נקודת מבט דין:
מה לעזאזל אני הולך לעשות?סקיילר תהרוג אותי!!!והיא גם תקבל עונש על משהו שהוא לא אשמתה,אבל יותר מכל מעניין אותי לדעת מה קרה בין מלודי לסקיילר,למה לפני שניה מלודי כמעט רצחה את סקיילר?
צלצול
אני חייב לדבר עם מישהי מהם הסקרנות הזאת הורגת אותי,''היי מלודי''אמרתי שנעמדתי מולה בזמן שהיא סגרה את הספר,''היי''היא אמרה בחיוך,''אני יכול לשאול אותך משהו?''שאלתי במעט ציפייה על מי אני עובד אני מת לדעת מה קרה ביניהם! ''בטח!''היא אמרה מצפה למשהו,למה היא מצפה?תתרכז!''למה זה נראה מקודם כאילו עוד שניה את היית רוצחת את סקיילר?''שאלתי,''סיפור ארוך אני אספר לך יותר מאוחר,''היא אמרה מאוכזבת כנראה שהיא לא רוצה לדבר על זה אבל זה היה נראה כאילו היא מאוכזבת ממני מה כבר עשיתי שהספקתי לאכזב אותה?טוב הישועה לא תגיע ממנה אולי אני אשאל את סקיילר ועל הדרך אני אגיד לה מה קרה כדי שלא תכעס?כן זה בדיוק מה שאני אעשה,יצאתי מהכיתה לכיוון גינת הירק אני לא יודע למה אבל אני מרגיש שהיא שם וצדקתי היא ישבה שם על מדרגות המתכת עם דפים בידה,והיא נראתה מתוסכלת?,התיישבתי לידה והיא אפילו לא טרחה להרים את ראשה,״מה אתה רוצה?״היא שאלה ונאנחה איך היא ידעה שזה אני? ״איך ידעת שזה אני?״שאלתי,היא הרימה את מבטה והביטה בי ״מבין כל התלמידים אתה היחיד שמעז להתקרב אליי״היא אמרה במעט עצב?אני אמור לשמוח או להיות עצוב מצד אחד היי אני היחיד שיש לו אומץ להתקרב אליה למרות שאני עדיין לא מבין למה כולם מתרחקים ממנה ומצד שני זה עצוב שהיא ככה לבד בלי אף אחד אבל זה נראה כאילו היא רגילה לזה,״יש סיכוי שא-את תקבלי ע-עונש בגללי״אמרתי וכל מילה שיצאה מפי יצאה בלחש,״מה?!?!״היא אמרה כמעט צועקת,אז היא שמעה,״אני ניסיתי כאילו להסביר למורה אבל מלודי הסבירה במקומי והיא כנראה חשבה שאיחרתי בגללך אז היא חיפתה עליי״אמרתי מתגונן,״או אתה חמוד״היא אמרה רגע היא הרגע אמרה שאני חמוד??! ״מלודי עשתה את זה בכוונה״ היא הוסיפה,אה אז לא חמוד במובן של באמת חמוד...רגע מה זאת אומרת מלודי עשתה את זה בכוונה?״מה זאת אומרת?״שאלתי,״זה סיפור ארוך״היא אמרה,״יש לי זמן״לא אין לי אבל אני מת לדעת את כל הסיפור,״אז ככה שאני ומלודי היינו בנות שלוש עשרה או ארבע עשרה הייתה תחרות אומנות בבית ספר שהפרס היה להציג את הציור במוזיאון נחשב ואולי ככה להשיג הזדמנות ללמוד יותר ולהשיג יותר,מטרת התחרות הייתה לצייר את הרגשות שאתה מרגיש ומלודי לא הבינה את המטרה אז היא סיפרה את זה למורה והמורה ריחמה עליה ורשמה אותה לתחרות אחרת שהפרס הראשון שמה היה טיול ליורודיסני,ביום של התחרות ראיתי את מלודי עם איזה מישהו והיא העבירה לו כמה שטרות והוא הגיש לה ציור,הציור היה כל כך יפייפה כל אחד היה יכול לראות שילדה בת שלוש עשרה לא ציירה אותו,בכל מקרה היא ראתה אותי אבל לא התייחסה וגם אני לא אכפת לי שהיא מרמה, כל אחד שם את הציור שלו במקום שקבעו לו,אני ציירתי ילדה שעשויה מזכוכית שמתנפצת לפחות זה מה שניסיתי אחרי הכל אני לא ואן גוך,ההנהלה והשופטים ראו את הציור של מלודי ואפילו תינוק היה יכול לזהות שזה לא ציור של ילדה בת 13 אז בסוף היא הודתה והם פסלו אותה מהתחרות עם מכתב להורים מאז היא חושבת שאני הלשנתי עליה וגרמתי לה לבושות,אני עוד זוכרת את המשפט שהיא אמרה ׳אני עוד אנקום בך סקיילר וויליאמס׳ אז בקיצור היא פסיכית וזה למה היא שונאת אותי הבנת?״היא שאלה לבסוף והנהנתי וואוו זה חתיכת סיפור! ״למה ציירת דווקא את הציור הזה?״פשוט השאלה הזאת עברה לי בראש,״כי אמרו לצייר את הרגשות שלנו ובאותו זמן הרגשתי שבורה כמו הילדה בציור״היא אמרה,למה שאי פעם היא תרגיש שבורה מי או מה שבר אותה?״בוא אנחנו מאחרים לשיעור״מה היא הרגע אמרה?היא ראתה את ההלם שעל פניי,״זה שיעור ספורט השיעור היחידי שאשכרה כיף בבית ספר הדפוק הזה״היא אמרה מחייכת,אוף שיעור ספורט זה השיעור השנוא עליי אני ממש לא בכושר לעומת חלק מהבנים בכיתה,התקדמנו לאולם ספורט והכיתה כבר הייתה שם לבושים בבגדי ספורט,״אני הולכת להחליף בגדים״היא אמרה ויצאה לשירותים,איך שהיא יצאה מלודי התקדמה אליי,״לא אמרתי לך להתרחק ממנה?״היא שאלה והוא היא יצאה עכשיו מגה שטלתנית,״תקשיב אל תסתובב לידה אתה רואה שאף אחד לא מתקרב אליה״היא אמרה,״למה?״שאלתי די כבר אני רוצה לדעת למה אני צריך להתרחק מהבן היחיד שבאמת מרוצה ממה שאני עושה ולא סתם מצפה ליותר,״תגיד אתה רציני?! כל אחד יפחד מהתלמיד היחידי בכל בית הספר שהיה בכלא״היא אמרה,מכירים את זה שהעולם פשוט נעצר? שהעננים לא נעים. שהאנשים נעצרים במקום ולא זזים,שאפשר לשמוע רק את דפיקות הלב שלכם,אה לא מכירים כי זה בדיוק מה שקורה לי עכשיו,כאילו הראש שלי מתרוקן או להפך מתמלא בכל כך הרבה מחשבות שהוא הולך להתפוצץ,למה היא הייתה בכלא?אפילו אם היא נראית קשוחה אני יודע שגם היא בן אדם וגם היא רגישה אף אחד לא יכול להישאר אדיש לכל דבר,בגלל זה כל הזמן הזה היא הייתה לבד?
״היי!הלו?אתה בסדר?״סקיילר שאלה אותי מתי היא הספיקה לחזור?רגע איפה מלודי? היא חזרה לשבת ליד אמה ואוסטין כמה זמן הייתי תקוע ככה? ״הכל בסדר? ראיתי שדיברת עם מלודי מה היא אמרה לך שאתה נראה כאילו ראית רוח רפאים?״היא שאלה,לא אמרתי כלום שתקתי, עמדנו אחד מול השנייה בוהים אחד בשני היא בהתה בי מבולבלת עד שרגע של הבנה חלף בעיניה,״היא סיפרה לך?״היא אמרה את זה יותר לעצמה מאשר לי כנראה שידעה את התשובה,רק הנהנתי,אין לי מושג מה לומר ונראה שגם לה,״תלמידים גשו הנה״המורה אמר במבט רוסי,שמעתי שהוא היה בצבא הרוסי אז כל הזמן הוא מעביר אותנו אימונים של הצבא אני לא חושב שזה חוקי אבל אף אחד לא הולך להתנגד לו,סקיילר נמנעה מלהביט בי,המורה סידר קבוצות של ארבע,ארבע בנים וארבע בנות ושוב ארבע בנים וארבע בנות,הוא סימן לצאת להחליף את הבגדים ויצאתי במהירות לשירותים להחליף בגדים,חזרתי לאולם וראיתי את המורה מנסה להפריד כמה בחורים שרבים ושאר הכיתה צועקים ׳מכות׳ מה אנחנו בכיתה ד׳? הסתכלתי הצידה וראיתי את מלודי סקיילר אמה ואנה מטפסות על החבלים שתלויים מהתקרה,סקיילר בין מלודי לאמה וזה נראה כאילו הם מנסות להפיל אותה?לא לא יכול להיות! מלודי משכה את סקיילר ללמטה ונפלה יחד איתה מגובה שיחסית גבוה,הם שניהם צרחו במעט כאב,הכיתה הפסיקה לריב וכולם הסתכלו על הבנות שעכשיו נפלו נחיתה כואבת במיוחד,כולם רצו למלודי והיא רק מילמלה כמה משפטים וכמה דמעות זלגו על לחייה לעומת סקיילר שספגה את הכאב בשקט רצתי במהירות לסקיילר,המוח אמר לי ללכת למלודי היא היה ידידה הכי טובה שלי פה וסקיילר רק מידי פעם מדברת איתי אבל היה בי משהו שפשוט אמר לך לסקיילר והמשהו הזה היה חזק! אחזתי בעדינות בגבה של סקיילר ועזרתי לה להתרומם טיפה,״את יכולה ללכת?״שאלתי היא נפלה ממש לא טוב על רגל שמאל,״אני מניחה״היא אמרה וניסתה לקום אבל איך שרגל שמאל שלה רק התיישבה ונעמדה על הרצפה היא נפלה הצידה מזל שתפסתי אותה,״אוקיי אז אני מניחה שלא״היא אמרה מנסה לחייך, העברתי את יד ימין שלה לעורף שלי ואחזתי בגבה ומשם עזרתי לה להגיע לחדר האחות,כל צעד שהיא צלעה הרגשתי כמה כואב לה היא רק התקרבה אליי יותר,אני מבין שמלודי היא לא המעריצה של סקיילר אבל מפה ועד להפיל אותה מגובה כזה גבוה היא יכלה לשבור את הראש ולמות,הרגע הזה שסקיילר נפלה מהחבל הלב שלי החסיר פעימה ענקית הרגשתי כאילו אני הולך להתעלף למה?ממתי אני מרגיש?!יכול להיות שאני חולה??הפרק מוקדש ל-yamit460 הבטחתי קיימתי!
וגם ל-Shanismily מקווה שעכשיו את חושבת שסקיילר לא מנוולת!
תצביעו ותגיבו לילה טוב!!!!!!❤️
YOU ARE READING
would you take my hand?
Romance"אל"היא אמרה, "מה?"שאלתי, "אל.תתאהב.בי"היא ענתה מדגישה כל מילה,כל מילה שגרמה לליבי לכאוב, "מאוחר מידי"עניתי, קוראים לי דין האריסון וחיי השתנו ביום שפגשתי אותה,ביום שפגשתי את סקיילר וויליאמס.