Botan Ağa gece tüm huysuzlukları sergileyip yinede horul horul uyuyup kendini uykusuz bırakan karısını izliyordu. Gün henüz yeni yeni ağarmaktaydı. Kolundan çıkarmayı unuttuğu saatine şöyle bir göz atıp kaşlarını çatmış karısının uyku mahmurluğuyla ona sırt dönüşünü homurdanarak izlemişti.
"Karıya bak Ağası umrunda değil kıçını dönmüş yatıyor! "
Işaret parmağıyla Rojin 'in sırtını dürterken kısık seste söylenmeye devam ediyordu. Bakmayın ne kadar huysuz huysuz homurdansa da uyuyan kadının isitme ihtimalinden ödü kopuyordu!
"Ben uyumuyorsam senin de uyumaya hakkın yoktur hatun!"
Rojin uykulu uykulu Botan Ağa 'nın parmağını sinek kışkışlar gibi kışkışlamakla savaşıyordu.
"Kış uykusuna mı yattın mübarek? "
Kocasının son lafı kulaklarına dolmuş gözlerini yuvalarından çıkacak derece de açmıştı. Burun direğinde hafif sızlanmalar başlamış içli şekilde burnunu çekmişti.
Botan Ağa kafasını olumsuz yönde iki yana sallamış kendin kaşındın diyerek icinden geçirmiş az önce ki imayı kendisi yapmamış gibi hızlı hızlı yataktan çıkmaya davranmıştı.
Rojin 'in iç çekişleri bir üst seviyeye tırmanmaya başlarken klasik dert ortağına isyan etmeye koyulmuştu !
"Baba...şimdi de a-ayı...dedi! Senin... b-baban çok... k-kötü... bir adam!"
Dün gece çıkardığı gömleği tekrar eline alırken alttan alttan karısına bakıyordu.
"Annen şaka yapıyor inanmayasın sakın! Senin baban çok kral adam!"
Kızarmaya yüz tutmuş burnunu hala içli içli cekerken kocasına kaş çatmıştı Rojin.
"B-baban...ormanlar kralı an...nen de m-mağara kapısının bodyguardıymış!"
Botan Ağa karısının ağzından çıkan bodyguard lafına başını geriye atmış erkeksi kahkahasıyla karşılık vermişti.
"Annen haklı! Böyle yemeye devam ederse bodyguardı geçtim sumo güreşcileriyle yarışıcak!"
Rojin yanı başında duran yastığı kocasına saniyesinde fırlatmış, karşısında ki kas yığını adam sıkı refleksleriyle havada yakalamışti . En çapkın bakışının eşliğinde karısına göz kırpmayı da ihmal etmemişti !
Bu bakış karşısında açıkta unutulmuş en hasından maraş dondurması gibi maddenin katı halinden sıvı haline geçiş yapma safhasına adım atmıştı Rojin.
Gözyaşları son bulmuş yerini kedi yavrusu bakışlarına bırakmıştı. Seslice yutkunan Rojin alt dudağını dişleri arasına hapsetmiş kocasına nasıl söyleyeceğini düşünmeye odaklanmıştı.' Şimdi canım dondurma istiyor desem ,nerden aklına geldi diyecek. Bende diyicem ki sen öyle bir baktınki karın dondurma misali eriyise geçti dondurma demişken bebeğin annesinden pası alıp atağa geçti! '
Kedi yavrusu bakışları üzerinde hisseden Botan kumaş pantalonu da üzerine geçirmişti. Karısının dişleri arasında ezilen dudağa kısa bir bakış atmış aralıklarla yutkunan karısına tek kaşını kaldırarak bakmıştı.
"Beni ne olarak hayal ediyorsun kadın? Pek bi yiyecek gibi bakıyorsun. "
Rojin'in beyaz teninde hemen fark edilir kırmızı yanaklar alarm vermiş vücudunda ki tüm kan yanaklarına hücum etmişti. Bakışları kocası dışında odanın heryerinde gezintiye çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİNA DILEMIN
BeletrieBir adam ve iki kadının hikayesidir. Acılarını omuzlamaya çalışan iki kadın , Ve iki kadın arasında kalan Botan Ağa'ya şahitlik edeceksiniz. Henüz aşkı tatmamış bir adam, Kocasına delilercesine aşık bir kadın, Berdel'e kurban edilmiş, evli...