AYNUR DOĞAN -DAR HEJIROKE
(Yazım yanlışları olabilir.)
Açılan kapının duvarla buluşması hayli gürültülü olmuştu. Genç adam annesine olan öfkesini kapıdan iyiden iyiye çıkarmıştı fakat, hamile kadının oturduğu yerden ayağa firlamasına neden olacak kadar ani olmuştu.
Genç kadın sağ elinin baş parmağıyla damağına hafif bir baskı uygulayarak yukarı kaldırdı. Beyazları kırmızıyla pembe arasında git geller yaşayan şiş gözleri yerlerinden çıkacak derece de açılmış , burnundan alev soluyan kocasına bakmaktaydı.
Genç adam işaret parmağını karısına doğru tehdit varî kaldırıp gür sesini kapatmadığı kapı sağolsun tüm konağa duyurdu.
"Döndüğüm de seni böyle görürsem!"
Bir kaç adımla karısının yanı başında belirdi genc adam. Yerlerinden çıkmaya hazır mavi harelere öyle bir bakışı vardı ki hamile kadının bir adım gerilemesine sebep oldu.
Karısının kendisinden uzaklaşmasıyla devam etti genc adam.
"Şehadet getirmeye şimdiden başlamış ol Rojin!"
Arkasını dönmüş sert adımlarla geldiği yöne giderken duraksayan genc adam hırsla karısına döndü tekrar.
"O odadan çıkmış olacaksın!"
Gür sesini herkese duyurmaktan geri durmuyordu genc adam.
"Sizi bana parayla mı verdiler! "
Konağın merdivenlerini adımlarıyla döverken aynı yerinde oturan annesine adeta kükredi genc adam. Parmağıyla geldiği yönü gösteriyordu.
"Söyle ona gözünden tek bir damla akmayacak!
Söylene söylene karısını ardında bırakan genc adam sırası gelen karısına doğru yola koyulurken Rezo Ağa dan bir gönderme daha yemişti .
"Xiyar(hıyar) ağası."
Karı koca oğullarının bu vaziyetiyle eğlenirken gelinleri bi çare can derdine düşmüşlerdi.
Genç kadın bir eli karnında diğer eli kalbin de çenesi neredeyse halıyla buluşacak bir halde kala kalmıştı. Kocasının giderken söylediklerini gayet net bir sekilde işitmişti.
Ağzından dökülen kelimeler etki tepki olarak sıralanmıştı.
"Sen sinirlenme be adam..."
☆☆☆☆
Genç adam konaktan çıkar çıkmaz üzerinden bir ağırlığın kalktığını hissetmişti. Bu işin zor olacağını en başından beri biliyordu.
Arabanın kapısını aralayıp üzerinde ki ceketi cekistirerek bindi genc adam. Koltuğa yerleştiği vakit bir sıkıntı daha çöker gibi olmuştu üzerine. Camını indiren genc adam arabanın torbido gözüne uzandı. Eline geçirdiği paketten beyaz bir dal çıkarıp iki dudağının arasına yerleştirdi. El frenini indirdiği vakit gazı körüklemisti.
Sol eliyle direksiyonu sabit tutan genc adam diger eliyle sigarasını ateşledi. Ftesi değiştirip sigarasından rahatlamak istercesine bir nefes çekti cigerlerine. Dudaklarından çektiği sigarayı iki parmağının arasında sıkıştırmış bileğini camdan dışarı sarkıtmıştı.
Demiroğulları konağının cok uzak olmaması nedeniyle on dakika içerisinde arabayı konağın önüne park etmişti . Kapıda duran iki adam gelen arabaya dikkat kesilirken genc adamın inisiyle durdukları yerde dikleşmiş bir vaziyete geçmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİNA DILEMIN
Ficción GeneralBir adam ve iki kadının hikayesidir. Acılarını omuzlamaya çalışan iki kadın , Ve iki kadın arasında kalan Botan Ağa'ya şahitlik edeceksiniz. Henüz aşkı tatmamış bir adam, Kocasına delilercesine aşık bir kadın, Berdel'e kurban edilmiş, evli...