Το φιλί μας βαθαίνει όλο και περισσότερο ώσπου που τον σταματάω σπρώχνοντάς τον όχι πολύ δυνατά αλλά τόσο ώστε να σταματήσει το φιλί και να με κοιτάξει.
Ε-"Zayn όχι! Είναι λάθος, εγώ φταίω, συγγνώμη" λέω και φεύγω γρήγορα από το δωμάτιό του και πηγαίνω στο δικό μου. Κλείνω την πόρτα και κάθομαι στο κρεβάτι αφήνοντας τις ενοχές να με καταβάλουν. Δεν ξέρω γιατί νιώθω ενοχές. Ίσως επειδή ακόμη δεν συνειδητοποίησα ότι ο Niall με έδιωξε από την ζωή του. Τον αγαπώ για ότι και αν μου έκανε. Ναι, μπορεί να θεωρείται ένας απλός χωρισμός αλλά δεν είναι έτσι. Μου έσπασε την καρδιά και κάθε κομμάτι της το πέταξε στον κάλαθο. Αυτό νιώθω και ας φαίνεται υπερβολικό. Η ψυχρή βρικόλακα θα ήθελε πολύ να του δώσει ένα μαθηματάκι! Αυτό που έκανα πριν λίγο δηλαδή... Όμως, η ευαίσθητη Έλενα που τον αγαπάει ότι και αν γίνει θέλει πολύ να του μιλήσει, να του ζητήσει μια ευκαιρία αν και στην ουσία δεν του έκανα τίποτα...
Το πήρα απόφαση! Αύριο στο σχολείο θα του μιλήσω και θα ξεκαθαρίσουν όλα! Θα τα ξεκαθαρίσω όλα! Θα τον κάνω να δει ότι δεν έχει σημασία τι είμαι εξωτερικά αλλά ότι αυτό που μετράει είναι ότι η Έλενα που ερωτεύτηκε είναι ζωντανή και δεν πρόκειται να χαθεί πότε.
Αλλάζω σε πιτζάμες και ξαπλώνω στο κρεβάτι σε μια προσπάθεια στο να είμαι ο πρώτος βρικόλακας που κοιμήθηκε αλλά μάταια... Έμεινα ξύπνια. Εγώ και οι σκέψεις μου. Αλήθεια, τώρα που το σκέφτομαι... πως στο διάολο βρεθήκαμε εδώ εγώ και ο Zayn;
Πφφφ έχω πολλά να μάθω ακόμα...
Κλείνω τα μάτια και αφήνω τους χτύπους της καρδιάς μου να χτυπούν στα αυτιά μου δυνατά λες και είναι έτοιμη να βγει από την θέση της.
"Zayn όχι! Είναι λάθος, εγώ φταίω, συγγνώμη" η φωνή μου αντηχεί στα αυτιά μου... Οι σκέψεις του Zayn; Ναι... Τι;! Σοβαρολογεί; Κατηγορεί τον εαυτό του!
Σηκώνομαι γρήγορα και πηγαίνω στο δωμάτιό του μπουκάροντας μέσα...
Ο Zayn είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι, τα μάτια του ανοίγουν απότομα όταν μπαίνω μέσα.
Ε-"Σε τρόμαξα;"
Ζ-"Όχι, ήξερα ότι θα έρθεις"
Ε-"Τι; Τέλος πάντων, τι είναι αυτές οι βλακίες που σκέφτεσαι;"
Ζ-"Ποιες βλακίες; Τι σκέφτομαι;"
Ε-"Zayn, ξέρεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω. Μην κατηγορείς τον εαυτό σου για δικές μου ανοησίες"
Ζ-"Ώστε... Αυτό που έγινε πριν, για εσένα ήταν ανοησία;"
Ε-"Δεν ξέρω Zayn. Ήμουν μεθυσμένη..."
Ζ-"Δεν νιώθεις τίποτα;"
Ε-"Πφφφ δεν ξέρω, ειλικρινά δεν ξέρω. Είμαι μπερδεμένη από... τότε που με αλλάξατε. Είναι σαν ο χαρακτήρας μου να μοιράστηκε στα δύο"
Ζ-"Όμως, δεν είχαμε άλλη επιλογή, σωστά;"
Ε-"Σωστά... δεν... δεν ξέρω αν νιώθω κάτι περισσότερο για εσένα και τον Harry πάρα μόνο μια φιλική αγάπη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Niall είναι φυλακισμένος στην καρδιά μου, δεν πρόκειται να φύγει"
Ζ-"Καταλαβαίνω... δεν με νοιάζει αν δεν νιώθεις κάτι, μόνο η φιλία σου, η παρουσία σου στο σπίτι και η φωνή να αντηχεί σαν μελωδία εδώ μέσα με κάνει να μην θέλω τίποτα άλλο. Μπορεί να ακούγεται χαζό αλλά αυτό νιώθω και απλά ήθελα να σ' το πω"
Ε-"Ευχαριστώ" τον πλησιάζω και τον αγκαλιάζω
YOU ARE READING
What Do You Mean? » N.H.
FanfictionHey! Με λένε Έλενα και είμαι 18. Το σχολείο μόλις τελείωσε και άρχισε το καλοκαίρι! Ο μπαμπάς μου πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα και έτσι μένω με την μαμά και τον μικρό μου αδελφό, τον Zac. Έχω ένα κολλητό, τον Niall! Ξανθός, γαλανομάτης και... πατά...