Chapter 33

140 23 0
                                    

Ένα μνήμα από τον Niall...
"Στο πάρκο απέναντι από το σπίτι σου στις πέντε!"
Δεν ξέρω γιατί αλλά μόνο από το μήνυμα μου φαίνεται πως έχει νεύρα... Για ποιο πράγμα όμως;
Στο σχολείο δεν μιλήσαμε τελικά. Δεν το είχα ξεχάσει αλλά προτίμησα να μιλάω όλη την ώρα με την Tracy και το υποτιθέμενο αγόρι μου πάρα με τον Niall. Δεν ξέρω γιατί, απλά ήμουν ήδη χάλια, αν έβλεπα και τον Niall και έπρεπε να του πω πως νιώθω θα γινόμουν χειρότερα. Και είχα και τον Jasper να με πρήζει να μην μιλήσω, οπότε δεν είχα και άλλη επιλογή...
Ζ-"Χευ τι σκέφτεσαι;"
Ε-"Δεν ξέρεις;"
Ζ-"Όχι επειδή είμαι καλό παιδάκι και μαθαίνω εύκολα οπότε, όταν μου είπες ότι σε εκνευρίζει..."
Ε-"Ευχαριστώ που με ακούς, σε αντίθεση με κάποιους άλλους εδώ μέσα..." κοιτάζω τον Harry που αρχίζει να σφυρίζει...
Ε-"Χάχα έλα σιγά επειδή βαριέμαι να τα λέω και να τα ξαναλέω δικαιούστε να μάθετε... μόνο καθίστε πρώτα μην μου πάθετε καμιά καρδιακή προσβολή..."
Η-"Ωχχ τι έχουμε να ακούσουμε..."
Ε-"Ακριβώς..."
...
Κάνα πεντάλεπτο μετά και οι δύο τα παίρνουν στο κρανίο...
Ζ-"Έλενα μου εξηγείς τι διαόλο κάνεις με εκείνον;!" φωνάζει ο Zayn ενώ σηκώνεται απευθείας με αποτέλεσμα η καρέκλα του να "πέσει" κάτω...
Η-"Zayn ήρεμα! Δεν της άφησε επιλογή και το ξέρεις! Τι ήθελες να κάνει δηλαδή;"
Ζ-"Να μην τον φιλήσει!" λέει νευριασμένος και προχωράει στις σκάλες...
Ζ-"Δηλαδή τι; Αν σου ζητήσει να πηδηχτείτε θα το κάνεις;" αρχίζει να τις ανεβαίνει...
Η-"Σκάσε Zayn!"
Ε-"Όχι Harry, ασ' τον. Έχει δίκιο. Όμως δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς" τα χέρια μου καλύπτουν το πρόσωπό μου...
Η-"Έλα ηρέμησε... θα του μιλήσω εγώ"
Ε-"Ευχαριστώ"
Η-"Και τώρα τι θα πεις στον Niall;"
Ε-"Πφφ δεν ξέρω, δεν ξέρω καν τι θέλει να μου πει... Πάντως δεν είναι για καλό"
Η-"Πώς το ξέρεις;"
Ε-"Μπορεί να ακουστεί γελοίο αλλά αυτό νιώθω... το παρόλο που ήταν μήνυμα..."
Η-"Κατάλαβα... Τελικά, σου άφησε και κάτι καλό η Kathy"
Ε-"Τι;"
Η-"Την έκτη αίσθηση που είχες ως άγγελος"
Ε-"Και τώρα αυτό είναι καλό;"
Η-"Πολύ..."
Ε-"Ωραία τότε... Τεσπα, πάω για ένα μπάνιο" λέω και ανεβαίνω στο δωμάτιό μου...
Αφού τελειώνω από το μπάνιο, ντύνομαι, χτενίζω τα μαλλιά μου και κάθομαι στο κρεβάτι. Φοράω τα παπούτσια μου και κατεβαίνω κάτω...
Ε-"Φεύγω..."
Η-"Οκευυ"
Βγαίνω έξω από το σπίτι. Με το που φτάνω στο δάσος αρχίζω να τρέχω. Σε λιγότερο από δύο λεπτά είμαι έξω έτσι σταματάω και περπατάω κανονικά μέχρι που φτάνω στο πάρκο απέναντι από το παλιό μου σπίτι...
Ο Niall ήδη βρίσκεται εκεί καθισμένος σε ένα παγκάκι. Τον πλησιάζω...
Ε-"Niall;"
Ν-"Δεν μου λες Έλενα, γιατί ποιο γαμημένο λόγο ενδιαφέρεσαι για εμένα και θες να είμαστε μαζί από την στιγμή που είσαι με άλλον;"
Ε-"Τι;!"
Ν-"Μην μου κάνεις την κινέζα! Μου το είπε ο ίδιος! Αλλά επειδή σε αγαπάω και θέλω να προσέχεις... ο Jasper δεν είναι καθόλου καλός για εσένα"
Ε-"Και από που το συμπέρανες αυτό;"
Ν-"Δεν το συμπέρανα, το ξέρω"
Ε-"Ποιο;"
Ν-"Ο Jasper είναι...

What Do You Mean? » N.H.Where stories live. Discover now