Ja-"Αν... γίνεις το κορίτσι μου"
Ε-"Το ποιο;" έμεινα να τον κοιτάζω με ανοιχτό στόμα
Ja-"Το κορίτσι μου"
Ε-"Πας καλά παιδάκι μου; Άντε να σε κοιτάξει κάνας γιατρός" πάω να φύγω αλλά με τραβάει από τον καρπό γυρίζοντας με ώστε να τον κοιτάζω και με κολλάει πάνω του...
Ja-"Μην το κάνεις αυτό..."
Ε-"Είσαι κάθαρμα!"
Ja-"Μου αρέσουν τα κοπλιμέντα"
Ε-"Κόψε αυτό το υφάκι"
Ja-"Ότι θέλω θα κάνω μωρό. Λοιπόν, τι λες;"
Ε-"Εμ..."
Ja-"Ή εμένα ή το να μάθει όλο το σχολείο ή ακόμη και όλος ο κόσμος ότι είσαι βρικόλακας"
Ε-"Τι δίλημμα κι αυτό; Ή τσεκούρι ή μαχαίρι;"
Ja-"Άσε τα αστειάκια"
Ε-"Πφφ... Ναι οκ, είμαι το κορίτσι σου"
Ja-"Και τέρμα το τρέξιμο πίσω από τον Ιρλανδό"
Ε-"Έχει και όνομα!"
Ja-"Ε και; Απλά δεν θέλω να ξαναμιλήσετε, απλό"
Ε-"Με κοροϊδεύεις; Εγώ αν σου έλεγα να μην ξαναμιλήσεις.... με την μάνα σου ας πούμε γιατί δεν νομίζω να αγάπησες ποτέ κάποια, πως θα ένιωθες;"
Ja-"Μην ξαναπιάσεις στο στόμα σου την μάνα μου!"
E-"Μην νευριάζεις γιατί αν νευριάζεις εσύ μια εγώ νευριάζω δέκα γιαυτό πρόσεχε" λέω και πάω να φύγω αλλά για άλλη μια φορά με σταματάει. Γυρνάω και τον κοιτάζω...
Ε-"Τι διάολο θες;"
Ja-"Μαζί δεν είμαστε;"
Ε-"Αναγκαστικά, ναι"
Ja-"Οπότε κάτι μου χρωστάς"
Ε-"Από που κι ως που σου χρωστάω εγώ;"
Ja-"Μ... φαίνεται ότι έχω πολλή δουλειά μπροστά μου" λέει και ενώνει τα χείλη μας...
Εγώ τώρα τι κάνω; Τον χαστουκίζω; Ή μένω; Πολύ θα ήθελα το πρώτο αλλά δεν νομίζω να είναι καλό για εμένα...
Ανταποδίδω μέχρι που απομακρυνόμαστε και οι δύο ταυτόχρονα. Τα μάτια του προσπαθούν να κλειδώσουν τα δικά μου μα δεν μπορούν, κοιτάζω κάτω, κάνω μεταβολή και βγαίνω από τις τουαλέτες ενώ χτυπάει το κουδούνι και βγαίνουν όλοι φουριόζοι από τις τάξεις τους.
Μπαίνω στο προαύλιο και κοιτάζω τριγύρω μέχρι που βλέπω την Tracy να έρχεται προς το μέρος μου...
Τ-"Τι έγινε;"
Ε-"Τίποτα το σπουδαίο απλά... τα έφτιαξα με τον Jasper"
Τ-"Α.... οκ- τι;!;!;!;! Είσαι παλαβό παιδάκι μου;"
Ε-"Με ανάγκασε"
Τ-"Τι σου είπε δηλαδή;"
Ε-"Ότι αν δεν γινόμουν η κοπέλα του θα το έλεγε σε όλους και αυτό θα ήταν καταστροφικό για εμένα αλλά και για όλους τους βρικόλακες που υπάρχουν στον πλανήτη"
Τ-"Και δεν τον δάγκωνες να μην έχεις και πρόβλημα;"
Ε-"Αν τον δάγκωνα θα είχα μεγαλύτερο πρόβλημα"
Τ-"Γιατί;"
Ε-"Γιατί δεν ξέρω αν θα συγκρατούσα τον εαυτό μου από το να σκοτώσω όλο το σχολείο"
Τ-"Oh" είναι το μόνο που λέει...
...
Επιτέλους! Σπίτι μου σπιτάκι μου! Ο Harry και ο Zayn δεν έχουν έρθει ακόμη....
Το κινητό μου δονείθηκε, μήνυμα από τον...
YOU ARE READING
What Do You Mean? » N.H.
FanfictionHey! Με λένε Έλενα και είμαι 18. Το σχολείο μόλις τελείωσε και άρχισε το καλοκαίρι! Ο μπαμπάς μου πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα και έτσι μένω με την μαμά και τον μικρό μου αδελφό, τον Zac. Έχω ένα κολλητό, τον Niall! Ξανθός, γαλανομάτης και... πατά...