BÖLÜM-25

22.1K 1K 419
                                    

ŞARKI ADI: Sara Naini - Esharate Nazar

Göz açıp kapayıncaya dek bir çok ok üstünüze yönelir bazen.Hangisinden kurtulacağınızı şaşırır , dikkatinizi birine verir bir diğerinin sizi hedef almasını önleyemezsiniz.Üzerinize gelen okların herbirinin kendine özgü isimleri vardır.Bu isimlerden biri de aşktır!

Siz onu görmez,aksine farkında bile olmazsınız.Gözlerinizin önünde sahne alan bir diğer olaya kendinizi kaptırır ve gariptir ki ona inanmak için direnirsiniz.'Böyle birşey olamaz!' dediklerimizde hayatın cilvesi olsa gerek, çoktan yolunu yarılamıştır!

Bulut; iki kadının arasında daha fazla kendine hakim olamayacağını anlamış, gerisin geri odasına yönelmişti.Sinirden kıpkırmızı olmuş yanaklarında parmak uçlarını gezdirirken,aklı kanat çırpıp uçmuş gibiydi.

"Mendabur !" Ağzından çıkan kelimeler sinirle çıkıyor,nedendir bilinmez kendisini düşünmekten alıkoyamıyordu genç kız.

"Delisin tabi değil misin!" ellerini yanaklarından kaydırmış,çenesini avuç içlerine yaslamış bir vaziyette yüz üstü yatakta uzanıyordu."Deli olduğunu da biliyor!"

Bakışlarını odanın içerisinde gezdiren genç kız,sessizliğin içinde kendi kendine söylenmekteydi.Genç adamın üzerinde bıraktığı etkiye öfkelenmişti .Kendisine bakışı gözlerinin önünden gitmiyor, genç kızın öfkesini harlıyordu!

"Birde sırıtıyor pişkin pişkin ! " Sırtını geriye atan Bulut, yatakta yuvarlanmış sırt üstü uzanır vaziyete gelmişti.Ne kadar sinirlenirse sinirlensin, düşünmekten kendini alamıyordu.Bir nevi iki kadının imaları genç kızın düşünmek istemediklerini ön plana çıkarmıştı.

Karnının üzerinde ellerini kavuşturmuş,sıkıntıyla şişirdiği yanaklarının eşliğinde gözlerini beyaz tavana dikmişti.Söylenmeyi bir kenara bırakan genç kız ağır ağır gözlerine perdelerini indiriyor,gözlerini her araladığında kahverengi harelerin zihninden silinmesini bekliyordu.

Öyle birşeydir ki bu, olmasını aslında hiç istemezsiniz.Garip olan yönü ise istemediğiniz şeyi silip atamazsınız.Başınızı ne yöne çevirirseniz çevirin orada sizi beklerken bulursunuz.Karşı çıktıkça size meydan okur! Siz geriye adım attıkça ,inadınıza üzerinize adımlar.

Serman ,'genç kız direndikçe aklına üşüşüyordu.Genç kızın tek temennisi mendaburdan savrulan dalgaların akımına kapılmamaktı!Bir kez o akarsuya sürüklenirse, ne kadar çırpınırsa çırpınsın kurtulamayacığının bilincindeydi.

Gözlerinin önünde acı çeken kadına bir defa şahit olmuştu.Belki de onca öfke, aynı acıyı yaşamaktan korktuğu içindi.

Genç kadın ,arkadaşının üzerine fazla gittiğini düşünüp pişman olmuştu.Tıklattığı kapıdan ses gelmesini beklemeden aralamış, düşüncelere dalan kıza tebessüm etmekten kendini alıkoyamamıştı.Gelişinin bile farkında olmayan kızdan gözlerini ayırmayan Narın,yavaşca kapıyı kapamış sonrasında ağır adımlarla genç kızın yanında yerini almıştı.

Yatağın çöküntüsüyle dikkatı dağılan genç kız arkadaşı için kalçalarını kaydırarak yer açmıştı.Narin bedenini geriye atarak arkadaşıyla aynı pozisyonu alarak gözlerini tavana dikmiş, Bulut'un sessizliğine bir süre eşlik etmişti.

"Gökyüzü olduğunu hayal ediyoruz şerinamın!"

Dudakları yukarı kıvrılan genç kadın karşılık vermişti.

"Kapat gözlerini o halde Çavreşamın.Aksi takdirde beyazı,siyaha çeviremeyiz!"

Tek kolunu kırarak gözlerine siper eden Bulut,huzursuzca dostuna isyanını duyurmuştu.

BİRİNA DILEMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin