Απομακρύνομαι και πέφτει κάτω. Καιρό είχα να πιω ανθρώπινο αίμα...
Τεσπα, βγαίνω γρήγορα έξω από το δάσος, πηγαίνω στο αυτοκίνητο... "Μαλάκα Styles αν πέταξε στον κάλαθο το γράμμα ή το άφησε όπου να 'ναι θα συλλάβουν την Έλενα ως ύποπτη για τον θάνατό του" σωστός, κάνω μεταβολή και πηγαίνω στο σπίτι του Jasper. Μπαίνω στο δωμάτιο και ψάχνω παντού και το βρίσκω τσαλακωμένο στον κάλαθο, ωραία. Το παίρνω και φεύγω από το σπίτι.
Μπαίνω στο αυτοκίνητο, ανοίγω το κινητό μου και στέλνω στον Zayn...
"Ελάτε σπίτι ρε, δεν έχει νόημα να είστε εκεί, δεν θα αλλάξει κάτι" απαντάει γρήγορα...
"Οκευ... ρε δεν μπορώ να βλέπω έτσι την Έλενα, φαίνεται πραγματικά πολύ χάλια"
"Καλά κάτι θα βρούμε να κάνουμε για να της φτιάξουμε την διάθεση" στέλνω και αρχίζω να οδηγώ για το σπίτι.
Όταν φτάνω τα φώτα είναι ήδη ανοιχτά οπότε ήρθαν...
Βάζω το αυτοκίνητο στο γκαράζ και βγαίνω.
Η-"Που είναι η Έλενα;" ρωτάω την Victoria όταν μπαίνω μέσα
V-"Επάνω, την παρηγορεί ο Zayn" λέει λυπημένη, σκύβω το κεφάλι και ανεβαίνω σιγά σιγά τις σκάλες. Η πόρτα του δωματίου της είναι ελάχιστα ανοιχτή έτσι αποφασίζω να παρακολουθήσω λίγο...
Κάθονται στο κρεβάτι, ο Zayn την έχει στην αγκαλιά του ψιθυρίζοντας τα γνωστά...
"Ο Χαράλαμπος ζηλεύει" Έσκαγες; "Όχι" Είσαι μαλάκας ελπίζω να το ξέρεις "Είμαι εσύ, ελπίζω να το ξέρεις" Σκάσε! Κοίτα που κατάντησα, να μιλάω με το ηλίθιο υποσυνείδητο μου και να με ταπώνει κιόλας, δηλαδή τόσο άχρηστος είμαι; "Ναι" Α δεν θα τα πάμε καλά.... "Μαλάκα σκάσε και σκέψου τίποτα για να κάνεις την κοπελιά να ξεχαστεί" σε μισώ τόσο πολύ όταν έχεις δίκιο... "Εγώ όμως δεν το κάνω θέμα ότι σε μισώ, άντε τελείωνε!" Καλαααα...
Η-"Zayn έρχεσαι να σου πω δυο λεπτά;"
Ζ-"Βλέπεις ότι-"
Ε-"Δεν πειράζει, πήγαινε, είμαι εντάξει" προσπαθεί να του χαμογελάσει αλλά αποτυχαίνει. Σηκώνεται και βγαίνει από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα...
Ζ-"Τι θες;"
Η-"Όχι εδώ, θα μας ακούσει..."
Ζ-"Πάμε κάτω-"
Η-"Πάμε μια βόλτα στο δάσος, και μην ανησυχείς αναλαμβάνει η Victoria"
V-"Ναι μην ανησυχείτε, όμως θέλω πολύ να ακούσω τι σκέφτηκε το μυαλουδάκι του πάλι" πετάγεται η Victoria
Ζ-"Θα σου πούμε μετά, πάμε Harry" κατεβαίνουμε τις σκάλες και βγαίνουμε από το σπίτι, αρχίζουμε να περπατάμε προς το δάσος...
Ζ-"Λοιπόν, τι σκέφτηκε ο εξυπνάκιας εκεί μέσα;" λέει σπρώχνοντας το κεφάλι μου ελαφρά
Η-"Κάτι που σίγουρα θα φέρει πίσω την παλιά μας Έλενα"
Ζ-"Για λέγε..."Τέλος Harry's Pov
Σήμερα είναι η κηδεία. Ο Zayn και ο Harry με αποφεύγουν συνέχεια και φαίνεται σαν να ετοιμάζουν κάτι... Αυτό με αγχώνει. Πολύ όμως!
KAMU SEDANG MEMBACA
What Do You Mean? » N.H.
Fiksi PenggemarHey! Με λένε Έλενα και είμαι 18. Το σχολείο μόλις τελείωσε και άρχισε το καλοκαίρι! Ο μπαμπάς μου πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα και έτσι μένω με την μαμά και τον μικρό μου αδελφό, τον Zac. Έχω ένα κολλητό, τον Niall! Ξανθός, γαλανομάτης και... πατά...