Botan Ağa avluda oturmuş Rojin'in eşliğinde iştahla karnını doyurmaktaydı.
"Elinin lezzeti kimse de yok Rojin!"
Genç kadın etrafına şöyle bir göz atarken, Botan Ağa büyük bir lokmayı daha koca ağzına tıkıştırmıştı.
"Jımom duymasın Botan."
Yüzünde gözleri şenlendirecek tebessümü ile kocasının iştahlı vaziyetini seyrediyordu.
"Ağanın sözünü kim sorgulayabilirmiş..." üç parmağı arasında sıkı sıkı tuttuğu koca lokmayı ağzına attıktan sonra devam etmişti. "Eline su dökemezler !"
Genç kadın kocasının bu haline gülücüklerle eşlik ederken kocası bıyık altından karısını izlemekteydi. Üzülüp kafasını takmasını istemiyordu ki buna da en iyi o engel olabilirdi. Karısını mutlu ettiğinden emin olup yanından öyle ayrılması gerekiyordu.
"Alay ediyorsun benimle Botan!"
Tek kaşını kaldıran genc adam karısına kahverengi harelerini dikmişti.
"Kocana inanmıyormusun?"
Genç kadın alayla başını iki yana sallarken yüzünde ki gülücükler hâlâ tazeliğini koruyordu.
"Bana böyle bakarken ben nediyebilirim ki sana?"
Botan Ağa 'nın erkeksi gülüşü gözler önüne serilirken otuz iki dişi de görünür bir vaziyetteydi.
"Ne o kendine hakim mi olamıyorsun?"
Kocasının sözleri üzerine gözleri faltaşı gibi açılan kadın ne diyeceğini bilememisti. Bu adam çok arsızdı. Her defasında Genc kadını bozguna uğratmayı cok iyi başarıyordu.
☆☆☆☆
Biliyorum biliyorum evet evet çok çok geç kaldım bir kez daha!!!
Bu kısacık şeyde pek alıntıya benzemiyor çünkü tam suan yazmaya baslayabildim. Dedim ki ben yazana kadar hiç değilse hâlâ hayatta olduğumu ve yazmayı bırakmadığımı bilsinler. Hem de alıntının altına bol bol kızgınlıklarını döksünler!
Dediğim gibi ne yazıkki yazmak için sadece bugün kısacık bir fırsatım var . Yazabildiğim kadarını yazacağım sonrasında hastane işlerim var onlarla uğraşmam gerekiyor. Bugün olmazsa yarın , diyelim ki yarın da olmadı cumartesi kesin yeni bölüm gelmiş olacak. Hepinizden çok çok özür diliyorum. Gönül isterdi ki herzaman olduğu gibi gözümü acar açmaz bölüm yazabileyim. Ama ne yazıkki hayat koşulları buna izin vermiyor şu aralar. Ki bölüm yazmayı bırakın severek okuduğum hiçbir hikayenin yeni bölümlerini dahi takip edemiyorum. Okumak için fırsat bulabildigimce çantamdan ayıramadığım romanımdan medet umuyorum. Umarım anlayışla karsılarsiniz. :))
Yeni bölümü güzelleştirmeye çalışacağım. Sanmayın ki alıntı da Rojin var, Narin'e yer verilmedi . Aksine her ikiside bol miktarda olacak. Bunu göz önünde bulundurun. Bu alıntı değil yazdığım kadarından ufak bir kesit sadece.
Ha birde değinmeden edemeyeceğim. Bu Botan hani Rojin'e aşık değildi diyenler olacaktır. Onlara birinci bölümden itibaren tekrar okumalarını söylüyorum. Bizim ağamız kocaman yürekli bir adam. Aşk ve sevgi bir değildir. Ikisini karıstırmayın lütfen . Eleştiriye açık olduğumu her zaman söyledim lakin , bir bilipde eleştirmek birde anlamadan etmeden ortaya atmak var. Lütfen şuraya yorum olarak bıraktığınız görüşlerinizden önce iyice düşünüp öyle yazın . Her birini okuyorum. Ve bazı yorumlar cidden yazma şevkini insanın elinden koparıp alıyor. Bu konuda hassas olalım arkadaslar . Sağlıcakla kalın.... Görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRİNA DILEMIN
Ficción GeneralBir adam ve iki kadının hikayesidir. Acılarını omuzlamaya çalışan iki kadın , Ve iki kadın arasında kalan Botan Ağa'ya şahitlik edeceksiniz. Henüz aşkı tatmamış bir adam, Kocasına delilercesine aşık bir kadın, Berdel'e kurban edilmiş, evli...