Chapter 13

198 25 0
                                    

Φτάνουμε στο σπίτι...
Η-"Κράτα γερά" λέει, σφίγγω τα πόδια μου γύρω του και τα χέρια μου επίσης και κλείνω τα μάτια... Τον νιώθω να κινείται γρήγορα ώσπου ξαφνικά σταματάει...
Η-"Μπορείς να με αφήσεις τώρα" λέει και ένα γελάκι φεύγει από τα χείλη του. Ξετυλίγω σιγά σιγά τα πόδια μου από πάνω του και μετά τα χέρια μου...
Ε-"Ωραία λοιπόν... ευχαριστώ που με έφερες ζωντανή εδώ και... τα λέμε αύριο..." προχωράω προς την πόρτα, ακουμπάω το χέρι μου πάνω της...
Ε-"Καληνύχτα" την κλείνω και πάω στο δωμάτιο που μας έδωσαν για σήμερα, μπαίνω μέσα, δεν βλέπω τον Niall, μα πού πήγε;
Ν-"Θεέ μου Έλενα! Που εξαφανίστηκες;" όσο που προλαβαίνω να γυρίσω να τον κοιτάξω και τα χέρια του με κλείνουν στην αγκαλιά του.
Ε-"Σιγά καλέ θα με σκάσεις" λέω, τα χέρια του μεταφέρονται στο πρόσωπό μου και ενώνει τα μέτωπα μας...
Ν-"Θα σε σκάσω εε;" Η καυτή του ανάσα χτυπάει το πρόσωπό μου καθώς τα μάτια του κάρφωσαν τα δικά μου...
Το πόδι του σπρώχνει την πόρτα του δωματίου για να κλείσει...
Ε-"Τι κάνεις;"
Ν-"Κάτι που ήθελα εδώ και καιρό"
Τα χείλη του κλειδώνουν τα δικά μου, η γλώσσα του μπαίνει στη στοματική μου κοιλότητα ψάχνοντας την δική μου ενώ ταυτόχρονα περπατάει μπροστά με αποτέλεσμα να πέσω στο κρεβάτι και να ανέβει από πάνω μου. Δαγκώνει το κάτω χείλος μου πρίν απομακρυνθεί και μεταφερθεί στον λαιμό μου αφήνοντας υγρά φιλιά...

Harry's Pov

Με φοβάται... γαμώτο! Γιατί με φοβάται; Της είπα ότι δεν θα την πείραζα! "Και εσένα τώρα τι σε νοιάζει;" πετάγεται ο σπαστικός διαβολάκος μέσα μου...
Αλήθεια, δεν με νοιάζει... Τώρα πρέπει να βρω την Cia, να της ζητήσω συγγνώμη και να της εξηγήσω! Βγαίνω από το δωμάτιό μου και κατευθύνομαι προς το δικό της, χτυπάω την πόρτα... δεν απαντάει...
Η-"Cia; Cia είσαι μέσα;"
Α-"Φύγε Harry" λέει, κλαίει; Γιατί κλαίει;
Ανοίγω λίγο την πόρτα ώστε να την δω, κάθεται στο κρεβάτι με την πλάτη ακουμπησμένη στον τοίχο και τα χέρια της να αγκαλιάζουν τα γόνατά της ενώ το κεφάλι της είναι σκυμμένο σε αυτά...
Η-"Tι έχεις;" μπαίνω μέσα και κλείνω την πόρτα
Α-"Φύγε!" λέει μέσα από τους λυγμούς της
Η-"Γιατί κλαις;" πάω και κάθομαι στο κρεβάτι δίπλα της
Α-"Θέλω να μείνω μόνη μου, φύγε"
Η-"Πες μου τι έχεις γαμώτο!"
Α-"Έναν αδερφό βρικόλακα"
Η-"Cia..."
A-"Γιατί μου το έκρυψες;" σηκώνει το κεφάλι της και με κοιτάζει
Η-"Γιατί ήξερα ότι θα με φοβόσουν" σκύβω το κεφάλι
Α-"Γιατί να σε φοβάμαι Harry;"
Η-"Είμαι ένα τέρας..." νιώθω τα χέρια της να τυλίγονται γύρω μου και το κεφάλι της να ακουμπάει στον ώμο μου...
Α-"Για εμένα όμως παραμένεις ο καλός μου αδελφός που αγαπάω τόσο πολύ" αφήνει ένα φιλί στο μάγουλό μου και την κοιτάζω χαμογελώντας...
Η-"Σ' αγαπώ μικρή"
Α-"Και εγώ αδελφούλη μου"
Την αγκαλιάζω σφιχτά και εκείνη το ίδιο...

What Do You Mean? » N.H.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora