Miłość to piękna rzecz...
Gloria i Duncan byli szczęśliwa parą nastolatków. Chodzili ze sobą od 3 miesięcy.
Pewnego wieczoru Gloria zadzwoniła do Duncala, lecz nie zastała go w domu.
Ubrała się i wyszła do niego.
Zadzwoniła na domofon, lecz nikt jej nie otworzył. Na szczęście sąsiadka wchodziła do bloku więc wpuściła do środka Glorię.
Dziewczyna dostała kiedyś klucze do jego mieszkania, więc weszła śmiała chcąc sprawdzić czy wszystko w porządku.
Weszła.
Światło w przedpokoju było zgaszone, lecz w sypialni świeciło się. Ostrożnie zbliżyła się go sypialni.
Gloria miała ochotę zaskoczyć swojego kochanego chłpaka. ,,Na pewno się ucieszy" Uśmiechnęła się .
Otworzyła drzwi sypialni.
Stanęła najpierw zszokowana a potem wściekła. Na łóżku leżał jej chłopak i jakieś dwie inne dziewczyny.
- Kotku wytłumaczę ci to wszystko – Wstał z łóżka i zaczął do niej podchodzić, lecz ona cofała się przed nim. Gloria wbiegła do kuchni i chwyciła ze stołu tasak.
Dwie dziewczyny zabrały swoje manatki i wybiegły.
Teraz Duncan zaczął się cofać, gdyż Gloria miała w jego kierunku wycelowany tasak.
- Dlaczego to zrobiłeś? – Była zrozpaczona.
- To one wskoczyły mi do łóżka!
- Tak? A tobie się to podobało! – Krzyknęła.
- Wszystko będzie dobrze. Odłóż ten nóż
- Będzie dobrze? Już nigdy nie będzie dobrze – Rzuciła się na niego. Zaczęła go szatkować jak kurę. Do koła tryskało mnóstwo krwi wypływających z rozkrajanych tętnic. W końcu zakończyła tę wstrętną masakrę. Stanęła oblana nad nim jego krwią i patrzała na swoje dzieło. Teraz dopiero doszła do tego, co zrobiła.
Zaczęła ciężko dyszeć.
Wbiegła do łazienki i umyła się z krwi. Wszedła do Kuchni i wyciągnęła nóż, który naostrzyła. Poszła z powrotem do łazienki.
Nalała gorącej wody. Rozebrała się i weszła. Nożem podcięła sobie żyły i zanurzyła się cała do wody.
Po chwili umarła...
CZYTASZ
◈ Scary Stories ◈
KurzgeschichtenPo przeczytaniu tych opowieści, twoje życie nie będzie już takie same... Siedzę w kinie mojego życia, wszystkie miejsca są zajęte. Sam spoczywam na dostawionym krzesełku - przyszło zbyt wielu widzów. Gaśnie światło - zaczyna się film. Wracają...