Verlamd- Safa

24 1 0
                                    

Ik voel een kussen. Ik voel een bed. Ik voel dekens. Maar ik voel mn benen niet. Ik zucht. Leuk dit. Ik lig nu al 2 dagen in dit bed. Het enige wat ik kan doen is naar de zoveelste aflevering van Friends kijken. Je kon kiezen: Friends, Ex On The Beach, Spongebob of Heel Holland Bakt. Ik koos natuurlijk Friends. Mij favoriete serie. Maar na 2 seizoenen ben je er ook wel klaar mee. Dat kan ik je verzekeren. Nu denk je natuurlijk: waarom zit je niet op je telefoon? Nou, het internet is hier behoorlijk slecht. Gister om half 12 in de avond had ik voor het laatst internet. Ik zucht en sluit mn ogen even. Er word op de deur geklopt. "Binnen". "He, ik zocht je!". Het is Deon. "dacht je dat ik weggelopen was ofzo" zeg ik onbenullig. Deon kijkt naar de grond. Daarna loopt hij naar me toe. Hij steekt zn hand in zn jaszak. Als hij hem er weer uit haalt houd hij een gesloten hand voor me. Ik kijk naar de hand, naar hem en weer naar zn hand. "Sesam open u" mompel ik. Langzaam opent Deon zijn hand. In zijn hand ligt het kleinste diamantje wat ik ooit heb gezien. "Wauw.... Hoe kom je hier aan?!" Zeg ik verrast. "Geheim". "Nouhou. Deon zeg!" Roep ik. "Nee, het is een geheime plek" . Ik irriteer me aan hem. "Oke....." . Ik pak de diamant uit zijn hand. Ik bestudeer hem langzaam en ineens is alles zwart.

Alles Begon HierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu