Chapter 20

155 24 0
                                    

Ν-"Τι έγινε;"
Ε-"Θα τα πούμε από κοντά, είσαι στο σχολείο;" περπαταώ μέσα σε όλο το δωμάτιο, παλιό συνήθειο μην το ψάχνετε
Ν-"Που αλλού να με;"
Ε-"Καλα όταν σχολιάσεις έλα από το σπίτι μου"
Ν-"Σίγουρα; Εννοώ, δεν είναι κάτι σοβαρό;"
Ε-"Ναι... κάπως αλλά μπορώ... μπορεί να περιμένει"
Ν-"Καλά, τα λέμε μετά, πρέπει να μπω στο μάθημα"
Ε-"Οκ τα λέμε" το κλείνω και γυρίζω να κοιτάξω τα αγόρια.
Η-"Θα του το πεις;"
Ε-"Πρέπει να ξέρει με τι έχει να κάνει... και ούτως η άλλως θα το μάθει κάποια στιγμή"
Ζ-"Δίκιο έχεις"
Ε-"Πάντα"
Ζ-"Εε! Μην μου κλέβεις ατάκες!" με μαλώνει και γελάμε
Ε-"Άντε παιδιά πρέπει να πάω σπίτι. Θέλω να σκεφτώ πως θα του το φέρω και να σκεφτώ και λίγο πως θα αντιδράσει"
Η-"Να σου πω εγώ;"
Ε-"Όχι να μην πεις. Και... και εγώ ξέρω ότι θα σοκαριστεί αλλά αν δεν του το πω και το μάθει μόνος του θα είναι χειρότερα" ο Zayn και ο Harry κοιτάζονται μεταξύ τους
Ε-"Τι είπα;"
Ζ-"Μόλις έμαθες μια από τις ιδιότητες ενός βρικόλακα"
Ε-"Ποια;"
Η-"Το να διαβάζεις σκέψεις"
Ε-"Ωραίο!"
Η-"Ναι..."
Ζ-"Έχεις πολλά ακόμα να μάθεις"
Ε-"Να τα μάθω τώρα, γίνεται;"
Η-"Θα τα ανακαλύψεις μόνη σου..."
Ε-"Ναι όμως δεν θέλω να τα ανακαλύψω μπροστά στον Ναιαλλ"
Ζ-"Αφού θα του το πεις ούτως ή άλλως"
Ε-"Σωστός. Άντε, να φεύγω τώρα"
Η-"Επ περίμενε! Αν βγεις έτσι έξω θα γίνει φόνος" λέει και κατευθύνεται προς την κουζίνα...
Ε-"Γιατί; Τι έχω;"
Ζ-"Είσαι διψασμένη..."
Ε-"Ναι... ίσως"
Η-"Έλα πάρε" ο Harry επιστρέφει από την κουζίνα με ένα ποτήρι στα χέρια του... το παίρνω και κοιτάζω το κόκκινο υγρό που υπάρχει μέσα...
Ε-"Τι είναι αυτό;"
Ζ-"Μύρισε το και θα καταλάβεις" φανώ το ποτήρι κοντά στην μύτη μου αλλά το χέρι του Zayn με σταματάει κατεβάζοντας το κάτω, τον κοιτάζω με περιέργεια...
Ζ-"Δεν χρειάζεται να το φέρεις κοντά σου απλά, μύρισε. Επειδή είναι η πρώτη φορά θα είναι λίγο παράξενο αλλά θα το συνηθίσεις, όπως και τα υπόλοιπα" μυρίζω και δεν αργώ να αναγνωρίσω την μυρωδιά.
Ε-"Τι διάολο; Μου δίνετε να πιω αίμα; Δεν πάτε καλά!"
Η-"Εεε, Έλενα, αν δεν πιεις αυτό που σου δίνουμε τώρα, θα βρεις άλλο εκεί έξω και ποιος ξέρει πόσοι θα πεθάνουν μέχρι να ξεδιψάσεις"
Ε-"Μα είναι αηδία"
Ζ-"Παγκόσμιο ρεκόρ, ο πρώτος βρικόλακας που αρνείται να πιει αίμα" λέει ο Zayn κάνοντάς διάφορες χειρονομίες στον αέρα
Η-"Και προφανώς μιλάει η ανθρώπινη συνείδηση... που σε λίγες μέρες θα πάει από κει που 'ρθε" φέρνω το ποτήρι κοντά στο στόμα μου και πίνω μια γουλιά από αυτό...

What Do You Mean? » N.H.Where stories live. Discover now