Chapter 12

184 25 0
                                    

Α-"Τι;!"
Ν-"Αυτό που άκουσες..."
Α-"Αποκλείεται... βρικόλακες δεν υπάρχουν έτσι; Με κοροϊδεύεις! Δεν γίνεται"
Ν-"Έλα ηρέμησε, αλήθεια σου λέω δεν ξέρω πως συνέβη αλλά το μόνο σίγουρο ότι είναι όντως βρικόλακας"
Α-"Μα... μα"
Ν-"Έλα θα σ' το αποδείξω" την οδηγώ στο δωμάτιό 'μας' άλλα δεν είναι εκεί το ημερολόγιο... θα το πήρε ο Harry... Πηγαίνω στο δωμάτιό του και αρχίζω να ψάχνω"
Α-"Τι κάνεις; Αυτό είναι το δωμάτιο του Harry δεν μπορείς-"
Ν-"Κάπου εδώ θα είναι..."
Α-"Ποιο;"
Ν-"Το ημερολόγιο"
Α-"Της Kathy; Εκεί το διάβασες; Το ήξερε και εκείνη; Γιαυτό έφυγε;"
Ν-"Όχι δεν έφυγε..."
Α-"Τι εννοείς;"
Ν-"Να το!" το βγάζω έξω από το συρτάρι όπου ήταν, ανοίγω στις τελευταίες σελίδες που είχε γράψει και της το δίνω...

Τέλος Niall's Pov

Είχα κλειστά τα μάτια μου καθώς τρέχαμε με μεγάλη ταχύτητα μέσα στο δάσος, την τελευταία φορά που τα άνοιξα για να δω πως είναι νομίζω ότι θα συγκρουόμασταν με ένα δέντρο και έτσι τα ξανάκλεισα χόνοντας το πρόσωπό μου στην πλάτη του. Ξαφνικά σταματήσαμε και με άφησε κάτω απότομα, παραλίγο να πέσω κάτω.
Ε-"Γιατί ήρθαμε εδώ;" Η φωνή μου τρέμει
Η-"Πες μου πόσα ξέρεις για εμένα και την Kath"
Ε-"Μόνο... ότι ήταν η κοπέλα σου... και ότι... δεν ξέρω, έφυγε, εξαφανίστηκε κάτι τέτοιο και από εκείνη την μέρα είσαι χάλια, αυτά μόνο"
Η-"Λοιπόν... δεν ξέρω απλά..."
Ε-"Που πήγε Harry;"
Η-"Να... άστο"
Ε-"Πες μου!"
Η-"Μην με πιέζεις!"
Ε-"Δεν σε πιέζω Harry, αυτό νομίζεις. Δεν πίστευα ότι υπάρχουν βρικόλακες παρόλο που λατρεύω τα υπερφυσικά... Καλά μην μου πεις για την Kathy, εσύ πως και πότε έγινες βρικόλακας;"
Η-"Να... πριν δύο μήνες, ήρθα βόλτα στο δάσος, τότε ένα ζώο μου επιτέθηκε, θα ήμουν νεκρός, κάποιος όμως με δάγκωσε εδώ, δίνοντας μου το δηλητήριο του έτσι ώστε να γίνω βρικόλακας και να ζήσω" βγάζει τα βραχιόλια που φοράει στο δεξί χέρι και μου δείχνει το σημάδι που του άφησε...
Τον κοιτάζω, συνεχίζει...
Η-"Όταν ήμουν καλά πλέον πήγα σπίτι, παραλίγο να επιτεθώ στην Kath αλλά κρατήθηκα, της το είπα, αντί να φοβηθεί, ενθουσιάστηκε. Μια φορά την είδα που έγραφε στο ημερολόγιο της για εμένα, φοβήθηκα ότι μπορούσε να το δει κάποιος δεν ήθελα να το μάθει κάποιος άλλος εκτός από εκείνη. Θύμωσα, της φώναξα να φύγει όσο ακόμη μπορούσα να κρατήσω τα νεύρα μου. Δεν έφυγε, έλεγε ότι δεν θα με άφηνε, ότι με αγαπούσε. Δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου, η μυρωδιά του αίματος της με έκανε να βγω εκτός ελέγχου..."
Ε-"Δηλαδή την σκότωσες;"
Η-"Ν... ναι. Α- αλλά μην φοβάσαι, έμαθα να ελέγχω τον θυμό μου... κάπως"
Ε-"Harry πως να μην φοβάμαι; Μιλάω με έναν βρικόλακα που ούτε καν που ξέρω αν θα με αφήσει να φύγω ζωντανή από το σπίτι του! Ούτε η Bella από το Twilight να ήμουν!"
Η-"Εκείνη όμως δεν φοβόταν"
Ε-"Δεν είναι αυτό το θέμα! Απλά άσε μας να φύγουμε ζωντανοί"
Η-"Μην είσαι χαζή, δεν θα σας σκοτώσω"
Ε-"Ποιος ξέρει"
Η-"Εγώ, λοιπόν έλα πάμε σπίτι, αύριο θα σας βγάλω από αυτό το δάσος"
Ε-"Ωραία"
Με τραβάει πάλι στην πλάτη του και αρχίζει να τρέχει...

What Do You Mean? » N.H.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon