''אח'' נאנחתי כשהוא הפיל אותי בפעם החמישית על הרצפה,שמתי לב מזוית העין שסקיילר מנסה להחניק צחוק,הוא שלח את ידו ועזר לי לקום,''אתה מפחד''הוא אמר קובע עובדה,''אתה מפחד להילחם תראה אם אתה רוצה לדעת להילחם תצטרך להילחם,אל תפחד לפגוע בי''הוא אמר וניסיתי להקשיב לו למרות שזה היה חלק מהסיבה,הסיבה העיקרית הייתה היא שאין לי מושג מה לעשות,מה להביא לו אגרוף לפנים או לבטן?,''מוכן?''הוא שאל והנהנתי למרות שאני ממש לא,והוא העיף לי אגרוף לפנים ונפלתי שוב,שמעתי את סקיילר צוחקת,''אוקיי אוקיי עם כמה שהייתי רוצה להמשיך לראות את זה כבר כואב הלב,''היא אמרה קמה מהמזרונים ועוזרת לי לקום,''בוא''היא אמרה והתקדמה לשק אגרוף,היא החזיקה את השק אגרוף,''עכשיו תקשיב תדמיין שהשק אגרוף הזה הוא מישהו שאתה שונא מישהו שעשה לך משהו רע,ואז תוציא את העצבים שלך עליו''היא אמרה מצפה,מישהו שעשה לי משהו רע,אני כבריכול לדמיין את הילדים מהבית ספר הקודם שהתעללו בי וצחקו עליי,אלה שבגללם לא כלתי כי הם לקחו לי את הכסף לאוכל אלה שנהנו לראות אותי סובל,דיימנתי את אחד מהם במקום השק אגרוףדיימנתי אותו צוחק ומחייך נהנה מהמצב שלי,''תוציא את העצבים שלך''סקיילר הוסיפה,תוך שניה נזכרתי בכל מה שהם עשו לי והתחלתי להרביץ לשק אגרוף חזק כל כך לא ידעתי שאיפלו יש לי את הכוחות האלה,כל פעם שדיימנתי את החיוך המבחיל שלו הרבצתי יותר ויותר חזק,נעצרתי מתנשף מהעצבים האלה וראיתי את סקיילר מחייכת מרוצה,''עכשיו תראה אותי ואת איידן נלחמים ותבין איך להגן על עצמך''היא אמרה,רגע מה?! היא ואיידן אבל הוא בן הוא יותר חזק ממנה,היא אספה את שיערה לקוקו גבוה שחושף יותר את פניה היפות והיא שמה את כפפות האגרוף,הם התחילו להילחם וסקיילר הצליחה להתחמק מכל מכה חבל שאני לא יכול להגיד את זה אל איידן אני מרחם על הבטן שלו היא בטח חטפה מכות ממש כואבות,''עכשיו בוא''היא אמרה וסימנה לי לגשת,היא הורידה את הכפפות אגרוף ושמתי אותם במקומה,''שים את היידים מול הפנים ככה תוכל להגן עליהם''היא אמרה וסימנה עם ידייה מה לעשות,''עכשיו כשאתה נותן אגרוף תשתדל שהיד תהיה ישרה ככה התנופה מהירה יותר ויותר כואבת''היא הוסיפה,''מידי פעם תתכופף ותתחמק מהמכות שלו פה אתה צריך לעבוד על הזריזות''היא אמרה והראתה לי איך להתחמק,''והכי חשוב אל תפחד להרביץ תזכור שאתה מגן על עצמך,בקרב זה או אתה או הוא''היא אמרה,מוזר שבת יודעת דברים כאלה או בכללי מדברת ככה,איך היא יודעת להילחם יותר טוב מאיידן?איך היא יודעת בכלל להסביר את כל מה שעושים בזמן קרב?איידן קם מהרצפה עוד מנסה להתאושש מהמכות של סקיילר,''מוכן?''הוא שאל והנהנתי הפעם אני יודע מה לעשות,סקיילר התיישבה על המזרונים והיא הביטה בי בציפייה כמו אותו יום עם סטיבן,אל תאכזב אותה! קול בראשי אמר,אני לא!עניתי לעצמי,איידן נעמד מולי והוא תקף אותי עם אגרוף מצד ימין אבל הגנתי על עצמי הידיים והבאתי לו אגרוף בבטן,הוא התקפל כנראה עדיין כואב לו מהמכות של סקיילר,מבטו נהיה נחוש יותר,התחמקתי מהאגרוף השני שלו והעפתי לו אגרוף לפרצוף,הוא התעשת והסתכל עליי מחייך,''אני חושב שהגענו למטרה שלנו''הוא הוסיף,הדבר הראשון שעשיתי זה להסתכל על סקיילר היא חייכה מרוצה,''אין מה להגיד אני מורידה בפניך את הכובע''ועשתה כאילו היא מורידה כובע דימיוני,חייכתי סוף סוף מישהו באמת מרוצה ממני ולא סתם מצפה שאני אהיה משהו שהוא יותר ממושלם,''טוב אני הלכתי מזל שיש לי עוד עבודה''היא אמרה ויצאה מהחדר,לאחר כמה דקות שמתי לב שאני עוד חיוך על הפרצוף כמו טמבל,''אתה יודע אתה בר מזל''איידן אמר,''למה אתה מתכוון?''שאלתי,''היא לא עוזרת לכל אחד אתה בר מזל תזכור את זה,ומחר באותה שעה פה''הוא אמר ויצא מהחדר לא לפני שעצרתי אותו,''רגע מה זאת אומרת גם מחר?''שאלתי,''אתה לא מצפה לדעת הכל על היום הראשון נכון?מחר נעבוד על שרירי הבטן ואתה צריך לעבוד יותר על ההתחמקות שלך טיפה יותר מהיר לא יזיק''הוא אמר ויצא מהחדר,לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מהמכון כושר,שמתי לב שכבר ערב כמה זמן התאמנו?? הסתכלתי על הטלפון וראיתי,9 שיחות מאמא שלי,5 מאבא שלי,1 ממלודי,עוד לפני שהספקתי לבדוק ממי קיבלתי הודעות אמא שלי התקשקה,''הלו''עניתי,''איפה לעזאזל היית?!!''היא צרחה כל כך חזק שהוזזתי את הפלפון מאוזני,''סתם הסתובבתי''אמרתי אם היא תדע שהייתי עם סקיילר היא תהרוג אותי מספיק היא שונאת אותה,''למה לא הודעת??''היא אמרה טיפה יותר רגוע,''כנראה שכחתי''עניתי,''טוב תבוא הביתה''היא אמרה נאנחת בזמן שאני מצפה לעונש שלי,מישהו דפק לי על הכתף,הסתובבתי ונבהלתיכשראיתי מי זה,למה? למה עכשיו??!!!
אז תגיבו תצביעו הכל מתקבל בברכה,עוד יומיים בית ספר כל כך עצוב....
YOU ARE READING
would you take my hand?
Romance"אל"היא אמרה, "מה?"שאלתי, "אל.תתאהב.בי"היא ענתה מדגישה כל מילה,כל מילה שגרמה לליבי לכאוב, "מאוחר מידי"עניתי, קוראים לי דין האריסון וחיי השתנו ביום שפגשתי אותה,ביום שפגשתי את סקיילר וויליאמס.