אז אלו השאלות ששאלתן אותי.
-יש משהו בחיים האמיתיים שגרם לך לכתוב את הסיפור הזה??
ת'אמת כל סיפור שני שקראתי פה זה היה עם 'באד בוי וגוד גירל' ודי חפרו לי על זה אז רציתי לעשות את ההפך,אני אוהבת לקחת משהו ולהפוך אותו,קחו נגיד סיפור של חטיפה תמיד זה בן חוטף בת אבל מה אם זה יהיה ההפך? ;-)-לאלכס
התינשא לי?
תלוי את נראית טוב? (ככה אני חושבת שהוא היה עונה,סליחה<3)-כמה זמן לוקח לך לכתוב פרק?
תלוי במוח הנדיר שלי סתם סתם, יש פרקים שהם לוקחים לי הרבה זמן כי יש לי את הסיפור בראש אבל אני לא מצליחה להביע אותו בכתב,יש כאלה ששעה ויש כאלה עם עשר דקות אבל את כולם אני כותבת עם מוזיקה,-לאלכס
אלצ'קו בא לך לחזור לגיל הבגרות ולהתנשק איתי?(באמת שני?!)אין לי בעיה אם את נראית טוב, דרך אגב אהבתי את הכינוי;-) (סליחה ככה זה הדמות שלו!!<3<3) אבל ברור שהוא שונה במהלך החיים,
-לדין
באיזה רגע התחלת להידלק על סקיילר?
מאוחר מידי...-האם הסיפור יהיה ריאליסטי?
כן, יש לי סיפור פנזטיה שנתקעתי טיפה בלכתוב אותו ואז הרעיון החדש צץ לראשי,-האם יש דמות שביססת על עצמך?
כן מלודי, סתם נראה לכן?!! אני חושבת אלכס, כי הוא חושב אופטימי ולא אכםת לו מה אחרים חושבים עליו ההבדל היחידי ביני ובינו הוא שאני לא רודפת שמלות איך אומרים את זה אצל בת? רודפת מכנסיים? קיצר אני לא!-מה החלום שלך?
להיות במאית/תסריטאית קולנוע (שנינה יום יבוא ונכתוב סדרה/סרט ביחד!!)-האם יש דמות שביססת בעקיפין על אדם שאת מכירה?
כעיקרון כן אבל לא את כל האופי, נגיד העובדה שאנה נבהלת בקלות ביססתי את זה על חברה שלי שצורחת מתי שמבהילים אותה,נכון שלקחת השראה מהסדרה "איך פגשתי את אמא"?
רק את הסוף כי אהבתי אותו, ובכלל ראיתי את עונות 1-7 כי הוט החמדמדים החליטו להשאיר אותו במתח חוצפנים!! אבל הבנתי את הכל מכמה פרקים ביטיוב (אני חכמה לא לזלזל?)-את אנושית?
לא אני מלאך שהא לעשות לאנשים טוב.-למה לי ולאלכס אין ילדים?
אל תשאלי אותי תשאלי אותו.-תעשי עונה שניה?
נקרא לזה חלק שני כי אני כותבת סיפור לא סרט בעזרת ה' אני גם אעשה סרט, וזה תלוי בכן, יש בנות שמעדיפות שלא ויש כאלה שכן אני אלך עם מה שאתן מעדיפות,רק רמז קטן אם ותסכימו הסיפור לא יהיה עם באד בוי וגוד גירל הוא יהיה ההפך אבל ממשהו אחר,משהו שאת קוראות הרבה,;-);-);-)-תתחתני איתי?
אני צריכה לחשוב על זה...חשבתי והתשובה היא כן!!!! מי השושבינה הראשית??-דין וסקיילר הם זוג כל כך מקורי איך חשבתי על כל זה?
אני אוהבת לעשות הפכים, די נמאס לי לראות רק סוג אחד של זוגות אז פשוט הפכתי אותם,לא הייתי קוראת לזה עד כדי כך מקורי כי זה היה רגע של עצבים שכל סיפור היה דומה לשני,רציתי לעשות אותם בצןרה הכי חמודה שאפשר הצליח לי?-מאיפה לקחת השראה לכל דמות?
דין-
רציתי לעשות אותו ביישן בגלל מה שהוא עבר,ההשראה שלי הגיעה די מעצמי יש רגעים שאני ביישנית, נגיד שמגיעים ליום חדש אז לוקח לי טיפה זמן להיפתח אז עשיתי אותו ככה והוספתי כמה דברים שהיו מתאימים לדמות.
סטיבן-
סטיבן הוא הסטיגמה העיקרית לבאד בוי, אני לא באמת חושבת שיש בנים/בנות שהם באד פשןט יש דברים שגרמו להם להיות כאלה, ואז שחשבתי על איך הדמות שלו אמורה להיות הסיפור חיים שלו צץ למוחי והאופי הסתדר עם העבר שלו.
אנה-
היא הגוד גירל, לא יוצאת למסיבות וחרשנית בלימודים(לא שאני אומרת שזה דבר רע) רציתי שהיא תהיה טובת לב כמו החברות שלי (למרות שהם משוגעות) כשדמיינתי את אנה דמיינתי בן אדם שעוזר אפילו אם הוא מפחד.
אלכס-
הדמות של אלכס היא למעשה אני, לא כולו,הוא נהנה מהחיים, לא אכפת לו מה אחרים חושבים עליו, הוא אוהב לאכול(כמוני:-)) אלכס זה אני רק עם יותר דברים שמתאימים לבן.
סקיילר-
את הדמות של סקיילר לא היה לי כל כך קשה לעשות,פשוט חשבתי על החיים ודיימנתי את השינוי באוםי שנוצר מכך,את סקיילר עשיתי קרה,צינית ועושה רושם שאין לה לב כעיקרון(אנשים צינים זה אהבת חיי)
מלודי-
מלודי היא "דוגמא" 'למלכת הכיתה' מישהי שבהתחלה אתה חושב שהיא נחמדה אסל אז רואים מי היא באמת(לא כולן כאלה) מלודי הם מעצבנת או במילים שלכן כלבה מקצועית,דיימנתי בן אדם שאוהב את עצמו (לא שיש בעיה עם זה) אבל היא אהבה את עצמה יותר מידי,היא בן אדם שעף על עצמו ואני אישיתי רוצה להרביץ לכל בן אדם כזה סבבה יש לה ביטחון זה וזה יפה אבל לא צריך להתגאות בו יותר מידי!
אז אלו סוף השאלות אם יש לכן עוד תשאלו אותי!!! ועכשיו אני אפסיד למתוח אתכם, זה התקציר זה הסיפור החדש פרק ראשון יעלה מחר, סורי יש לי מבחן בגיאוגרפיה ובאלגברה(מי המציא את המקצועות האלה?!)"מייגן חכי! זה לא מה שאת חושבת!" הוא צעק ואחז בזרועיי גורם לי לעצור.
"אז מה זה היה?! סתם התערבות מטופשת זה מה שהייתי בשבילך?! אני סיפרתי לך דברים שלא סיפרתי לאיש וכל הזמן הזה זו הייתה התערבות מטופשת?!!" הוצאתי את כל מה שעל ליבי.
"לא! אתה היית יותר! את כל כך הרבה-" קטעתי אותו.
"משהו מזה היה אמיתי?!" שאלתי כבר בפחות כעס והתאמצתי להסתיר את הדמעות,
"הרגשות שלי כלפייך הם אמיתיים!"
"ואני אמורה להאמין לזה?!" הוא שתק ואני ברחתי משם מניחה לדמעות לזלוג מעיניי, פעם ראשונה שאני נותנת לעצמי לבכות והכל בגלל התערבות מטופשת!
תכירו את מייגן מילר נערה רגילה לגמרי עד ששון הייל קפטן נבחרת הפוטבול והנער הכי מקובל בבית ספר מחליט לדבר איתה.
לא מתתי כל כך על התקציר אבל אתן תחליטו!! אז תכתבו לי בתגובות מה דעתכן ואם יש לכן שאלות לא לפחד לשאול!!
אז להגיב ולדרג!!<3<3(אין לי מושג למה אני מבקשת את זה)
YOU ARE READING
would you take my hand?
Romance"אל"היא אמרה, "מה?"שאלתי, "אל.תתאהב.בי"היא ענתה מדגישה כל מילה,כל מילה שגרמה לליבי לכאוב, "מאוחר מידי"עניתי, קוראים לי דין האריסון וחיי השתנו ביום שפגשתי אותה,ביום שפגשתי את סקיילר וויליאמס.