Chapter 11

190 26 0
                                    

Harry's Pov

H-"Τι θες;"
Α-"Harry πες μου τι συμβαίνει! Γιατί είσαι έτσι; Είσαι πολύ οξύθυμος τελευταία! Τι έχεις; Αυτή η Kathy θα φταίει έτσι;"
Η-"Cia βγες από το δωμάτιό μου τώρα!" γαμώτο όχι πρέπει να ηρεμήσω! Αν δεν το κάνω πολύ σύντομα η αδερφή μου θα είναι νεκρή... όχι ΌΧΙ! Δεν θα το κάνω αυτό! Ήδη το έκανα μια φορά και πόνεσε πολύ... βαθιές αναπνοές Harry... έλα αγόρι μου ηρέμησε! Ο θυμός με καταλαμβάνει της ορμάω κολλώντας την στην πόρτα, ουρλιάζει, προσπαθεί να με απομακρύνει, το μάτια μου εξετάζουν το φοβισμένο πρόσωπό της, όχι δεν θα το κάνω αυτό στην αδερφή μου! Harry ξύπνα! Την αφήνω να φύγει φοβισμένη να τρέξει στο δωμάτιό της. Στο δωμάτιό μπουκάρει η Έλενα σοκαρισμένη... Ο... όχι πάλι ήρεμα ήρεμα!
Ε-"Harry τι - τι συμβαίνει;" ρωτάει, τα μάτια της καρφώνουν τα δικά μου, αχ αυτά τα μάτια...
Ηρεμία καταλαμβάνει το σώμα και το μυαλό μου, της πιάνω το χέρι την τραβάω κάνοντάς την να καθίσει στην πλάτη μου και να με κρατάει σφιχτά τυλιγοντας τα χέρια της γύρω από τον στέρνο μου καθώς πετάγομαι έξω από το παράθυρο και αρχίζω να τρέχω με την ταχύτητα που μόνο ένας βρικόλακας μπορεί να τρέξει...

Τέλος Harry's Pov

Niall's Pov

Η Έλενα τρέχει επάνω, κοιτάζω τους γονείς τους, με κοιτάνε ξαφνιασμένοι, τρέχω και εγώ επάνω σπρώχνω την πόρτα του δωματίου του Harry για να μπορέσω να μπω μέσα, δεν είναι κανείς, το παράθυρο είναι ανοιχτό... Η Alicia;
Τρέχω στο απέναντι δωμάτιο και χτυπάω την πόρτα, ανοίγει ελαφρά και μια φοβισμένη Alicia εμφανίζεται από πίσω...
Α-"N- Niall;"
N-"Να περάσω;" δεν μιλάει, απλά ανοίγει την πόρτα περισσότερο κάνοντάς μου χώρο να περάσω. Μπαίνω μέσα και κλείνει την πόρτα, κάθεται στο κρεβάτι με σκυφτό το κεφάλι και τα χέρια της να καλύπτουν το πρόσωπό της...
Ν-"Hey τι έγινε;" απομακρύνω τα χέρια της, με κοιτάζει
Α-"Ο αδερφός μου... μου επιτέθηκε"
Ν-"Τι;! Πώς;! Τι έκανε;"
Α-"Ήταν σαν να είχε πάθει κρίση πανικού, με κόλλησε στον τοίχο και μου έσφιγγε τον καρπό..." μου δείχνει το κόκκινο σημάδι από την παλάμη του Harry πάνω της...
Ν-"Πονάς;"
Ε-"Δεν είναι αυτό το θέμα Niall, γιατί να θυμώνει τόσο εύκολα; Πότε δεν το έκανε. Γιατί να το κάνει τώρα; Τι του συμβαίνει;" κλαίει με λυγμούς, την περνώ στην αγκαλιά μου. Αχ και τώρα τι κάνουμε Niall;
N-"Θα σου πω αλλά... υποσχέσου ότι δεν θα το πεις στους γονείς σου"
Α-"Ξέρεις;"
Ν-"Ναι..."
Α-"Πες μου"
Ν-"Υποσχέσου"
Α-"Υπόσχομαι"
Ν-"Ο Harry είναι... βρικόλακας"

What Do You Mean? » N.H.Where stories live. Discover now