פרק 14

1.5K 126 7
                                    

נקודת מבט דין:
בסופו של דבר הגענו לחדר כל צעד שסקיילר עשתה כאב לה יותר ויותר הדבר הטוב בחדר האחות הוא שיש שמה כמה מיטות ככה שאולי היא תוכל לנוח? אני מתחיל לחשוב עוד פעם על בחירת החברים שלי, אני וסקיילר נכנסנו לחדר האחות ועזרתי לה להתיישב על אחת המיטות עם כיסוי ורוד בהיר,״שלום,אפשר לעזור לכם?״האחות שאלה ונעמדה מולנו,״הרגל״סקיילר אמרה בלחש,האחות התכופפה מולה והביטה ברגל היא ניסתה להוזיז אותה טיפה וסקיילר נשכה את שפתה עד שפצעה אותה אני חושב שזה יותר מסתם צליעה של יום יומיים,״תראי אני חושבת שזה רציני אני אזמין לך חובש הוא יבוא בעוד כמה שעה או שעתיים בינתיים תשכבי פה על המיטה ותנסי לא להוזיז את הרגל יותר מידי״האחות אמרה וסקיילר הנהנה,באחות יצאה משם ונכנסה למשרדה שהיה צמוד לחדר סקיילר התיישבה על המיטה ונשענה על הקיר,להגיד משהו?רגע מה להגיד?!לשתוק?כן עדיף שאני אשתוק! ״אח!למה?״אמרתי בכאב שסקיילר נתנה לי מכה בכתף ומבט רצחני בעיניה,״מה אתה עושה פה?״היא שאלה,״מה זאת אומרת?״יכול להיות שהיא נפגעה גם במקום,״אתה לא מבין מלודי מקובלת בבית ספר הזה והיא דיברה איתך יש לך הזדמנות להיות מקובל ובמקום זאת אתה פה איתי כשכולם שמה איתה!״היא אמרה ונתנה לי עוד מכה בכתף,״כי אני רוצה להיות איתך!״אמרתי והתרחקתי לאחור שלא תביא לי עוד מכה,אני לא יודע למה אבל אני באמת מעדיף להיות לצד סקיילר מאשר מלודי אני חושב שגם אם כולם לא היו אל מלודי ומשאירים את סקיילר לבד הייתי מעדיף להיות לצידה זה פשוט מחרפן אותי ההרגשה הזאת!״אתה אידיוט יש לך הזדמנות להתחיל פה התחלה טובה בבית ספר הדפוק הזה למה אתה לא מנצל את זה?תשמע כן אני יודעת שזה לא כיף לך לראות את כולם איתה בזמן שאני הייתי לבד אבל זה ממש לא אומר שאתה צריך להיות איתי מתוך רחמים אני יודעת לדאוג לעצמי עכשיו לך תנצל את ההזדמנות להשיג עוד חברים בבית ספר הזה״היא אמרה רגע יכול להיות שבאמת נשארתי לידה בגלל רחמים?כן?לא!כן? הרגשה מעצבנת!!!! מה לעשות,ללכת?אם אני אלך יכול להיות שפעם אחת בחיי אני אהיה מקובל אבל אם אני אשאר פה אני אהיה לצד סקיילר יותר,מה לעשות?אם יש משהו שאני שונא זה החלטות!״לא!״אמרתי והתיישבתי על כיסא לצד המיטה,״מה?״היא שאלה מבולבלת,״אני לא הולך״אמרתי מביט בעיניה ירוק פוגש שחור,למה היה מבט חשדני,שתינו בהינו אחד בשני אף אחד לא הסכים להסיט מבט,אף אחד לא הסכים להפסיד,״היי רציתי לבוא לפני אבל לא יכולתי איך את מרגישה?״שמענו את אנה שפתאום נכנסה,״מה את עושה פה?״סקיילר שאלה,״אני הייתי בשיעור ספורט אני ראיתי מה הן עשו וחוץ מזה באתי לראות איך את אז איך הרגל?״אנה שאלה לבסוף,אוקיי זה מוזר ממתי הן מדברות?״האחות הזמינה חובש הוא יבוא בעוד שעה או שעתיים,בינתיים לי אסור להוזיז את הרגל״היא ענתה,״או באסה דין אני יכולה לדבר איתך,בצד?״אנה שאלה והנהנתי וראיתי שסקיילר הסתקרנה,ניגשנו לצד שגבינו מופנה אל סקיילר,״תקשיב,מלודי ואמה מתחילות להפיץ שמועות שסקיילר דחפה אותה״היא אמרה בלחש,״מה?!״ניסיתי להגיד בלחש,״תקשיב התלמידים מאמינים להן ואם זה יגיע למנהלת סקיילר יכולה להיות מגורשת מהבית ספר״אנה אמרה לבסוף,״מה הכלבה אמרה?!״קול נשמע מאחורינו ושנינו נבהלנו ונרתענו לאחור,״לא אני אהרוג אותה!״היא אמרה והתקדמה ליציאה,רצתי לדלת ונעמדתי מולה ״רגע סקיילר את פצועה אסור לך לדרוך על הרגל״אמרתי מנסה להניא אותה מזה,״דין אתה באמת רוצה לנסות אותי שאני כועסת?!״היא שאלה והמבט הרצחני שעל פניה הועבר אליי איך יוצא שאני הרע פה?אני ממש לא רוצה לנסות אותה שהיא כועסת אבל אם אני אתן לה לזוז היא יכולה לפצוע את עצמה יותר ולזה אני לא מסכים! הדלת נפתחה וזה היה סטיבן! ברצינות אלוקים פשוט תהרוג אותי!איך הולך הבדיחה ילד חנון וילדה מרדנית נכנסים לחדר האחות...ובקיצור זה נגמר ברצח של אחד מהם וזה הולך להיות אני!״איפה אנה?היא פה?היא חולה?למה היא נכנסה לפה היא לא מרגישה טוב?״הוא שאל עם יותר ויותר דאגה במשפט,״תירגע היא פה״סקיילר אמרה,ואני התיישבתי על הכיסא שלצידה אני הולך לדאוג שהיא לא יוצאת מהחדר הזה רוב הסיכויים שאני אגיע הביתה בלי אחד האיברים בגוף אבל היא שווה את זה,״אנה את בסדר?״סטיבן שאל את אנה שהייתה לגמרי מבולבלת ממה שהוא שאל,היא רק הנהנה מבולבלת,״אתה רואה זה מה שנקרא הצגה טובה רק חסר פופקורן״סקיילר לחשה באוזן והקול שלה העביר בי צמרמורת, אני אוהב איך שזה מרגיש! למה אני אוהב את זה??!״איך ההצגה נקראת?״שאלתי,״אובססיה״היא אמרה וסימנה עם ידיה שם בגדול,צחקתי למען האמת זה די מצחיק איך שסטיבן מתייחס אל אנה אבל הוא רק דואג לה,״אתם יודעים שאנחנו פה?״אנה שאלה מסמיקה מהדאגה של סטיבן,״לא,לא,תמשיכו אל תתנו לנו להפריע לכם״סקיילר אמרה בחיוך כנראה שממש משעמם לה,״משעמם לך?״שאלתי,״אין לך מושג עד כמה ואני רוצה להרוג את הבת בן אדם ממני זונה שממציאה עליי עכשיו שקרים תן לי!?״רגע היא עכשיו ביקשה ממני רשות לרצוח מישהו? ״אני הייתי צינית אני אהרוג אותה עם או בלי עזרתך״היא אמרה והמבט הרצחני חזר לה לפנים רק שהיא בהתה בקיר הלבן,״אוקיי אנחנו נשאיר אתכם לבד״אנה אמרה שראתה את המבט הרצחני של סקיילר ולמען האמת גם אני לא רציתי להיות בחדר באותו הזמן,אנה יצאה וסטיבן אחריה אני חושב שהוא עדיין חושב שהיא לא מרגישה טוב,נשארנו כמה דקות בשקט סקיילר עדיין הייתה עם המבט שיכול לשתק בן אדם ואני לי הייתה רק שאלה אחת בראש,מתי לעזאזל מגיע החובש הזה?!

כן,אני יודעת פרק קצר אבל האייפד נתקע אז סליחה!❤️
ובקשר לפרק אני מקווה שאהבתם ותרגישו חופשי לכתו מה שאתם רוצים אפילו אם זה קללות
הפרק מוקדש ל-littlenoa14 תרגישי טוב חיימשלי מקווה שאהבת את הפרק!!❤️

would you take my hand?Where stories live. Discover now