsem hrozně šťastný.

"Pojd jsem" pobídl jsem jí a otevřel svojí náruč

V mžiku byla u mě. Začala se ke mě tulit, v tu chvíli jsem ucítil můj meruňkový šampon ten je můj oblíbený. Přitáhl jsem jí k sobě, aby se cítila v bezpečí.

Když film skončil jsem vypnul televizi, a podíval se na Emmu která spala. Byla roztomilá tak jsem se rozhodl jí nebudit a odnést jí do pokoje. Vzal jsem jí do náruče a nesl jí do pokoje. Položil jsem jí na postel a přikryl jí dekou. Ona se jenom zachumlala.

"Děkuji Justine" řekla a já jsem odešel z pokoje

Šel jsem si taky lehnout, protože jsem byl dost unavený. Chvíli jsem ještě přemýšlel a potom jsem usnul.

"Emmo počkej na mě!" zakřičel jsem na ní a nepřestával se smát

"Pojd jsi pro mě" zavolala a běžela dál po rozkvetlé louce

Rozeběhl jsem se za ní. Běžel jsem celkem rychle a tak jsem jí brzo chytl. Popadl jsem jí za ruku a objal jí.

"Miluji tě" řekl jsem jí a políbil

Rychle jsem se posadil a zjistil jsem, že to byl jenom sen. Byl to ale hezký sen, protože jsem jí řekl ty dvě slova. Ty slova které jí chci říct už od včera. Nechápu se, jsem úplně jiný. Jsem jiný s ní ona mě mění k lepšímu.


Ahoj je tu další část. Opět kratší, ale i tak je podle mě docela dobrá :)

Děkuji za přečtení a votes :3

LolinkaLOL

True Love (Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat