A-"Και δεν μου λες, κοιμάσαι;" με ρωτάει όταν απομακρυνόμαστε...
Η-"Μπα... οχι"
Α-"Αλήθεια;"
Η-"Ναι..."
Α-"Wow... και εγώ θέλω!"
Η-"Ξέχνα το μικρή"
Α-"Ελααα γιατί όχι;"
Η-"Δεν θέλω να κάνω την αδερφή μου τέρας και επίσης πονάει πολύ πίστεψέ με"
Α-"Λες βλακίες"
Η-"Όχι καθόλου, και άντε για νάνι δεσποινίς μου, έχεις-" Η πόρτα ανοίγει και μια αγχωμένη Έλενα μπαίνει μέσα...
Ε-"Συγγνώμη αν διακόπτω αλλά Harry... πρέπει να μας πας σπίτι απόψε! Αύριο έχουμε σχολείο!"
Η-"Σιγά καλέ πως κάνεις έτσι;"
Α-"Εμ... μπορούμε να πάμε όλοι μαζί το πρωί..."
Η-"Αδελφούλα δεν θέλω να σ' το χαλάσω αλλά πάνε σε άλλο σχολείο..."
Α-"Oh"
Η-"Οκ, εμ... εσένα σε δευτερόλεπτα μπορώ να σε πάω όμως πολύ φοβάμαι πως ο φίλος σου θα... περπατήσει όλον αυτόν τον δρόμο..."
Ε-"Θες να μου πεις ότι είναι χοντρός;"
Η-"Όχι αγόρι είναι"
Ε-"Ε και;"
Η-"Πώς θα τον κουβαλήσω; Δεν είμαι gay"
E-" Καλά τότε θα περπατήσουμε"
Η-"Ωχχ θα ξημερώσει"
Ε-"Δεν κοιμάσαι σωστά; Ποιο το πρόβλημα τότε;"
Η-"Πφφ άντε καλά πάμε"Τέλος Harry's Pov
Φεύγω από το δωμάτιό της Alicia και πηγαίνω στο άλλο που μας έδωσαν...
Ε-"Πρέπει να αλλάξω..." λέω στον Niall που ξαπλώνει στο κρεβάτι
Η-"Άνετα" ακούγεται ο Harry από πίσω μου
Α-"Ευχαριστώ" λέω και πηγαίνω στο δωμάτιό με τα ρούχα της Kathy, κλείνω την πόρτα και ψάχνω για ρούχα...
Ξαφνικά ακούω κάτι σαν ψίθυρο, ένας πόνος σε όλο μου το σώμα με διαπερνάει και βγάζω μια κραυγή αφήνοντας τον εαυτό μου να πέσει κάτω χτυπώντας με τα γόνατα στο ξύλινο πάτωμα...
Η πόρτα ακούγεται που ανοίγει, ο Harry και ο Niall τρέχουν προς το μέρος μου...
Η-"Τι συνέβη;"
Ν-"Είσαι καλά;"
Ε-"Ν- ναι μια χαρά..."
Η-"Είσαι σίγουρη;"
Ε-"Ναι, τώρα βγείτε έξω να ντυθώ" λέω απότομα και σηκώνομαι
Ν-"Μωρό μου ει-"σαι σίγουρα καλά; Αυτό θα έλεγε...
Ε-"Ναι είπα..."
Ν-"Καλά" περπατάνε και βγαίνουν έξω κλείνοντας την πόρτα
Περπαταώ σε μια άλλη ντουλάπα πιο δίπλα και την ανοίγω, βγάζω ένα κοντό... πολύ κοντό τζιν σορτσάκι και μια μπλούζα που φτάνει μέχρι τον αφαλό, βάζω κάτι μαύρα σταράκια που βρήκα εκεί, πήγα στον καθρέφτη...
"Δεν είμαι εγώ αυτή!" Το δέρμα μου είναι απαλό και πιο λευκό, χωρίς ίχνος από σπυράκια κτλ. Το φρύδι μου είναι πιο καλό- σχηματισμένο, τα χείλη μου κόκκινα, τα μάτια μου πήραν την απόχρωση του κίτρινου προς χρυσαφί και τα μαλλιά μου μπούκλες... Πως έγινε αυτό; Κουνάω το κεφάλι μου για να διώξω τις σκέψεις που έπεφταν βροχή και βγήκα έξω...
Ν-"Ρε Harry, ολόκληρο το εμπορικό κέντρο έχετε εκεί μέσα;" ρωτάει με γουρλωμένα μάτια πράγμα που με κάνει να γελάσω και να κοιτάξω τον Harry που με κοιτάζει με τον ίδιο τρόπο...
YOU ARE READING
What Do You Mean? » N.H.
FanfictionHey! Με λένε Έλενα και είμαι 18. Το σχολείο μόλις τελείωσε και άρχισε το καλοκαίρι! Ο μπαμπάς μου πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα και έτσι μένω με την μαμά και τον μικρό μου αδελφό, τον Zac. Έχω ένα κολλητό, τον Niall! Ξανθός, γαλανομάτης και... πατά...