Ε-"Ε... εμ γει- γειά σας... με- με λένε Έλενα και α- απο δω ο- ο ο Niall χα- χαθήκαμε και δεν έχουμε που να πάμε..."
?-"Χμ... και γιατί ήρθατε εδώ εξαρχής;"
Ν-"Για.... για βόλτα..."
?-"Ελάτε μέσα, αύριο θα σας βοηθήσω να βγείτε από το δάσος"
Ε-"Ευχαριστούμε"
Η μεγάλη καγκελόπορτα κάνει ένα τρίξιμο καθώς η κυρία; το κορίτσι; την ανοίγει. Μπαίνουμε μέσα στον χώρο του σπιτιού και την ακολουθούμε μέχρι την μεγάλη ξύλινη πόρτα.
?-"Με λένε Alicia, είμαι εδώ με την οικογένειά μου" λέει καθώς κλείνει την πόρτα πίσω της και βγάζει την κουκούλα που έκρυβε το πρόσωπό της. Ξανθές μπούκλες πέφτουν στους όρους της, τα μάτια της πράσινα σαν σμαραγδί και τα χείλη της έχουν ένα κερασί χρώμα. Κοιτάζω δίπλα μου τον Niall ο οποίος την κοιτάει με ανοιχτό στόμα.
Ε-"Με την οικογένειά σου είπες;"
Α-"Ναι..."
?-"Alicia ποιοι είναι αυτοί;"
Α-"Εμ... είναι... να μαμά.... χάθηκαν στο δάσος και..."
Μ-"Και τους έφερες εδώ"
Α-"Εμ... ναι... υπάρχει πρόβλημα;"
?-"Όχι καλή μου απλά η μαμά σου είναι υπερπροστατευτηκή"
Α-"Ευχαριστώ μπαμπά, παιδιά ελάτε να σας γνωρίσω τον αδερφό μου!" ο Niall τυλίγει το χέρι του στην μέση μου και ακολουθάμε την Alicia. Σταματάει έξω από μια ξύλινη πορτα, γυρνάει και μας κοιτάζει.
Α-"Είστε ζευγάρι;"
Ν-"Ναι..." της απαντάει και κοιτάζει κάτω. Κάτι έπαθε αυτός...
Χτυπάει την πόρτα...
?-"Ποιος;"
Α-"Cia να μπω;"
?-"Και δεν μπαίνεις;" ανοίγει την πόρτα και ένα αγόρι ξαπλωμένο σε ένα μεγάλο διπλό κρεβάτι εμφανίζεται μπροστά μας.
Α-"Τι κάνεις εκεί παιδάκι μου;"
?-"Βαριέμαι την ζωή μου"
Α-"Καλά την ζωή σου την βαριέσαι πιο μετά, σήκω να γνωρίσεις κάποιους" σηκώνει το κεφάλι του από το μαξιλάρι κοιτάζει τον Niall και μετά εμένα εξετάζοντας το σώμα μου και το πρόσωπό μου. Πετάγεται από το κρεβάτι σαν ελατήριο.
?-"Εμ.. γειά... με λένε... Harry... είμαι ο αδερφός της Alicia..."
Ε-"Γειά με λένε Έλενα και από δω ο Niall είναι...-"
Ν-"Το αγόρι της" λέει και με τραβάει κολλώντας με πάνω του.
Η-"Ξανθούλη ήρεμα δεν στην έφαγα... ακόμη"
Α-"Τι λες μωρέ Harry τώρα! Κοφ' το! Παιδιά ελάτε να σας δείξω το δωμάτιο σας"
Η-"Τι;! Θα κοιμηθούν μαζί;"
Ν-"Έχεις πρόβλημα φίλε;" πλησιάζει τον Harry
Ε-"Niall! Ασ' τον!" τον σπρώχνω και βγαίνουμε έξω από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα πίσω μου
Α-"Μην παρεξηγείτε τον αδερφό μου είναι κάπως τελευταία..."
Ανοίγει μια άλλη πόρτα και μπαίνουμε μέσα, ένα παλιό κρεβάτι με κάγκελα και ουρανό εμφανίζεται κολλημένο στον τοίχο στα δεξιά του δωματίου και απέναντι του υπάρχει τουαλέτα που στα δεξιά και αριστερά της υπάρχουν δύο πόρτες.
Ε-"Είναι πανέμορφο ευχαριστούμε"
Α-"Δεν κάνει τίποτα, κάντε ότι θα κάνετε και ελάτε σε κάνα δεκάλεπτο στην κουζίνα το φαΐ μας περιμένει" λεει και φεύγει κλείνοντας την πόρτα πίσω της.
YOU ARE READING
What Do You Mean? » N.H.
FanfictionHey! Με λένε Έλενα και είμαι 18. Το σχολείο μόλις τελείωσε και άρχισε το καλοκαίρι! Ο μπαμπάς μου πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα και έτσι μένω με την μαμά και τον μικρό μου αδελφό, τον Zac. Έχω ένα κολλητό, τον Niall! Ξανθός, γαλανομάτης και... πατά...